به گفته مقامات، 80 شرکت رمزنگاری علاقه مند به حضور در هنگ کنگ – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] وزیر خدمات مالی و خزانه داری هنگ کنگ فاش کرد که بیش از 80 شرکت رمزنگاری علاقه خود را برای حضور در هنگ کنگ ابراز کرده اند. این مقام دولتی گفت: آنها شرکت هایی را در سرتاسر سرزمین اصلی چین، کانادا، کشورهای اتحادیه اروپا، سنگاپور، بریتانیا و ایالات متحده شامل می شوند. 80 شرکت

کد خبر : 337928
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
به گفته مقامات، 80 شرکت رمزنگاری علاقه مند به حضور در هنگ کنگ – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

وزیر خدمات مالی و خزانه داری هنگ کنگ فاش کرد که بیش از 80 شرکت رمزنگاری علاقه خود را برای حضور در هنگ کنگ ابراز کرده اند. این مقام دولتی گفت: آنها شرکت هایی را در سرتاسر سرزمین اصلی چین، کانادا، کشورهای اتحادیه اروپا، سنگاپور، بریتانیا و ایالات متحده شامل می شوند.

80 شرکت رمزنگاری علاقه مند به هنگ کنگ

کریستوفر هوی، وزیر خدمات مالی و خزانه داری هنگ کنگ، در طی سخنرانی در اجلاس سرمایه گذاری Aspen Digital Web 3 در اوایل این هفته فاش کرد که بیش از 80 شرکت رمزنگاری تمایل خود را برای حضور در هنگ کنگ ابراز کرده اند.

هوی با بیان اینکه ما به دارایی مجازی (VA) و Web3 اهمیت زیادی قائل هستیم، تاکید کرد: دولت تعهد سطح بالایی برای توسعه این بخش و ارائه یک سیستم حمایتی جامع برای شرکت هایی دارد که پیشگامان و استارت آپ های پرشور در این زمینه هستند. حوزه.”

این مقام خاطرنشان کرد که “بیانیه سیاست توسعه VA” که دولت هنگ کنگ در سال گذشته منتشر کرد، “با استقبال خوبی از سوی صنعت مواجه شده است” و توضیح داد:

از پایان فوریه 2023، Invest Hong Kong از بیش از 80 شرکت اصلی و خارجی مرتبط با دارایی مجازی ابراز علاقه برای ایجاد حضور خود در هنگ کنگ دریافت کرده است.

Invest Hong Kong (Invest HK) یک اداره دولتی است که مأموریت دارد سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) را در هنگ کنگ جذب و حفظ کند.

هوی توضیح داد: «این شرکت‌ها شامل صرافی‌های VA، شرکت‌های زیرساخت بلاک‌چین، شرکت‌های امنیت شبکه بلاک‌چین، کیف پول‌های ارز مجازی و شرکت‌های پرداخت، و همچنین پروژه‌های دیگری برای ساخت اکوسیستم Web3 بودند.

این مقام گفت، به طور خاص، از پایان فوریه، سرمایه گذاری هنگ کنگ نشانه هایی از 23 شرکت در سراسر سرزمین اصلی چین، کانادا، کشورهای اتحادیه اروپا، سنگاپور، بریتانیا و ایالات متحده دریافت کرده است که آنها قصد دارند در هنگ کنگ حضور داشته باشند. .

هوی همچنین اشاره کرد که دولت هنگ کنگ یک رژیم مجوز برای ارائه دهندگان خدمات کریپتو ایجاد کرده است که از ژوئن اجرایی می شود و اداره پولی هنگ کنگ در حال توسعه یک رژیم نظارتی برای استیبل کوین ها با هدف اجرای مقررات تا سال 2024 است.

ما قوانین اوراق بهادار خود را ارتقا داده ایم تا به واسطه های تنظیم شده اجازه دهیم معاملات ETF های آتی واجد شرایط VA را ارائه دهند. [exchange-traded funds] به سرمایه گذاران خرد در هنگ کنگ،” این مقام در ادامه به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد:

ظرف چند ماه، ما خوشحالیم که سه ETF آتی VA قبلاً در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ فهرست شده و معامله شده است.

هوی ادعا کرد: «هنگ کنگ موقعیت خوبی برای تبدیل شدن به هاب پیشرو برای وب 3 در آسیا و فراتر از آن دارد. خدمات برای اعضای عمومی و بخش تجاری.”

آیا فکر می کنید هنگ کنگ به هاب رمزنگاری تبدیل خواهد شد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.