بیانیه امور جهانی کانادا در مورد حکم دریای چین جنوبی

11 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا امور جهانی کانادا امروز بیانیه زیر را منتشر کرد: کانادا در پنجمین سالگرد تصمیم دادگاهی که بر اساس کنوانسیون حقوق دریاها توسط سازمان ملل متحد (UNCLOS) در مورد داوری دریای چین جنوبی تصویب شده است ، بر لزوم رعایت آن از سوی همه طرف

کد خبر : 96625
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۴۶
بیانیه امور جهانی کانادا در مورد حکم دریای چین جنوبی


11 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

امور جهانی کانادا امروز بیانیه زیر را منتشر کرد:

کانادا در پنجمین سالگرد تصمیم دادگاهی که بر اساس کنوانسیون حقوق دریاها توسط سازمان ملل متحد (UNCLOS) در مورد داوری دریای چین جنوبی تصویب شده است ، بر لزوم رعایت آن از سوی همه طرف های درگیر تاکید می کند. این تصمیم نقطه عطفی مهم و مبنایی مفید برای حل مسالمت آمیز اختلافات در دریای چین جنوبی است.

وی افزود: ضروری است که همه طرف های منطقه خویشتنداری نشان داده و از اقدام یکجانبه خودداری کنند ، زیرا این امر باعث تشدید تنش ها و تهدید ثبات منطقه می شود.

کانادا نگران اقدامات تشدید کننده و بی ثبات کننده چین در دریاهای شرقی و جنوبی چین از جمله اخیراً در سواحل فیلیپین و نظامی شدن ویژگی های مورد مناقشه و استفاده از کشتی های دریایی ، گارد ساحلی و شبه نظامیان دریایی برای ایجاد رعب و وحشت است. کشتی های دیگر کشورها را تهدید می کند.

وی افزود: “ما از همه کشورها از جمله چین می خواهیم که به تعهدات قبلی خود در بیانیه رفتار طرفین در دریای چین جنوبی در سال 2002 پایبند باشند.

کانادا خوشحال است که می بیند اعضای آسه آن و چین مذاکرات خود را برای تدوین قوانین رفتاری برای دریای چین جنوبی از سر گرفته اند. ما شفافیت را در این مذاکرات تشویق می کنیم و تأکید می کنیم که این توافق نباید از حقوقی که طرفین بر اساس قوانین بین المللی از آن برخوردارند یا حقوق اشخاص ثالث را خدشه دار کند ، خدشه دار شود.

کانادا از تجارت قانونی ، حقوق ناوبری و حق پرواز ، و همچنین حق حاکمیت و صلاحیت حاکمیت کشورهای ساحلی در دریای چین جنوبی ، مطابق با قوانین بین المللی ، از جمله UNCLOS ، حمایت می کند. این اصول برای یک منطقه امن ، پایدار و مرفه هند و اقیانوس آرام ضروری است.

کانادا متعهد به دفاع و احیای نظم بین المللی م effectiveثر مبتنی بر قوانین ، از جمله برای اقیانوس ها و دریاها ، و حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات مطابق با قوانین بین المللی است. “

حقایق فوری

  • در 22 ژانویه 2013 ، فیلیپین بر اساس ضمیمه هفتم کنوانسیون ملل متحد در مورد حقوق دریا ، علیه چین پرونده های داوری را آغاز کرد. این دادرسی که داوری دریای چین جنوبی نامیده می شود ، از جمله به ادعاهای دریایی چین در دریای چین جنوبی ، وضعیت برخی ویژگی های دریایی در آنجا و قانونی بودن برخی اقدامات چین در آنجا مربوط می شود که فیلیپین ادعا می کند نقض قوانین است. قرارداد.
  • در 12 ژوئیه 2016 ، یک کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد حقوق دریاها در مورد داوری تصمیم گیری کرد که برای طرفین رای الزام آور است.

محصولات مرتبط

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.