به نظر می رسد بازگشت مجدد یورو/دلار آمریکا به دلیل افزایش واگرایی سیاست بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو در میان خطرات جنگ، غیرقابل دفاع است.

[ad_1] یورو، یورو/دلار آمریکا، بانک مرکزی اروپا، تورم، اوکراین، واگرایی بانک مرکزی – نکات گفتگو معامله گران یورو در این هفته پس از کاهش شرط های افزایش نرخ بهره، بانک مرکزی اروپا را مورد توجه قرار دادند تنش در اوکراین بر چشم انداز اقتصادی منطقه یورو سنگینی می کند با توجه به واگرایی فزاینده سیاست

کد خبر : 176193
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۲۶
به نظر می رسد بازگشت مجدد یورو/دلار آمریکا به دلیل افزایش واگرایی سیاست بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو در میان خطرات جنگ، غیرقابل دفاع است.

[ad_1]

یورو، یورو/دلار آمریکا، بانک مرکزی اروپا، تورم، اوکراین، واگرایی بانک مرکزی – نکات گفتگو

  • معامله گران یورو در این هفته پس از کاهش شرط های افزایش نرخ بهره، بانک مرکزی اروپا را مورد توجه قرار دادند
  • تنش در اوکراین بر چشم انداز اقتصادی منطقه یورو سنگینی می کند
  • با توجه به واگرایی فزاینده سیاست فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا، بازگشت پایدار یورو/دلار آمریکا بعید است

بعید است که یورو از تصمیم سیاست بانک مرکزی اروپا در این هفته حمایت زیادی پیدا کند، پس از بحران اوکراین که بازارها شرط‌های افزایش نرخ را برای بانک مرکزی کاهش دادند. انتظار می رود بانک مرکزی اروپا در اولین تصمیم مهم سیاست گذاری بانک مرکزی پس از تهاجم روسیه به اوکراین، نرخ بهره را در روز پنجشنبه ثابت نگه دارد. این یک معکوس از چند ماه پیش است که معامله گران اوراق قرضه در اولین افزایش بانک مرکزی اروپا از سال 2011 قیمت گذاری می کردند.

انتظار می رود خطرات ژئوپلیتیکی از اوکراین، درست خارج از مرز اتحادیه اروپا، تأثیر بزرگی بر اقتصاد منطقه یورو داشته باشد. رگبار تحریم های غرب که روسیه را هدف قرار می دهد، عدم اطمینان قابل توجهی را در پیش بینی فعالیت های اقتصادی در کوتاه مدت ایجاد کرده و در عین حال انتظارات تورمی را بالاتر می برد. نرخ های سربه سر آلمان به بالاترین حد خود رسیده است، به طوری که شاخص 5 ساله در روز چهارشنبه به 3.088٪ افزایش یافت.

طبق گزارش‌ها، اتحادیه اروپا در حال برنامه‌ریزی برای افزایش هزینه‌های مالی برای تامین مالی بخش‌های دفاعی و انرژی است که به افزایش یک شبه یورو/دلار آمریکا کمک کرد، اگرچه این جفت ارز نزدیک به پایین‌ترین سطح خود از ماه می 2020 باقی مانده است. به نظر می‌رسد شانس افزایش طولانی‌مدت افزایش یابد. کوچک، با توجه به چشم انداز فعلی. مشکلات تورمی اروپا عمدتاً ناشی از قیمت انرژی در سمت عرضه است. این گزینه‌های بانک مرکزی اروپا را محدود می‌کند، زیرا سیاست پولی برای رسیدگی به مسائل طرف تقاضا در اقتصاد مناسب‌تر است.

با این حال، گاوهای یورو ممکن است برای مدتی در حاشیه باشند و تا حد زیادی در جریان جنگ در اوکراین هستند. حتی اگر سناریوی بعید کاهش تنش کوتاه مدت رخ دهد، لزوماً کاهش فوری قیمت انرژی در سراسر بلوک را فراهم نخواهد کرد. به دلیل واگرایی فزاینده بین بانک مرکزی اروپا و سیاست فدرال رزرو، احتمالاً یورو در برابر گرین بک در رکود باقی خواهد ماند و انتظار می رود فدرال رزرو هفته آینده نرخ بهره را 25 واحد پایه افزایش دهد. در همین حال، انتظار می‌رود که یورو شاهد معاملات نوسانی در پیش باشد، که شاهد آن قیمت‌گذاری گزینه نوسان قیمت بالای پول در یک ماهه و یک ساله است (نمودار زیر را ببینید).

نوسانات یورو، نمودار یورو

— نوشته شده توسط توماس وست واتر، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.