به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 8 آوریل 2022

[ad_1] چاپ CPI هفته آینده (انتظار می‌رود بالاتر از 8 درصد سالانه باشد) احتمالاً به خصومت فدرال‌رزرو می‌افزاید و دلار را در یک سطح بالاتر قرار می‌دهد، که منعکس‌کننده لحن فنی به طور کلی صعودی برای DXY پس از خارج شدن از محدوده تثبیت شده است. مارس. با این حال، با توجه به افزایش شدید

کد خبر : 190468
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 8 آوریل 2022

[ad_1]

چاپ CPI هفته آینده (انتظار می‌رود بالاتر از 8 درصد سالانه باشد) احتمالاً به خصومت فدرال‌رزرو می‌افزاید و دلار را در یک سطح بالاتر قرار می‌دهد، که منعکس‌کننده لحن فنی به طور کلی صعودی برای DXY پس از خارج شدن از محدوده تثبیت شده است. مارس. با این حال، با توجه به افزایش شدید سهام اروپایی و مثبت شدن معاملات آتی سهام ایالات متحده، احساس ریسک سازنده است. نفت خام قوی تر است در حالی که بازارهای عمده اوراق قرضه صاف تا کمی نرم تر هستند. بازدهی بالا در ایالات متحده (2s نزدیک به بالاترین حد این هفته و 10s به 2.67% افزایش یافت، بالاترین میزان در بیش از سه سال گذشته) همچنان مهمترین عامل برای دلار است. با انتشار مشاغل کانادایی به عنوان تنها مورد قابل توجه در تقویم در بقیه روز، هفته بی سر و صدا به پایان می رسد. هیچ بلندگوی فدرال رزرو وجود ندارد و موجودی/فروش عمده فروشی ایالات متحده در 8.30ET نباید بازارها را متحول کند.

ASD1234

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

پوند یک شبه با کاهش 0.2/3 درصدی در روز پس از وضعیت مثبت دلار، به پایین ترین سطح سه هفته ای خود رسید. علیرغم زیان های امروز، پوند انگلیس موفق شد در این هفته از بیشتر همتایان اصلی خود پیشی بگیرد و نسبت به جمعه گذشته 0.5 درصد کاهش یافت، یا یک سوم کاهش 1.5 درصدی یورو در این دوره. رانندگان GBP داخلی در چند روز گذشته بسیار اندک بودند، اما هفته آینده داده‌های مربوط به حقوق و دستمزد و تورم را به همراه خواهد داشت که احتمالاً باعث افزایش قیمت مجدد انتظارات BoE خواهد شد. با این حال، داده ها ممکن است قیمت انتظارات را حتی بالاتر از این را ببینند – یعنی در جهت مخالف جایی که ما فکر می کنیم قیمت گذاری در بازار باید پیش برود. ما چشم انداز محتاطانه ای را در مورد پوند پیش از تصمیم گیری سیاست بانک مرکزی در اوایل ماه مه حفظ می کنیم، جایی که پیش بینی های جدید MPR احتمالاً کاهش نرخ تورم را تحت نرخ های سیاستی مورد انتظار بازارها نشان می دهد – و تلویحاً در برابر انتظارات جنگ طلب عقب می نشیند. در حالی که داده های هفته آینده ممکن است یک بالشتک بالاتر از سطح 1.30 پوند را ایجاد کند، ما فکر می کنیم که ارز همچنان در معرض خطر کاهش زیر رقم است زیرا BoE بازارها را ناامید می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.