بیانیه روز جهانی NGO

[ad_1] 27 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا به مناسبت روز جهانی سازمان های غیردولتی، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کرد: «امروز ما از کسانی که برای ساختن دنیایی بهتر تلاش می کنند تجلیل می

کد خبر : 172050
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
بیانیه روز جهانی NGO

[ad_1]

27 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

به مناسبت روز جهانی سازمان های غیردولتی، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

«امروز ما از کسانی که برای ساختن دنیایی بهتر تلاش می کنند تجلیل می کنیم. ما از کسانی که خستگی ناپذیر برای برابری جنسیتی و آموزش و پایان دادن به گرسنگی و فقر و سالم نگه داشتن سیاره ما تلاش می کنند، تجلیل می کنیم.

آنها نقش مهمی در پیشبرد اولویت های توسعه بین المللی کانادا از جمله پیشبرد برابری جنسیتی، واکنش به همه گیری کووید-19 و رسیدگی به تغییرات آب و هوا، بهداشت جهانی و آموزش ایفا کرده اند. آنها در خط مقدم پیشبرد جهان ما در مسیر دستیابی به اهداف توسعه پایدار 2030 هستند.

شرکای ما، چه کانادایی، چه چندجانبه یا بین المللی، ریشه های قوی در سطح کشور، هم در پایتخت ها و هم در مناطق دور افتاده دارند. کانادا نقش حیاتی شرکای محلی و ملی را در ارائه کمک های بین المللی به رسمیت می شناسد و من متعهد به بهبود اثربخشی کمک های بین المللی خود برای حمایت بهتر از سازمان های محلی، از جمله در جنوب جهانی هستم.

«در طول همه‌گیری، سازمان‌های غیردولتی و شرکای ما در محل برای واکنش به COVID-19 و در عین حال حفظ برابری جنسیتی در مرکز اقدامات خود قدم برداشتند. نمونه های زیادی از پروژه هایی وجود دارد که در زندگی مردم تغییر ایجاد می کنند.

«Children Believe بر حفاظت و سلامت کودکان در جوامع منطقه شمالی غنا تمرکز دارد. آنها با حمایت مالی کانادا، گروه‌های آسیب‌پذیر خاصی را شناسایی می‌کنند، مانند افراد معلول، خانواده‌هایی که سرپرستی آن‌ها زنان مجرد یا حتی کودکان هستند، و افرادی که بیشتر به آزمایش‌های قابل اعتماد COVID-19 نیاز دارند.

کانادا همچنین از سازمان‌های غیردولتی مانند Save the Children Canada با پروژه فراتر از مرزها، که در مرز کلمبیا و ونزوئلا برای افزایش دسترسی به فرصت‌های آموزشی بسیار مورد نیاز برای کودکان و نوجوانان خارج از مدرسه با تمرکز بر دختران کار می‌کند، حمایت می‌کند.

«از طریق برنامه صدای زنان و رهبری کانادا، اتحادیه کارگران خانگی در سریلانکا از کارگرانی که در زمان شیوع کووید-19 بدون منبع شغلی مانده بودند، حمایت اضطراری کرد.

«اینها تنها چند نمونه از فداکاری و دلسوزی کارکنان سازمان های غیر دولتی برای افرادی است که خود را در موقعیت های آسیب پذیر می بینند. پروژه هایی مانند این ها از تغییرات دگرگون کننده برای ایجاد جوامع برابرتر، مرفه و صلح آمیزتر از طریق احترام به حقوق بشر و کرامت همه مردم حمایت می کنند. سازمان های غیردولتی نقش مهمی در حمایت از جوامع آزاد و باز و پاسخ به بحران ها ایفا می کنند. آنها به از بین بردن تبعیض و خشونتی که افراد به دلیل گرایش جنسی، هویت جنسی یا بیان خود با آن روبرو هستند، کمک می کنند.

کانادا به حمایت از محیط‌های امن و حمایت‌کننده که در آن جامعه مدنی می‌تواند در سراسر جهان رشد کند، ادامه می‌دهد. از همه کسانی که برای سازمان های غیردولتی کار می کنند، از جمله داوطلبان، از شما متشکرم. بدون شما، ما نمی توانستیم سیاست کمک بین المللی فمینیستی کانادا را اجرا کنیم. همراه با سازمان‌های غیردولتی در کانادا و سراسر جهان، ما در تلاش هستیم تا به نابرابری و ریشه‌کن کردن فقر بپردازیم تا همه بتوانند از صلح و رفاه که حق اصلی همه است، لذت ببرند.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.