به 124.00 می چسبد زیرا گاوها قصد شکستن بالاترین YTD در 125.10 را دارند.

[ad_1] USD/JPY هفته را در پای راست به پایان رساند و 1.42 درصد افزایش یافت. بازدهی بالای خزانه داری آمریکا پشتوانه جفت USD/JPY بود. پیش‌بینی قیمت USD/JPY: این جفت به سمت بالا حرکت می‌کند، اما ممکن است با توجه به RSI که شرایط اضافه خرید را نشان می‌دهد، اصلاح شود. USD/JPY قرار است هفته را

کد خبر : 190872
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۰۱
به 124.00 می چسبد زیرا گاوها قصد شکستن بالاترین YTD در 125.10 را دارند.

[ad_1]

  • USD/JPY هفته را در پای راست به پایان رساند و 1.42 درصد افزایش یافت.
  • بازدهی بالای خزانه داری آمریکا پشتوانه جفت USD/JPY بود.
  • پیش‌بینی قیمت USD/JPY: این جفت به سمت بالا حرکت می‌کند، اما ممکن است با توجه به RSI که شرایط اضافه خرید را نشان می‌دهد، اصلاح شود.

USD/JPY قرار است هفته را برای اولین بار در سال بالاتر از 124.00 به پایان برساند، اگرچه کمتر از YTD در 125.10، در بحبوحه بازار مختلط و بازدهی خزانه داری ایالات متحده تحت فشار صعودی است. در زمان نوشتن این مقاله، USD/JPY در 124.27 معامله می شود

سهام ایالات متحده به صورت مختلط بسته شد که نشان دهنده احساسات بازار است. بازدهی خزانه داری ایالات متحده افزایش یافت، که منجر به نرخ اسکناس 10 ساله تا چهار و نیم واحد پایه شد، در 2.706 درصد قرار گرفت، که به دلیل همبستگی مثبت آن برای USD/JPY یک باد منفی بود. اگر بازدهی افزایش یابد، جفت USD/JPY نیز این کار را انجام می دهد.

در روز جمعه، USD/JPY حدود 123.90 باز شد، اما سپس به سمت نقطه میانی بین نقطه محوری S1-Daily در 123.67 سقوط کرد، سطح قیمتی که در آن گاوها مسئولیت را به دست گرفتند و جفت ارز را به سمت بالاترین سطح هفتگی در 124.67 رساندند.

پیش بینی قیمت USD/JPY: چشم انداز فنی

USD/JPY به سمت بالا باقی می ماند. میانگین‌های متحرک روزانه (DMA) بسیار پایین‌تر از قیمت نقدی قرار دارند و روند صعودی را تأیید می‌کنند. با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در 76.15 بالاتر و در سطوح بیش از حد خرید است، که به این معنی است که این جفت ممکن است قبل از شروع مجدد به سمت اصلاح حرکت کند.

اگر سناریوی اصلاح کمتر اجرا شود، اولین حمایت USD/JPY 124.00 خواهد بود. شکست قاطع 123.67 را نشان می دهد. پس از پاکسازی، حمایت بعدی حداکثر روزانه مارس 244 در 122.41 خواهد بود.

به سمت بالا، اولین مقاومت USD/JPY 125.00 خواهد بود، که پس از شکست، جفت ارز را به سمت بالاترین YTD در 125.10 سوق می دهد، پس از آن به اوج چرخه ژوئن 2015 نزدیک به 125.85، و سپس بالاترین نوسان آوریل 2001 در حدود 126.85 خواهد رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.