بیانیه شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت (CCMOH): واکسیناسیون COVID-19 و نوع Omicron

[ad_1] بیانیه بیانیه شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت (CCMOH): واکسیناسیون COVID-19 و نوع Omicron یک سال پیش در دسامبر امسال، اولین دوز واکسن کووید-19 در کانادا تجویز شد که نشان دهنده آغاز بزرگترین کمپین واکسن در تاریخ کانادا است. از آن زمان تا کنون راه درازی را پیموده ایم و بیش از 80 درصد از

کد خبر : 146529
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۰:۳۲
بیانیه شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت (CCMOH): واکسیناسیون COVID-19 و نوع Omicron

[ad_1]

بیانیه

یک سال پیش در دسامبر امسال، اولین دوز واکسن کووید-19 در کانادا تجویز شد که نشان دهنده آغاز بزرگترین کمپین واکسن در تاریخ کانادا است. از آن زمان تا کنون راه درازی را پیموده ایم و بیش از 80 درصد از کانادایی های واجد شرایط کاملاً واکسینه شده اند. تمرکز اکنون بر روی ارائه یک سری اولیه برای افراد بالای 5 سال و همچنین دوزهای تقویت کننده بزرگسالان برای محافظت از خانواده ها و جوامع در برابر پیامدهای شدید COVID-19 است. ما می دانیم که واکسیناسیون، در ترکیب با سایر اقدامات بهداشت عمومی و فردی، برای پیشگیری و کاهش آسیب ناشی از SARS CoV2 و انواع آن عمل می کند.

ظهور اخیر و انتقال سریع نوع Omicron در کانادا و سراسر جهان یادآور این است که همه‌گیری COVID-19 تمام نشده است. شیوع در سطح جهانی می تواند به سرعت گسترش یابد و منجر به شیوع در کانادا شود. Omicron احتمالاً یک نوع غالب خواهد بود که برای ماه‌های آینده در بین مردم گردش می‌کند و بهینه‌سازی حفاظت در طولانی‌مدت مهم خواهد بود. شواهد کانادایی و بین‌المللی نشان می‌دهد که فواصل طولانی‌تر بین دوزهای واکسن، پاسخ ایمنی قوی‌تری را ایجاد می‌کند و ممکن است منجر به محافظت بهتر و طولانی‌تر شود. این باید با افزایش سریع انتقال نوع Omicron در کانادا متعادل شود، که این پتانسیل را دارد که اهداف جمعی ما را برای به حداقل رساندن بیماری های جدی و مرگ و میر کلی با حفظ ظرفیت سیستم سلامت و کاهش انتقال برای محافظت از جمعیت های پرخطر به خطر بیندازد.

ما هنوز در حال جمع‌آوری اطلاعات در مورد چگونگی عملکرد واکسن‌ها در برابر انتقال و بیماری شدیدی هستیم که ممکن است از Omicron ایجاد شود. در حالی که داده ها در این زمان محدود هستند، شواهد نوظهوری وجود دارد که نشان می دهد دو دوز واکسن mRNA در پیشگیری از عفونت Omicron در مقایسه با انواع قبلی کمتر موثر است، اما نشان دهنده محافظت خوب در برابر بیماری شدیدتر است که نیاز به بستری شدن دارد. ما همچنین می دانیم که دوز تقویت کننده ابزار ارزشمندی برای محافظت در برابر عفونت است و انتظار داریم که دوز تقویت کننده محافظت بسیار خوبی در برابر بیماری شدید ارائه دهد. در حالی که نمی دانیم محافظت در برابر تقویت کننده ها چقدر طول می کشد، این یک ابزار مهم در حال حاضر برای کمک به محافظت از پیشرفت جمعی ما در برابر COVID-19 و حفظ ظرفیت سیستم مراقبت های بهداشتی است.

در این زمینه، اولویت بندی دوزهای تقویت کننده برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و افرادی که در معرض بالاترین خطر بیماری شدید ناشی از COVID-19 قرار دارند، اهمیت ویژه ای دارد. این شامل افراد در گروه‌های سنی بالاتر، کسانی که در خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت زندگی می‌کنند و سایر محیط‌های زندگی جمعی که مراقبت از سالمندان، مردم بومی و کسانی را که دارای شرایط پزشکی پرخطر هستند که توسط کمیته ملی مشاوره ایمن‌سازی (NACI) شناسایی شده است، می‌شود. علاوه بر این، اطمینان از جذب واکسن در جمعیت‌های آسیب‌پذیر با عوامل خطر متقاطع همچنان حیاتی است. واکسیناسیون برای کودکان 5 تا 11 ساله نیز برای کمک به محافظت از آنها در برابر COVID-19 و کاهش اختلال در مدرسه و فعالیت هایی که برای سلامتی آنها مهم است، مهم است. فاصله حداقل 8 هفته ای بین دوزها برای سری اولیه کودکان در مورد ایجاد بهترین پاسخ ایمنی و محافظت برای کودکان در طولانی مدت است.

