به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 14 آوریل 2022

[ad_1] دلار آمریکا به دلیل معاملات آرام شبانه قبل از تعطیلات آخر هفته عید پاک، به طور کلی ضعیف تر شده است. کاهش بازدهی آمریکا تا صبح دیروز آمریکای شمالی در بازار آزاد آسیا از سر گرفته شد و بازدهی 10 ساله را نزدیک به پایین‌ترین حد دیروز رساند و پیش از بازگشت به حالت

کد خبر : 193381
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 14 آوریل 2022

[ad_1]

دلار آمریکا به دلیل معاملات آرام شبانه قبل از تعطیلات آخر هفته عید پاک، به طور کلی ضعیف تر شده است. کاهش بازدهی آمریکا تا صبح دیروز آمریکای شمالی در بازار آزاد آسیا از سر گرفته شد و بازدهی 10 ساله را نزدیک به پایین‌ترین حد دیروز رساند و پیش از بازگشت به حالت بدون تغییر در روز، اما خسارت وارده به دلار آمریکا وارد شده است و زیان‌ها به‌طور قابل‌توجهی قبل از شروع کاهش نمی‌یابند. جلسه ما در حالی که DXY از علامت 100 فاصله می گیرد. بازدهی 10 ساله آلمان و بریتانیا هر دو حدود 6 واحد در ثانیه در روز افزایش یافته است. قیمت کالاها با WTI بیش از 1٪ کاهش یافته است (که شاید منجر به عملکرد ناچیز NOK شود) در حالی که مس 0.3٪ افزایش یافته است و طلا 0.5٪ کاهش یافته است. سهام اروپا کمی بالاتر است (+ 0.4٪ برای Euro Stoxx در برابر FTSE 100) پس از رشد مناسب در آسیا (ژاپن و چین 1.2٪ افزایش یافته است)، در حالی که معاملات آتی سهام ایالات متحده اندکی ضعیف تر است. AUD در معاملات یک شبه کاهش یافته است و از اکثر همتایان اصلی خود عقب افتاده است، زیرا دیروز داده های شغلی با افزایش کمتر از حد انتظار در اشتغال ناامید شد (+18k در برابر 30k مورد انتظار) در حالی که نرخ بیکاری در برابر انتظارات در 4% باقی ماند. کاهش به 3.9٪. بازدهی 2 ساله استرالیا 10 واحد در ثانیه در مقایسه با نرخ عملاً بدون تغییر 2 ساله UST کاهش یافت. بازارها متقاعد شده اند که اولین افزایش RBA در ماه ژوئن (ما فکر می کنیم ژوئیه) با مجموع 190bps افزایش در طول سال انجام می شود – که بسیار بیشتر از پیش بینی ما و اقتصاددانان است (هر دو در 65bps در سال 2022) و باز می شود. AUD به زیان های مهمی که این انتظارات دوباره قیمت گذاری می شوند. اعلام سیاست بانک مرکزی اروپا در 7.45ET (به ادامه مطلب زیر مراجعه کنید) نباید غافلگیر کننده بزرگی باشد. تمرکز جلسه روز بعد از آن، داده‌های خرده‌فروشی و مطالبات بیکاری ایالات متحده در ساعت 8.30 ET، نظرسنجی U Mich در 10ET (با تمرکز بر انتظارات تورمی)، و حضور ویلیامز فدرال رزرو (دوویش، رای‌دهنده) در مورد خواهد بود. بلومبرگ در 8.45ET برای مدت کوتاهی توجه بازار را به خود جلب می کند قبل از اینکه معاملات احتمالاً متوقف شود (حتی بیشتر) قبل از آخر هفته طولانی (US/CA فردا بسته می شود، EZ/GB فردا/دوشنبه بسته می شود). بازارهای اوراق قرضه در آمریکای شمالی زود بسته می شوند. انتظار می رود PBoC یک شبه کاهش نرخ تسهیلات وام میان مدت خود را اعلام کند، و شورای دولتی چین دیروز گفت که این کشور از “کاهش RRR در زمان مناسب” برای حمایت از اقتصاد استفاده خواهد کرد – که PBoC ممکن است یک شبه یا در یک شبه ارائه دهد. آمدن روزها.

CX3

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

پوند از کاهش بازدهی ایالات متحده به تست 1.31 دیروز کمک کرد تا در میان گروه G10 با افزایش جزئی کاهش نرخ CPI روز، عملکرد بهتری داشته باشد. صبح بریتانیا بسیار آرام بود و معاملات باید در آستانه تعطیلات آخر هفته طولانی باقی بماند، زیرا بازارهای اروپایی فردا و دوشنبه بسته می شوند، و پوند در بحبوحه ضررهای گسترده دلار، افزایش جزئی 0.1/2 درصدی را ثبت کرد. تقویم داده‌ها و رویدادهای بریتانیا تا پنج‌شنبه آینده مشخص نمی‌شود، زمانی که سخنرانی بیلی، فرماندار BoE در PIIE ممکن است نکاتی را در مورد چشم‌انداز BoE ارائه دهد. همانطور که اوضاع پیش می‌رود، احتمال دارد که او انتظارات نرخ را تقویت نکند و پوند همچنان در خطر سقوط به زیر 1.30 قرار دارد. فروش خرده‌فروشی Mar و شاخص‌های PMI S&P (مارکیت سابق) جمعه آینده هفته را تکمیل می‌کنند و احتمالاً بر پوند انگلیس تأثیر بیشتری خواهند گذاشت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.