بودجه فدرال برای تسریع استفاده از عدالت ترمیمی در کانادا به دانشکده حقوق دانشگاه دالهوسی Schulich ارائه شد.

[ad_1] 14 مارس 2022 – هالیفاکس، نوا اسکوشیا – وزارت دادگستری کانادا یک سیستم عدالت عادلانه باید دلسوز، در دسترس باشد و ایمنی و رفاه قربانیان، مجرمان و جوامع متاثر از جرم را در اولویت قرار دهد. گسترش استفاده از عدالت ترمیمی راهی موثر برای پاسخگویی به جرم، ترویج جوامع ایمن تر، افزایش دسترسی به

کد خبر : 178726
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
بودجه فدرال برای تسریع استفاده از عدالت ترمیمی در کانادا به دانشکده حقوق دانشگاه دالهوسی Schulich ارائه شد.

[ad_1]

14 مارس 2022 – هالیفاکس، نوا اسکوشیا – وزارت دادگستری کانادا

یک سیستم عدالت عادلانه باید دلسوز، در دسترس باشد و ایمنی و رفاه قربانیان، مجرمان و جوامع متاثر از جرم را در اولویت قرار دهد. گسترش استفاده از عدالت ترمیمی راهی موثر برای پاسخگویی به جرم، ترویج جوامع ایمن تر، افزایش دسترسی به عدالت و کمک به رسیدگی به نمایندگی بیش از حد افراد به حاشیه رانده شده در سیستم عدالت کیفری است.

امروز، محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، همراه با عضو پارلمان دارتموث-کول هاربر، دارن فیشر، اعلام کردند که دولت کانادا از آزمایشگاه تحقیقات ترمیمی، نوآوری و آموزش حمایت مالی می کند. آزمایشگاه ترمیمی) در دانشکده حقوق شولیچ در دانشگاه دالهوزی، برای تسریع توسعه عدالت ترمیمی در سراسر کانادا. این موسسه در طول چهار سال مالی که از سال 2019 شروع شده است، از طریق برنامه مشارکت عدالت و نوآوری فدرال، 644,508 دلار بودجه دریافت کرده است.

با استفاده از این بودجه، آزمایشگاه ترمیمی مدرسه حقوق شولیچ، از طریق ابتکار ملی شتاب و نوآوری عدالت ترمیمی خود، با تمام سطوح دولت و سایر ذینفعان در راستای یک استراتژی ملی قوی برای تسریع و پایداری توسعه و اجرای رویکردهای ترمیمی در سیستم قضایی ما از طریق تحقیق، نوآوری، آموزش و ظرفیت سازی.

بودجه به برنامه ریزی و میزبانی کنفرانس ملی یادگیری مشارکتی در مورد عدالت ترمیمی اختصاص خواهد یافت که به بسیج شرکای کلیدی برای به اشتراک گذاشتن دانش، تخصص و تجربه در مورد رشد عدالت ترمیمی در کانادا کمک می کند. این مکالمات پویا به ایجاد روابط، همکاری، ساختار و تعهد برای حمایت از توسعه رویکردهای نوآورانه، با هدف نهایی بهبود زندگی مردم و جوامع کمک خواهد کرد.

این ابتکار همچنین یک انکوباتور نوآوری را برای توسعه یک رویکرد ترمیمی برای پرداختن به تأثیرات مضر مداخلات چندعدالتی بر افراد و خانواده‌های آسیب‌دیده از خشونت خانوادگی انجام می‌دهد. این انکوباتور از همکاری های بین حوزه قضایی و چند بخشی برای بهبود دسترسی به عدالت معنادار پشتیبانی می کند.

دانشگاه دالهوسی خانه قدیمی ترین مدرسه حقوق عمومی در کانادا است. آزمایشگاه تحقیق، نوآوری و آموزش ترمیمی، یک مشارکت خصوصی و دولتی است که در دانشکده حقوق شولیچ میزبانی می شود، که به عنوان مرکز برتری برای نوآوری اجتماعی از طریق یک رویکرد ترمیمی عمل می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.