بیانیه رئیس هیئت خزانه داری در مورد وضعیت در حال تحول سلامت عمومی

[ad_1] 28 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا مونا فورتیر، رئیس هیئت خزانه داری، امروز در رابطه با وضعیت در حال تحول سلامت عمومی بیانیه زیر را بیان کرد: امروز، برنامه بهداشت حرفه ای خدمات عمومی بهداشت کانادا (PSOHP) با تشخیص اقدامات بهداشت عمومی در حال تحول مرتبط با همه

کد خبر : 172585
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۴۵
بیانیه رئیس هیئت خزانه داری در مورد وضعیت در حال تحول سلامت عمومی

[ad_1]

28 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا

مونا فورتیر، رئیس هیئت خزانه داری، امروز در رابطه با وضعیت در حال تحول سلامت عمومی بیانیه زیر را بیان کرد:

امروز، برنامه بهداشت حرفه ای خدمات عمومی بهداشت کانادا (PSOHP) با تشخیص اقدامات بهداشت عمومی در حال تحول مرتبط با همه گیر COVID-19، دستورالعمل های بهداشت حرفه ای خود را برای خدمات عمومی فدرال به روز کرد. ادارات و آژانس ها اکنون ممکن است برنامه ریزی خود را برای افزایش تدریجی اشغال ساختمان از سر بگیرند و در عین حال به استفاده مناسب از شیوه های پیشگیرانه در محل کار احترام بگذارند. انتظار من این است که سازمان ها به چابکی خود ادامه دهند و در صورت لزوم انعطاف پذیری خود را در برنامه ریزی خود برای همسویی با زمینه بهداشت عمومی در حال تکامل نشان دهند.

به روز رسانی PSOHP همچنین اطلاعات بیشتری در مورد استفاده از ماسک در فضاهای مشترک داخلی و خارجی و اطلاعات به روز شده مربوط به بازگشت کارکنان به محل کار پس از عفونت یا قرار گرفتن در معرض COVID-19 ارائه می دهد.

دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا به حمایت از معاونان در انتقال آنها به مدل های کاری ترکیبی، در صورت امکان و در صورت امکان ادامه می دهد. مقامات در حال ارائه راهنمایی و بهترین شیوه ها برای ترویج یک رویکرد منسجم و در عین حال احترام به واقعیت های عملیاتی مختلف سازمان های فدرال هستند. هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد. معاونین رؤسای با توجه به تجربیات دو سال گذشته و راهنمایی های بهداشت عمومی به توسعه برنامه های خود ادامه خواهند داد.

به عنوان بزرگترین کارفرمای کشور، دولت کانادا به تعامل با شرکا، ذینفعان و جوامع محلی ادامه خواهد داد، زیرا ما همچنان به سازگاری با محیطی که به سرعت در حال تغییر است ادامه می دهیم.

این روزگاران چالش برانگیز بوده اند و تاب آوری افراد و موسسات را به طور یکسان آزمایش می کنند. من به خدمات عمومی افتخار می کنم که همچنان الگوی حرفه ای بودن در اینجا و خارج از کشور است. من می‌خواهم از کارمندان دولتی که همچنان در ارائه اطلاعات، برنامه‌ها و خدماتی که کانادایی‌ها به آنها متکی هستند، انعطاف‌پذیر و متعهد هستند تشکر کنم.

من شما را تشویق می کنم که مراقب خود و یکدیگر باشید و مایلم طیف گسترده ای از خدمات و پشتیبانی های موجود، از جمله برنامه کمک به کارمندان را به شما یادآوری کنم.

برای آخرین به‌روزرسانی‌ها، لطفاً به اطلاعات کارمندان دولت کانادا مراجعه کنید: بیماری کروناویروس (COVID-19) – Canada.ca.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.