به نظر می‌رسد که بازگشت XAUUSD با بازگرداندن شرط‌های فدرال رزرو غیرممکن است

قیمت طلا علیرغم روند نزولی دو روزه در تلاش برای دفاع از گاوها است. احساسات مختلط، بازدهی کند خرس‌های XAUUSD را در اولین هفته منفی در سه هفته به چالش می‌کشند. تقویم سبک از معامله گران می خواهد که چشمان خود را به کاتالیزورهای ریسک برای انگیزه تازه نگاه کنند. قیمت طلا (XAUUSD) در حدود

کد خبر : 282356
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
به نظر می‌رسد که بازگشت XAUUSD با بازگرداندن شرط‌های فدرال رزرو غیرممکن است


  • قیمت طلا علیرغم روند نزولی دو روزه در تلاش برای دفاع از گاوها است.
  • احساسات مختلط، بازدهی کند خرس‌های XAUUSD را در اولین هفته منفی در سه هفته به چالش می‌کشند.
  • تقویم سبک از معامله گران می خواهد که چشمان خود را به کاتالیزورهای ریسک برای انگیزه تازه نگاه کنند.

قیمت طلا (XAUUSD) در حدود 1765 دلار در حاشیه باقی مانده است زیرا آخرین بهبود نتوانسته خریداران را در اوایل روز جمعه متقاعد کند.

دلیل آن را می‌توان به اظهارات اخیر تندروانه مقامات فدرال رزرو و همچنین چالش‌هایی با احساسات چین مرتبط کرد. با این حال، فقدان داده ها/رویدادهای اصلی و آمادگی سیاست گذاران جهانی برای مهار مشکلات رکود، خریداران XAUUSD را آزار می دهد.

روز پنجشنبه، جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس و نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس، دیدگاه های از پیش تعیین شده بازار در مورد افزایش بعدی نرخ بهره فدرال رزرو را به چالش کشیدند، که عمدتاً به نفع حرکت 50 واحدی در ثانیه است. دلیل آن را می توان به داده های قوی خرده فروشی و شاخص قیمت تولید کننده (PPI) مرتبط دانست.

به دنبال فدرال انحصاری جنگ‌طلب، بازدهی خزانه‌داری 10 ساله ایالات متحده از پایین‌ترین سطح شش هفته‌ای خود بهبود یافت و بیشترین تفاوت را با همتای دو ساله خود از دهه 1980 نشان داد که نشان‌دهنده مشکلات رکود است. با این حال، کاهش اخیر در شرط‌بندی فدرال رزرو به نفع افزایش 50 واحدی نرخ بهره در دسامبر، و همچنین افزایش شرط‌بندی‌هایی که از حرکت 75 واحدی در ثانیه حمایت می‌کنند، بر قیمت طلا نیز تاثیر می‌گذارد.

علاوه بر این، ناکامی چین در راضی کردن تجار، علیرغم انتظار رشد بیشتر در سال‌های آینده، به مشکلات ژئوپلیتیکی پیرامون روسیه می‌پیوندد تا فروشندگان طلا را امیدوار نگه دارد.

با این حال، یک تقویم ملایم و نظرات خوش بینانه از سوی سیاست گذاران ژاپن و چین، خرس های XAUUSD اخیرا را به چالش می کشد و آن را مشکوک می کند.

تحلیل فنی

علیرغم بازگشت اخیر، قیمت طلا به شکست نزولی روز چهارشنبه کانال روند صعودی دو هفته ای ادامه می دهد که به نوبه خود فروشندگان را امیدوار نگه می دارد.

همچنین سیگنال‌های نزولی XAUUSD، سیگنال‌های MACD نزولی و ناتوانی اخیر مظنه در عبور از 78.6% اصلاح فیبوناچی از روند نزولی اوت تا سپتامبر این فلز است.

با این حال، فروشندگان طلا ممکن است منتظر شکستن نزولی از آخرین نوسان، در حدود 1755 دلار باشند تا قبل از هدف قرار دادن سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8 درصدی 1733 دلار، قانع شوند.

برعکس، ترخیص صعودی سطح اصلاحی فیبوناچی 78.6 درصدی 1766 دلاری، در یادآوری آستانه 1800 دلاری به نمودار تردیدی نخواهد داشت.

قیمت طلا: نمودار چهار ساعته

روند: ضعف بیشتر مورد انتظار است



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.