به ماه پیتزا CoinEx برای چندین رویداد هدیه بپیوندید – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. از آنجایی که بیت کوین به یک گزینه پرداخت محبوب تبدیل می شود، اکنون می توانیم از BTC برای سفارش سریع و خرید آنلاین در بسیاری از کشورها/مناطق استفاده کنیم. حتی در بعضی جاها می توانید با BTC ماشین بخرید. هیچ یک از اینها بدون لازلو هانیچ، پیشگام بیت کوین

کد خبر : 355439
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
به ماه پیتزا CoinEx برای چندین رویداد هدیه بپیوندید – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. از آنجایی که بیت کوین به یک گزینه پرداخت محبوب تبدیل می شود، اکنون می توانیم از BTC برای سفارش سریع و خرید آنلاین در بسیاری از کشورها/مناطق استفاده کنیم. حتی در بعضی جاها می توانید با BTC ماشین بخرید. هیچ یک از اینها بدون لازلو هانیچ، پیشگام بیت کوین که 13 سال پیش دو پیتزا با 10000 بیت کوین خرید، امکان پذیر نخواهد بود. این اولین بار است که بیت کوین قیمت گذاری می شود. از آن زمان، این کریپتو با ارزش مبادله ای واقعی متصل شده است.

نزدیک به 13 سال از آن “معامله پیتزا” می گذرد. برای بزرگداشت این مناسبت، علاقه مندان به بیت کوین روز 22 می را به عنوان روز پیتزا بیت کوین تعیین کرده اند که به یک جشنواره بزرگ برای جشن گرفتن پیشرفت کریپتو تبدیل شده است. همانطور که جامعه کریپتو برای 13 آماده می شودهفتم روز پیتزا در ماه می 2023، کوین اکس همچنین یک جشن “پیتزا” با چندین رویداد هدایایی را برنامه ریزی کرده است تا به کاربران کمک کند تاریخچه ارزهای دیجیتال را مرور کنند، فرهنگ کریپتو را تجربه کنند و در طول ماه پیتزا کوین اکس سرگرم شوند!

بنابراین، ماه پیتزا CoinEx شامل چه رویدادهایی است؟ چگونه در آن رویدادها شرکت کنیم؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

  1. داستان سرمایه گذاری خود را برای بردن جوایز باورنکردنی به اشتراک بگذارید!

تاریخ: 00:00 1 مه تا 00:00 22 مه 2023 (UTC)

از ساعت 00:00 1 مه 2023، همه کاربران CoinEx می توانند با اشتراک گذاری داستان های سرمایه گذاری خود از طریق کانال های رسمی CoinEx به رویداد بپیوندند. داستان سرمایه گذاری خود را در CoinEx یا تجربه خود را با BTC به اشتراک بگذارید تا جوایز مرموز و جوایز CET را به دست آورید!

2. کوپن های CoinEx برای گرفتن!

تاریخ: 00:00 11 مه تا 00:00 22 مه 2023 (UTC)

لینک رویداد: این رویداد به زودی از طریق وب سایت رسمی CoinEx و کانال های رسمی منتشر خواهد شد. لطفا در جریان باشید!

در طول این رویداد، همه کاربران جدید می توانند از طریق لینک تعیین شده به وب سایت CoinEx مراجعه کنند و کارهایی از جمله ثبت نام، واریز و معامله را انجام دهند تا جوایز ماه پیتزا CoinEx تا سقف 10 USDT دریافت کنند! CoinEx آموزش‌های مبتدی را ارائه می‌دهد که مبتدیان رمزارز را پوشش می‌دهد، مانند سپرده‌گذاری، معاملات نقطه‌ای، و امور مالی کریپتو تا به کاربران جدید کمک کند تا محصولاتش را بدون دردسر شروع کنند و از تجربیات تجارت ارزهای دیجیتال آسان و بدون درز لذت ببرند.

3. چالش CETer

تاریخ: 00:00 مه 10 تا 00:00 25 مه 2023 (UTC)

در طول این رویداد، همه کاربران CoinEx می توانند برای “CETer Challenge” از طریق کانال های رسمی CoinEx ثبت نام کنند. با مراحل ساده زیر به رویداد بپیوندید:

  1. حساب رسمی توییتر CoinEx (coinexcom@) را دنبال کنید.
  2. مواردی به ارزش 200 CET پست کنید، یک داستان مربوط به CET را یادداشت کنید یا یک اسکرین شات از تراکنش تکمیل شده خود را از طریق [Newbie Zone] در وب سایت CoinEx در بخش نظرات؛
  3. شرایط اضافی: #CoinExpizzamonth و #CETerChallenge را در نظر خود اضافه کنید.
  4. در CoinEx اینجا ثبت نام کنید.

برای برنده شدن جوایز اسرارآمیز، یک CETer شوید!

4. با CoinEx تعامل کنید تا بسته های هدیه شگفت انگیز را برنده شوید!

تاریخ: 00:00 26 مه تا 00:00 31 مه 2023 (UTC)

در طول این رویداد، کاربران می‌توانند با کانال‌های رسمی CoinEx تعامل داشته باشند و در مورد #برنامه‌های بلاک چین Web3 چه می‌شناسید نظر بدهند؟ برای برنده شدن بسته های هدیه شگفت انگیز!

قوانین:

  1. حساب رسمی CoinEx (@coinexcom) را دنبال کنید.
  2. پاسخ خود را در قسمت نظرات پست رویداد بگذارید تا برنده بسته های هدیه شگفت انگیز شوید.
  3. برای کسب جوایز CET اضافی، رویداد را در پلتفرم های SNS به اشتراک بگذارید.

جدا از همه رویدادهای بالا، در طول ماه پیتزا کوین اکس، ما همچنین محتوای آموزنده ای مانند پوسترهای داستانی و پوسترهایی را منتشر خواهیم کرد که مبادله ارزش بین ارزهای دیجیتال و پیتزاهای پرطرفدار را نشان می دهد تا به مبتدیان کمک کنیم تا در تاریخچه کریپتو فرو روند. به کارناوال پیتزا بپیوندید تا یک ماه پیتزای فراموش نشدنی را در CoinEx بگذرانید!


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.