بیانیه ای به مناسبت روز ملی صلح بانان

[ad_1] 9 آگوست 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا وزیر دفاع ملی گرامی هارجیت سججان ، وزیر امور کهنه سربازان و وزیر دفاع ملی محترم لارنس مک اویل ، وزیر امور خارجه مارک گارنو محترم ، و وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری ، بیل بلر محترم موارد زیر را صادر

کد خبر : 91492
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
بیانیه ای به مناسبت روز ملی صلح بانان

[ad_1]

9 آگوست 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

وزیر دفاع ملی گرامی هارجیت سججان ، وزیر امور کهنه سربازان و وزیر دفاع ملی محترم لارنس مک اویل ، وزیر امور خارجه مارک گارنو محترم ، و وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری ، بیل بلر محترم موارد زیر را صادر کرد بیانیه امروز به رسمیت شناختن روز ملی صلح بانان:

“به افتخار روز ملی صلح بانان ، ما به کانادایی ها ملحق می شویم تا از صلح بانان ما در گذشته و حال به خاطر خدمات و تعهد آنها در ایجاد یک جهان امن قدردانی کنند. ما حرفه ای بودن ، دلسوزی و برتری عملیاتی کسانی را که در طول این سالها با ایجاد صلح و امنیت در جوامع آسیب پذیر در برخی از مناطق بی ثبات جهان ، ارزش های کشور ما را حفظ کرده اند ، به رسمیت می شناسیم.

“ما به بیش از 125000 نفر از نیروهای مسلح کانادا (CAF) ، بیش از 4000 افسر پلیس از پلیس سوار سلطنتی کانادا (RCMP) ، سازمان های پلیس بومی ، استانی ، شهرداری و منطقه ای و همچنین هزاران پلیس افتخار می کنیم. دیپلمات ها و غیرنظامیان کانادایی که از سال 1948 از عملیات صلح و امنیت در سراسر جهان حمایت می کردند. مشارکت های معنادار آنها تأثیر مستقیم و مثبتی بر زندگی افرادی که از درگیری ها آسیب دیده اند داشته است و ما حمایت بی دریغ و عمیق ترین آنها را مدیون آنها و خانواده های آنها هستیم. حق شناسی.

وی افزود: ما می خواهیم از عملکرد اعضای فعلی CAF ، افسران پلیس ، دیپلمات ها و غیرنظامیان که در حال حاضر در انواع عملیات های صلح و امنیت در سراسر جهان در حال حمایت از سازمان ملل متحد (سازمان ملل متحد) و همچنین در حمایت از ماموریت های غیر سازمان ملل متحد با تعدادی از سازمان ها و کشورها. ما بر تعهد خود برای پیشبرد و حمایت از صلح و امنیت جهانی در مواجهه با چالش های در حال تحکم ثابت قدم هستیم. به همین دلیل است که دولت کانادا همچنان به تلاش خود برای برداشتن گام های ملموس برای اصلاح و نوسازی عملیات صلح ادامه می دهد.

از جمله این تلاشها ، کانادا متعهد است که از سازمان ملل متحد با تخصص ، بودجه و قابلیتهای تخصصی برای افزایش کارایی و اثربخشی ماموریت های سازمان ملل حمایت کند. این شامل ، برای مثال ، ارائه پشتیبانی تاکتیکی CAF از ماموریت های سازمان ملل متحد در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) و سودان جنوبی از آگوست 2019 است. این قابلیت ، که اخیراً تا 31 مارس 2022 تمدید شده است ، شکاف های بحرانی را پر می کند. حمل و نقل هوایی محموله و پرسنل به ماموریت های سازمان ملل. علاوه بر این ، طی یک سال گذشته ، RCMP با استقرار افسران پلیس کانادایی در DRC ، هم به عنوان افسران پلیس فردی و هم به عنوان بخشی از یک تیم تخصصی پلیس ، که بر مقابله با خشونت جنسی و جنسیتی در مناطق مختلف تمرکز دارد ، ردپای پلیس در آفریقا را در آفریقا افزایش داده است. جمعیت های آسیب پذیر افسران پلیس کانادا همچنان به حمایت از ماموریت سازمان ملل در مالی ادامه می دهند و در پاییز شاهد حضور زنی به عنوان فرمانده نیروهای کانادایی خواهند بود. این دومین بار است که یک زن در این سمت خدمت می کند.

“ما همچنین متعهد به افزایش مشارکت معنادار زنان در حفظ صلح از طریق ابتکار Elsie برای زنان در عملیات صلح ، با همکاری شرکای سازمان ملل متحد هستیم. ما در حال حاضر با بیش از 100 کشور عضو سازمان ملل متحد برای محافظت از کودکان در محیط های درگیری که عملیات حفظ صلح در آنها وجود دارد ، از طریق اجرای اصول ونکوور در زمینه حفظ صلح و جلوگیری از به کارگیری و استفاده از سربازان کودکبه

“9 آگوست به عنوان روز ملی صلحبانان در سال 2008 انتخاب شد ، تا بزرگترین تلفات یک روزه کانادایی ها در یک ماموریت صلح را تشخیص دهد ، که در این روز در سال 1974 رخ داد ، هنگامی که هواپیمای ترابری کانادایی توسط موشک های سوری سرنگون شد. یک مأموریت مستمر برای تأمین مجدد در خاورمیانه ، که جان 9 نیروی حافظ صلح کانادایی را گرفت. امروز ، ما همچنین مکث می کنیم تا یاد 130 تن از صلح بانان کانادایی را که در این سالها فداکاری نهایی را در خدمت صلح کرده اند ، گرامی بداریم. شجاعت آنها همچنان در کار فداکارانه صلح بانان در سراسر جهان منعکس می شود.

پیوندهای مرتبط

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.