NACI اخیراً توصیه‌های خود را در مورد تقویت‌کننده‌های واکسن کووید-19 بزرگسالان و واکسن‌های کودکان بر اساس اپیدمیولوژی در حال تحول و شواهد در مورد اثربخشی در برابر نوع Omicron بررسی کرده و این توصیه را به افسران ارشد پزشکی کانادا ارائه کرده است. NACI به توصیه های زیر ادامه می دهد:

  • فاصله شش ماهه یا بیشتر بین دوز نهایی یک سری اولیه و دوز تقویت کننده، و حداقل 8 هفته بین دوز اول و دوم، از جمله در سنین 5 تا 11 سال.
  • دوز تقویت کننده باید به جمعیت های مسن تر و افراد در معرض خطر همانطور که قبلاً توصیه شده بود ارائه شود (بزرگسالان 50 ساله یا مسن تر؛ بزرگسالانی که در خانه های مراقبت طولانی مدت برای سالمندان یا سایر محیط های زندگی جمعی زندگی می کنند که مراقبت از سالمندان را ارائه می دهد؛ بزرگسالان در یا از جوامع اول، اینوئیت یا متیس؛ دریافت‌کنندگان سری واکسن‌های ناقل ویروسی که تنها با واکسن‌های ناقل ویروسی تکمیل شده‌اند؛ و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی خط مقدم بزرگسالان (که تماس فیزیکی نزدیک مستقیم با بیماران دارند)).
  • ممکن است یک دوز تقویت کننده برای افرادی که 18 تا 49 سال سن دارند ارائه شود و با توجه به نوع Omicron در کانادا، NACI تاکید می کند که ملاحظات قضایی و فردی در نظر گرفته شده است تا نیاز به دوزهای تقویت کننده واکسن COVID-19 را در این مورد اعلام کند. رده سنی.
  • با شروع برنامه‌های واکسن، دوزهای تقویت‌کننده باید برای گروه‌هایی که قبلاً فهرست شده‌اند، به‌ویژه برای همه کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و برای کسانی که در معرض بالاترین خطر ابتلا به بیماری شدید ناشی از COVID-19 هستند، اولویت بندی شود.
  • برای افراد بالای 30 سال، هر دو واکسن mRNA تایید شده بهداشت کانادا (Moderna Spikevax یا Pfizer-BioNTech Comirnaty) ممکن است به عنوان دوز تقویت کننده استفاده شود. در صورت استفاده از Moderna، دوز 100 میکروگرم ممکن است برای سنین 70 سال و بالاتر، بزرگسالانی که به طور متوسط ​​یا شدید دچار نقص ایمنی هستند، و ساکنان خانه های مراقبت طولانی مدت و سالمندان در محیط های جمعی ترجیح داده شود.

افسران ارشد پزشکی کانادا مایلند از NACI برای توصیه‌هایشان تشکر کنند، که ما همچنان برای اجرای کمپین‌های واکسیناسیون استراتژیک و مؤثر در حوزه‌های قضایی خود به توسعه آن ادامه خواهیم داد. ما متعهد به بهترین استفاده از واکسن‌های COVID-19 بر اساس آخرین شواهد و توصیه‌های متخصص برای رسیدن به اهداف جمعی خود هستیم. در حال حاضر، این به معنای افزایش دسترسی به تقویت‌کننده‌ها برای افرادی است که در معرض بالاترین خطر ابتلا به بیماری شدید ناشی از COVID-19 هستند و به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی ما.

ما متوجه هستیم که مدیریت یک نوع نگرانی جدید جایی نیست که در پایان سال 2021 امیدوار بودیم باشیم. افراد باید همچنان به مزایای واکسیناسیون در پیشگیری از بیماری شدید، بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از کووید-19 توجه کنند. پوشش بالای واکسن برای دوزهای سری اولیه و تقویت کننده به محافظت از ظرفیت سیستم مراقبت بهداشتی ما در مواجهه با تأثیر احتمالی Omicron کمک می کند. اگر افراد در مورد محصولات واکسنی که برای آنها یا فرزندانشان بهترین است سؤالی دارند، باید از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود یا مقامات بهداشت عمومی محلی اطلاعات کسب کنند.

در حالی که ما هنوز در مورد ظرفیت واکسن های فعلی برای محافظت در برابر نوع Omicron یاد می گیریم، انتظار می رود دریافت دوز تقویت کننده سطح معقولی از محافظت در برابر عفونت (حداقل در کوتاه مدت) و محافظت قابل توجهی در برابر بیماری شدید ارائه دهد. ما توصیه می‌کنیم که افراد در کانادا اولین دوز تقویت‌کننده ارائه‌شده توسط ارائه‌دهنده واکسن محلی خود را مصرف کنند، زیرا برنامه‌ها به شیوه‌ای سریع در سراسر کانادا اجرا می‌شوند. ادامه لایه‌بندی سایر اقدامات بهداشت عمومی مانند استفاده صحیح از ماسک‌های مناسب، پرهیز از فضاهای شلوغ، حداقل و کوچک نگه داشتن تجمعات، افزایش تهویه و فاصله‌گذاری فیزیکی بسیار مهم است. همانطور که به سمت تعطیلات می رویم، باید از ابزارهایی استفاده کنیم که می توانند به ما کمک کنند تا از چیزهایی که بیشتر دوست داریم لذت ببریم و اختلالات در خدمات و فعالیت هایی را که برای افراد و خانواده ها مهم هستند به حداقل برسانیم. افسران ارشد پزشکی بهداشت کانادا همچنان همه افراد واجد شرایط را تشویق می کنند تا برای محافظت از خود و اطرافیانشان واکسینه شوند.

شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت شامل مدیر ارشد پزشکی بهداشت از هر حوزه قضایی استانی و منطقه ای، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا، مشاور ارشد پزشکی بهداشت کانادا، مدیر ارشد پزشکی بهداشت عمومی خدمات بومی کانادا، رئیس افسر پزشکی از سازمان بهداشت و درمان سازمان ملل متحد، و اعضای رسمی از سایر بخش های دولت فدرال.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.