بودجه در دسترس برای حمایت از قربانیان خشونت شریک صمیمی درگیر در سیستم قضایی خانواده

2 دسامبر 2021اتاوا – وزارت دادگستری کانادا همه افرادی که در کانادا زندگی می کنند باید بدون توجه به جایی که زندگی می کنند از خشونت فیزیکی، عاطفی و جنسی، تبعیض و آزار و اذیت در امان باشند. از آنجایی که همه‌گیری کووید-19 نابرابری‌های سیستمی و طولانی مدت را تشدید کرده است، نیاز و فوریت

کد خبر : 137402
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
بودجه در دسترس برای حمایت از قربانیان خشونت شریک صمیمی درگیر در سیستم قضایی خانواده


2 دسامبر 2021
اتاوا – وزارت دادگستری کانادا

همه افرادی که در کانادا زندگی می کنند باید بدون توجه به جایی که زندگی می کنند از خشونت فیزیکی، عاطفی و جنسی، تبعیض و آزار و اذیت در امان باشند. از آنجایی که همه‌گیری کووید-19 نابرابری‌های سیستمی و طولانی مدت را تشدید کرده است، نیاز و فوریت برای تأمین بودجه طرح‌هایی با هدف حمایت از بازماندگان خشونت شریک جنسی (IPV) در سراسر کشور وجود دارد.

دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز از راه اندازی یک فراخوان طرح‌هایی برای طرح‌هایی که به قربانیان خشونت شریک جنسی کمک می‌کند تا به سیستم عدالت خانوادگی دسترسی پیدا کنند و از آن استفاده کنند، و واکنش‌های سیستم قضایی به این نوع خشونت را بهبود بخشد. این بودجه از طریق برنامه مشارکت عدالت و نوآوری تامین خواهد شد.

از طریق بودجه سال 2021، دولت کانادا سرمایه گذاری 35 میلیون دلاری را طی پنج سال برای تقویت سیستم عدالت خانوادگی برای قربانیان خشونت شریک جنسی اعلام کرد. این سرمایه‌گذاری‌ها بر اساس بودجه‌های 2017 و 2018 با بودجه کل بیش از 600 میلیون دلار طی پنج سال است و مکمل تلاش‌هایی است که به عنوان بخشی از استراتژی خشونت مبتنی بر جنسیت دولت کانادا در جریان است.

خشونت شریک صمیمی که به عنوان خشونت همسر یا خشونت خانگی نیز شناخته می شود، به اشکال متعدد آسیب ناشی از شریک یا همسر فعلی یا سابق اشاره دارد. IPV می‌تواند در هر جامعه‌ای، در هر نوع رابطه صمیمی، از جمله در یک رابطه زناشویی، عرفی یا قرار ملاقات، در یک رابطه دگرجنس‌گرا یا LGBTQ2 (لزبین، همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا، تراجنسیتی، کوئیر و دو روح) رخ دهد. این می تواند در هر زمانی در طول یک رابطه و حتی پس از پایان آن اتفاق بیفتد، چه شریک زندگی با هم زندگی کنند و چه از نظر جنسی با یکدیگر صمیمی باشند.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.