به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 28 آوریل 2022

[ad_1] بازارها روز شلوغ دیگری از نظر درآمد و داده ها در پیش دارند. انتظار می‌رود که تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه اول ایالات متحده رشد 1.0 درصدی را از 6.9 درصد در سه ماهه چهارم نشان دهد. این احتمالاً وضعیت واقعی اقتصاد را اغراق آمیز می کند، با داده های تجاری ضعیف تر و رشد

کد خبر : 201295
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۴۵
به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 28 آوریل 2022

[ad_1]

بازارها روز شلوغ دیگری از نظر درآمد و داده ها در پیش دارند. انتظار می‌رود که تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه اول ایالات متحده رشد 1.0 درصدی را از 6.9 درصد در سه ماهه چهارم نشان دهد. این احتمالاً وضعیت واقعی اقتصاد را اغراق آمیز می کند، با داده های تجاری ضعیف تر و رشد موجودی کندتر که تولید ناخالص داخلی را کاهش می دهد (توجه داشته باشید تعدادی پیش بینی زیر 1٪ در نظرسنجی بلومبرگ وجود دارد و برخی از اقتصاددانان به دنبال رشد منفی هستند). با این حال، جزئیات باید در سمت تقاضا مثبت باشد و داده‌های PCE منعکس‌کننده فشارهای قیمتی بالا خواهد بود که فدرال رزرو را در مسیر سیاست‌های سخت‌تر نگه می‌دارد. با این حال، ممکن است مقداری “شوک برچسب” برای دلار در یک چاپ تولید ناخالص داخلی ضعیف وجود داشته باشد، اما کاهش جزئی ممکن است نشان دهنده یک فرصت خرید باشد.

MNH

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

پوند در طول یک شب به زیر 1.25 سقوط کرد تا پس از آن بهبود یابد، اما پس از آن به شدت زیر این رقم سقوط کرد، زیرا در روز تحت فشار باقی می ماند و 0.5 درصد کاهش داشت که به دنبال لحن گسترده مثبت دلار است. کاتالیزورهای قیمت داخلی بدون هیچ داده یا رویداد کلیدی در تقویم تا تصمیم سیاست هفته آینده BoE محدود هستند. معکوس شدن ریسک یک هفته ای پوند بزرگترین ریسک نزولی را برای پوند در هفته بعد از روزهای اولیه تهاجم روسیه به اوکراین نشان می دهد. اگرچه بخشی از این امر ناشی از وضعیت ریسک در بازارها و زیان های شدید در پوند است، نمی توان نگه داشتن نرخ BoE را رد کرد – اگرچه این مورد از پایه ما فاصله زیادی دارد. BoE احتمالاً مسیر بسیار باریک‌تری را برای افزایش نسبت به آنچه بازارها پیش‌بینی می‌کنند، نشان می‌دهد، که از نظر ما ریسک اصلی نزول پوند را نشان می‌دهد. پوند ممکن است همچنان در حدود 1.25 در روزهای آینده باقی بماند، اما شاخص BoE و ارقام ضعیف کلان در هفته های آتی می تواند منجر به کاهش دو یا سه سنت دیگر پوند شود. با لحن گسترده دلار یک ناشناخته مهم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.