بیانیه ای در مورد کمپین های سایبری چین

[ad_1] 19 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا مارک گارنو محترم ، وزیر امور خارجه ، محترم هارجیت س. سججان ، وزیر دفاع ملی و بیل بلر محترم ، وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری ، بیانیه زیر را صادر کردند: “امروزه کانادا به متحدان خود در شناسایی بازیگران مورد حمایت

کد خبر : 95668
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۴۷
بیانیه ای در مورد کمپین های سایبری چین

[ad_1]

19 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

مارک گارنو محترم ، وزیر امور خارجه ، محترم هارجیت س. سججان ، وزیر دفاع ملی و بیل بلر محترم ، وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری ، بیانیه زیر را صادر کردند:

“امروزه کانادا به متحدان خود در شناسایی بازیگران مورد حمایت جمهوری خلق چین (PRC) برای سوء استفاده بی سابقه و بی رویه از سرورهای تبادل مایکروسافت پیوست.

“در اوایل مارس 2021 ، مایکروسافت آسیب پذیری هایی را در سرورهای مبادله خود فاش کرد که توسط بازیگران دولتی مورد سوء استفاده قرار گرفت. این فعالیت چندین هزار واحد کانادایی را در معرض خطر قرار داد – خطری که در برخی موارد حتی در صورت استفاده از وصله های مایکروسافت همچنان ادامه دارد. در سراسر جهان ، تخمین زده می شود که 400000 سرور تحت تأثیر قرار گرفته اند.

“کانادا اطمینان دارد که وزارت امنیت دولتی PRC (MSS) مسئول آسیب رساندن گسترده سرورهای مبادله است.

کانادا معتقد است که به احتمال زیاد این فعالیت سایبری برای دسترسی به شبکه های سراسر جهان به منظور سرقت مالکیت معنوی و به دست آوردن حجم وسیعی از اطلاعات قابل شناسایی شخصی بوده است.

“تصور می شود که چندین گروه سایبری از جمهوری خلق چین در این عملیات شرکت کرده اند ، از جمله گروه تهدید مداوم پیشرفته 40 (APT 40). این بازیگران بسیار پیچیده هستند و توانایی خود را برای دستیابی پایدار و پنهان به شبکه های کانادایی و متحدان فراتر از به خطر انداختن سرورهای تبادل مایکروسافت نشان داده اند.

“APT 40 تقریباً شامل عناصری از دفتر MSS منطقه ای وزارت امنیت دولتی هاینان است. فعالیت های سایبری این گروه ، تحقیقات حیاتی در زمینه دفاعی ، فناوری های اقیانوسی و داروهای زیستی دارویی کانادا را در کمپین های سایبری مخرب جداگانه در سال های 2017 و 2018 هدف قرار داد.

کانادا و متحدانش در وحدت و همبستگی خود در فراخوانیدن فعالیت های سایبری غیر مسئولانه تحت حمایت دولت ثابت قدم هستند. کانادا به انتشار اسناد عمومی ادامه می دهد تا به مجرمان روشن شود که فعالیت های سایبری مخرب علیه کانادا و متحدانش را افشا خواهد کرد. کانادا به همکاری خود با شرکای خود در مورد این مسئله مهم امنیتی ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: کانادا همچنان متعهد به همکاری با شرکای خود برای حمایت از استفاده باز ، مطمئن و مطمئن از فضای مجازی است و از چین می خواهد تا مسئولانه عمل کرده و این الگوی رفتارهای غیرمسئولانه و مضر فضای مجازی را متوقف کند. این نوع اقدامات بی پروا نمی تواند توسط بازیگران دولتی مسئول پذیرفته و تحمل شود.

“برای محافظت بیشتر از کانادایی ها ، مرکز امنیت سایبری کانادا راهنمایی هایی در مورد کاهش تهدید مداوم ناشی از آسیب پذیری سرور مبادله مایکروسافت ارائه کرده است.”

اطلاعات تکمیلی

اطلاعات اضافی در مورد گروه تهدید از PRC:

  • گروه تهدید: APT 40
  • اسامی عمومی: همچنین به طور عمومی به عنوان Kryptonite Panda ، TEMP گزارش شده است. Periscope ، TEMP. Jumper ، Bronze Mohawk ، Leviathan ، Mudcarp
  • سازمان های: MSS PRC و اداره امنیت دولتی هاینان
  • اهداف: به طور منظم دولت های اقیانوس آرام جنوبی (از جمله استرالیا و نیوزلند) و فناوری های دریایی و دفاعی را مورد هدف قرار می دهد

پیوندهای مرتبط:

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.