به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهپرداخت ملت، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با نماد ” پرداخت ” در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ با حضور بیش از ۸۶ درصد از سهامداران و نمایندگان آنها برگزار شد و پس از تصویب صورتهای مالی از سوی سهامداران ، به ازای هر سهم، ۱۰۷۹ ریال سود بین صاحبان سهام تقسیم شد.
محمدرضا نمازی؛ مدیرعامل این شرکت با تشریح عملکرد «بهپرداخت ملت» در سال ۱۳۹۹ گفت: «طی سال گذشته، شیوع کرونا و تعطیلی صنوف مختلف، فعالیت تمام شرکتهای حوزه پرداخت را تحت تأثیر قرار داد، بهویژه شرکتهایی که بهصورت پراکنده به سرویسدهی میپردازند.»
وی با بیان اینکه هرچه پراکندگی خدمات بیشتر باشد، مدیریت و حفظ سطح کمی و کیفی آنها با مشکلات بیشتری روبهروست، افزود: «شرکت بهپرداخت ملت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی آغاز کرد و پس از یک دهه تجربه فعالیت در تیرماه ۱۳۹۶ در بورس اوراق بهادار تهران مورد عرضه عمومی قرار گرفت.»
نمازی ترکیب سهامداران بهپرداخت ملت را شامل «هلدینگ فناوران هوشمند بهسازان فردا» با ۸۶ درصد سهم و سایر شرکتها و سهامداران در مجموع با ۱۴ درصد سهم عنوان کرد و ادامه داد: «فعالیتهای بهپرداخت در سه حوزه بانکی، پرداخت الکترونیکی و پروژههای ملی ارائه میشود که در حوزه بانکی؛ ۵هزار خودپرداز، ۷هزار و ۶۰۰ پایانه شعبه، ۱.۲میلیون کاربر سامانه موبایلی تولید رمز پویا، ۹.۵میلیون کارت دارای رمز پویا، ۲هزار و ۶۰۰ کیوسک خدمت رسان می باشد.»
وی با اشاره به نصب ۱۰۰هزار پایانه فروشگاهی توسط بهپرداخت و ارائه ۹۷۰هزار پایانه فروش توسط بهپرداخت، اظهار داشت: «درگاههای اینترنتی این شرکت با افزایش ۲۶هزار واحدی به ۴۶هزار درگاه و نصب برنامه موبایلی سکه با افزایش ۳میلیونی به ۷میلیون مورد رسیده که رشد ۳۵ درصدی تعداد تراکنشهای انجامشده در بستر این اپلیکیشن را به همراه داشته است.»
مدیرعامل شرکت بهپرداخت ملت پروژههای ملی این شرکت را شامل سامانههای پیشخوان دولت، پرداخت اعتباری بهای سوخت، پیمایش نفت سفید و سیانجی و توزیع سبد کالا و ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی از طریق mpos به شرکت ملی پست برشمرد و افزود: «یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت در عرصه بینالمللی، ارتقای دو پلهای رتبه آن در میان PSPهای جهان و کسب جایگاه سیزدهم دنیا و نیز صدرنشینی در خاورمیانه و ایران است.»
وی ادامه داد: «بهپرداخت طی سال ۹۹ در حوزه مسئولیتهای اجتماعی و ملی نیز موفق به دریافت لوح زرین و گواهینامه برای سرویس پرداخت از طریق NFC در اپلیکیشن سکه بهعنوان محصول برتر جشنواره ملی نوآوری، کسب تندیس زرین جشنواره برند محبوب در بخش پایانههای فروشگاهی، دریافت نشان ویژه و لوح برتر جشنواره ملی یکصد واحد مشتریمدار، کسب تندیس و گواهینامه جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور و… شده است.»
به گفته نمازی، ارائه راهکار اختصاصی برای مدیریت توزیع نفت سفید کشور و پرداخت الکترونیک بهای سوخت LPG، ارائه راهکارهای اختصاصی برای مشتریان خاض و بازاریابی مشتریان بزرگ و زنجیرهای، توسعه سرویسهای اپلیکیشن موبایلی سکه، خدمات پرداخت الکترونیکی شهرداریها، توسعه سامانه جدید پرداخت الکترونیکی بهای سوخت و بهروزرسانی سامانه سهمیهبندی سوخت، زیرساخت جامع کیف پول، کاهش هزینه در راستای مدیریت هزینههای عملیاتی و برگزاری کمپینهای تشویقی ویژه پذیرندگان و کمپینهای توسعه اپلیکیشن سکه از اهم اقدامات بهپرداخت در سال گذشته بوده است.
وی وضعیت سهم بازار شرکت بهپرداخت ملت در شبکه پرداخت را بنا بر گزارش «شاپرک» در بخش مبلغ تراکنش ۲۳ درصد و در بخش تعداد تراکنش ۲۱ درصد عنوان کرد و افزود: «سهم بازار سال گذشته این شرکت در پایانههای فروشگاهی نیز از لحاظ مبلغ و تعداد تراکنش به ترتیب ۲۱ و ۲۲ درصد بوده است.»
۴۵۲۲۳۲۲۳
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