به روز رسانی پشتیبانی بلند مدت Goerli

به روز رسانی 18 مارس 2024: ارتقاء شبکه Dencun با موفقیت در شبکه اصلی اتریوم فعال شد 13 مارس 2024. طبق عبارت اصلی این اطلاعیه، این به معنای تاریخ غروب خورشید در 13 آوریل 2024 برای شبکه آزمایشی Goerli است. گفته شد، تا لحظه نگارش این مقاله، تقریبا تمام اعتبار سنجی های Goerliکه توسط اعضای

کد خبر : 498099
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
به روز رسانی پشتیبانی بلند مدت Goerli



به روز رسانی 18 مارس 2024: ارتقاء شبکه Dencun با موفقیت در شبکه اصلی اتریوم فعال شد 13 مارس 2024. طبق عبارت اصلی این اطلاعیه، این به معنای تاریخ غروب خورشید در 13 آوریل 2024 برای شبکه آزمایشی Goerli است.

گفته شد، تا لحظه نگارش این مقاله، تقریبا تمام اعتبار سنجی های Goerliکه توسط اعضای مختلف جامعه به صورت نوع دوستانه اداره می شد، قبلاً تعطیل شده است. بنابراین کاربران و توسعه دهندگان Goerli باید در اسرع وقت به Sepolia یا Holesky مهاجرت کنند.


در ماه های آینده، گورلی، اولین شبکه آزمایشی چند مشتری اتریوم، دیگر توسط مشتری و تیم های تست EF پشتیبانی نخواهد شد.. ارتقاء شبکه Dencun آخرین موردی خواهد بود که در شبکه اجرا می شود.

سه ماه پس از فعال‌سازی Goerli Dencun، یا یک ماه پس از فعال‌سازی شبکه اصلی Dencun، هر کدام که بعداً انجام شود.، تیم ها شروع به خروج از اعتبار سنجی خود می کنند [1]. هر کسی که به Goerli به عنوان یک شبکه آزمایشی پایدار متکی است، باید قبل از این به جای دیگری مهاجرت کند.

در حالی که شرط بندی Goerli بدون مجوز است، اعتبار سنجی مشتریان و تیم های آزمایشی اکثریت سهام را تشکیل می دهند. بنابراین خروجی آنها بر پایداری شبکه تأثیر می گذارد. به‌علاوه، تیم‌ها قصد دارند از این موقعیت برای آزمایش نهایی بودن تأخیر، نشت‌های عدم فعالیت و برش‌های انبوه استفاده کنند.

توسعه دهندگان برنامه و ابزار تشویق به استفاده از آن می شوند سپولیا برای آزمایش برنامه های غیرمتمرکز، قراردادهای هوشمند و سایر عملکردهای EVM. مجموعه اعتبارسنجی مجاز آن یک محیط آزمایشی پایدار را فراهم می کند. متناوبا، بسیاری محیط های توسعه محلی امکان تست در برابر کپی های حالت شبکه اصلی اتریوم را فراهم می کند.

سهامداران و ارائه دهندگان زیرساختی که با آزمایش در سطح پروتکل مرتبط هستند تشویق می شوند تا از راه اندازی جدید استفاده کنند هولسکی شبکه آزمایشی، جایی که هر کسی می تواند اعتبارسنجی را اجرا کند. برای تست تنظیم اعتبار سنج، سهامداران باید این موارد را نیز در نظر بگیرند زودگذر شبکه آزمایشی این شبکه به صورت هفتگی بازنشانی می‌شود و آزمایش سبک وزن چرخه عمر اعتبارسنجی را فعال می‌کند.

در حال حاضر انتظار می رود Goerli اولین شبکه آزمایشی باشد که ارتقاء Dencun را فعال می کند. پس از تعیین تاریخ ارتقاء شبکه Goerli، این پست برای منعکس کننده آن به روز می شود. ارتقا در این وبلاگ اعلام خواهد شد و شما می توانید برای دریافت هشدار ایمیل ثبت نام کنید اینجا.


Goerli به گونه ای راه اندازی و نگهداری شد که نمادی از جامعه اتریوم است: گروهی از افراد نیمه تصادفی برای حل یک مشکل فنی حاضر شدند و در نهایت به پایان رسیدند. ساختن یک جامعه در نتیجه. با تشکر از همه کسانی که در طول سال ها به شبکه کمک کردند!

یکی از مشارکت کنندگان، که همه موافق هستند که به شبکه آزمایشی روح خود را داده است، شایسته فریاد ویژه است: افری شودون، از مراقبت و عشقی که به گورلی کردید متشکرم!


[1] رویکرد دو مهلت انتخاب شد تا به تیم‌های سرویس گیرنده اجازه دهد تا در مواردی که اشکالی در ارتقای شبکه در اواخر فرآیند استقرار پیدا شد، یک اصلاح را برای Goerli اجرا کنند.


تصویر جلد در اصل از بوریس نیهاوس در ویکی پدیا، و اقتباس شده توسط تومو سایتو.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.