بودجه فدرال به پروژه هایی در جزیره پرنس ادوارد برای حمایت از قربانیان خشونت خانوادگی و خشونت شریک صمیمی ارائه شد

[ad_1] 16 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا خشونت خانوادگی و خشونت شریک صمیمی (IPV) مسائل جدی بهداشت عمومی هستند و پیامدهای فوری و بلندمدت برای قربانیان از جمله جسمی، ذهنی، شناختی و مالی دارند. همه افراد در کانادا باید از خشونت فیزیکی، عاطفی و جنسی، تبعیض و آزار و اذیت در

کد خبر : 179646
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
بودجه فدرال به پروژه هایی در جزیره پرنس ادوارد برای حمایت از قربانیان خشونت خانوادگی و خشونت شریک صمیمی ارائه شد

[ad_1]

16 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

خشونت خانوادگی و خشونت شریک صمیمی (IPV) مسائل جدی بهداشت عمومی هستند و پیامدهای فوری و بلندمدت برای قربانیان از جمله جسمی، ذهنی، شناختی و مالی دارند. همه افراد در کانادا باید از خشونت فیزیکی، عاطفی و جنسی، تبعیض و آزار و اذیت در امان باشند. از آنجایی که همه‌گیری کووید-19 نابرابری‌های سیستمی و طولانی‌مدت را تشدید کرده است، نیاز و فوریت برای تأمین بودجه طرح‌هایی با هدف حمایت از قربانیان خشونت خانوادگی، تجاوز جنسی، و IPV در سراسر کشور وجود دارد.

امروز، گری آنانداسنگری، دبیر پارلمانی وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، و شان کیسی، نماینده مجلس شارلوت تاون، به نمایندگی از دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، اعلام کرد که دولت کانادا بیش از 1.17 میلیون دلار برای دو پروژه در جزیره پرنس ادوارد برای حمایت از قربانیان IPV و خشونت خانوادگی فراهم می کند. این بودجه از طریق برنامه مشارکت عدالت و نوآوری عدالت کانادا (JPIP) ارائه می شود، که از ابتکارات با هدف اطمینان از یک سیستم عدالت در دسترس، کارآمد و عادلانه برای همه حمایت می کند.

اداره توسعه اجتماعی و مسکن، خدمات کودک و خانواده جزیره پرنس ادوارد (PEI) 501,950 دلار برای پروژه خود “تیم ارزیابی پرونده خشونت خانگی بین سازمانی و آموزش ارزیابی خطر خشونت خانوادگی” دریافت خواهد کرد. این پروژه یک واکنش مشارکتی و مدل مناسب فرهنگی را برای رسیدگی به موقعیت‌های پرخطر خشونت خانوادگی و ارائه آموزش به کارکنان حفاظت از کودکان در استفاده از ابزار ارزیابی خطر همسر اجرا می‌کند. این پروژه آگاهی و درک عوامل خطر مرتبط با خشونت خانوادگی را افزایش می دهد و همچنین دانش و مهارت های دولت و اعضای جامعه در PEI را برای پاسخ به خشونت خانوادگی افزایش می دهد. این سرمایه‌گذاری از طریق ابتکار خشونت خانوادگی JPIP تأمین می‌شود، که از توسعه، اجرا، آزمایش و ارزیابی مدل‌ها، استراتژی‌ها و ابزارها برای بهبود واکنش سیستم قضایی به خشونت خانوادگی پشتیبانی می‌کند. همچنین از پروژه هایی حمایت می کند که آگاهی عمومی را در مورد این موضوع افزایش می دهد و مشارکت عمومی را در پاسخ به خشونت خانوادگی تشویق می کند.

انجمن اطلاعات حقوقی جامعه جزیره پرنس ادوارد 671155 دلار بودجه برای برنامه خود “RISE: منابع قانونی برای قربانیان خشونت شریک صمیمی” دریافت خواهد کرد. این پروژه قربانیان و بازماندگان را از طریق یک رویکرد قربانی محور با ارائه یک فرآیند پذیرش مشتری کامل و آگاهانه از تروما به آنها توانمند می کند. اطلاعات در مورد گزینه های قانونی آنها؛ و حداکثر چهار ساعت مشاوره حقوقی رایگان از یک وکیل مطلع از تروما.

این سرمایه گذاری نتیجه یک فراخوان برای پیشنهادات است که توسط دولت کانادا در ژوئن 2021 راه اندازی شد و بخشی از بودجه کل سرمایه گذاری سال 2021 به مبلغ 48.75 میلیون دلار طی پنج سال، از طریق صندوق قربانیان عدالت کانادا و JPIP، برای پروژه هایی است که به بازماندگان رابطه جنسی کمک می کند. حمله و IPV در تصمیم گیری آگاهانه در مورد شرایط خاص خود. این سرمایه‌گذاری‌ها بر اساس بودجه‌های 2017 و 2018، با بودجه کل بیش از 600 میلیون دلار در طول پنج سال، و مکمل تلاش‌هایی است که به عنوان بخشی از استراتژی خشونت مبتنی بر جنسیت دولت کانادا در جریان است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.