به نظر می‌رسد واریانت Defender Strange به جهان سم ریمی تعلق دارد

[ad_1] شایعاتی شنیده می‌شود که عنوان می‌کنند واریانت Defender Strange از جهان مردعنکبوتی سم ریمی به دنیای سینمایی مارول و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness آمده است. واریانت دفندر استرنج یکی از شخصیت‌های تایید شده دنباله فیلم دکتر استرنج است که به یکی از واریانت‌های دکتر استرنج از یک جهان موازی اشاره

کد خبر : 183407
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
به نظر می‌رسد واریانت Defender Strange به جهان سم ریمی تعلق دارد

[ad_1]

شایعاتی شنیده می‌شود که عنوان می‌کنند واریانت Defender Strange از جهان مردعنکبوتی سم ریمی به دنیای سینمایی مارول و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness آمده است. واریانت دفندر استرنج یکی از شخصیت‌های تایید شده دنباله فیلم دکتر استرنج است که به یکی از واریانت‌های دکتر استرنج از یک جهان موازی اشاره می‌کند. 

پس از کناره‌گیری دریکسون کارگردان پیشین این پروژه، اکنون سم ریمی خالق سه گانه اسپایدرمن از جهان سونی کارگردانی این اثر را به عهده دارد. با توجه به این امر و علم سم ریمی به زیر و بم جهان اسپایدرمن سونی چندان دور از انتظار نیست که شاهد کراس اور جدیدی بین این جهان و دنیای سینمایی مارول باشیم. همچنین با توجه به این امر که اکنون حضور پیتر پارکر توبی مگوایر در این فیلم نیز شایعه شده است، احتمال ارتباط واریانت مدافع استرنج با دنیای سونی بسیار زیاد است. 

یکی از نکاتی که باعث جلب توجه طرفداران مارول، به دنباله فیلم دکتر استرنج شده است، حضور بیش از یک واریانت از دکتر استرنج در این فیلم است. علاوه بر واریانتی که از استیفن استرنج می‌شناسیم تا کنون حضور دو استرنج دیگر در این اثر تایید شده است. استرنج مدافع و استرنج شرور که هنوز مشخص نیست آیا این واریانت، همان استرنج شروری است که در سریال …? What If دیده‌ایم یا خیر. 

به نظر می‌رسد حضور دیفندر استرنج در این فیلم، ادای احترام MCU به حضور این جادوگر عنوان یکی از اعضای سوپرتیم Defenders در کمیک‌ها است. همچنین علاوه بر این سه واریانت حضور دو نسخه دیگر از دکتر استرنج نیز شایعه شده است که هنوز استودیو مارول این موضوع را تایید نکرده است. استنرج زامبی و استرنج ابرشرور ، بسیار شرورتر از آنچه که در تریلر این اثر یا در سریال انیمیشنی چه می‌شود اگر؟… دیده‌ایم. 

تریلرهای فیلم دکتر استرنج۲ به خوبی دنیای ترسناک و تاریکی را نشان می‌دهند که مشخص است از اعمال شیطانی استرنج شرور سرچشمه گرفته‌ است. با این حال طرفداران اطلاع چندانی از دنیای واریانت Defender Strange ندارند و مشخص نیست که او چه سبک شخصیتی دارد. 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.