به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 28 مارس 2022

[ad_1] چین برای مبارزه با کووید، قرنطینه و رژیم آزمایشی گسترده در شانگهای را اعلام کرد. این حرکت احتمالاً پیامدهای قابل توجهی برای رشد چین خواهد داشت و می تواند به عنوان یک باد مخالف دیگر برای فعالیت های جهانی سرایت کند زیرا سرمایه گذاران همچنان به فکر سقوط از جنگ اوکراین هستند. نفت خام

کد خبر : 184639
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 28 مارس 2022

[ad_1]

چین برای مبارزه با کووید، قرنطینه و رژیم آزمایشی گسترده در شانگهای را اعلام کرد. این حرکت احتمالاً پیامدهای قابل توجهی برای رشد چین خواهد داشت و می تواند به عنوان یک باد مخالف دیگر برای فعالیت های جهانی سرایت کند زیرا سرمایه گذاران همچنان به فکر سقوط از جنگ اوکراین هستند. نفت خام تقریباً 4 درصد کاهش یافته است، در حالی که مس نیز در معاملات شبانه نرمی نشان می دهد (در حالی که سنگ آهن اندکی بالاتر است). بازدهی همچنان در کانون توجه بازارها در این هفته باقی خواهد ماند، با گزارش قوی دیگری از NFP در روز جمعه که می تواند انتظارات را تقویت کند که فدرال رزرو سرعت انقباض را در ماه می و شاید فراتر از آن افزایش دهد. ما به طور کلی نسبت به چشم انداز دلار صعودی باقی می مانیم.

X1

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

GPB با یک ضربه محکم در داده های PMI که امروز منتشر شد، از ضرر تا اواسط 1.31 نجات یافت، در حالی که همچنان افت 0.1/2 درصدی در جلسه و عدم موفقیت در بازگرداندن دسته 1.32 را حفظ کرد. PMI ترکیبی این کشور به 59.7 در مقابل 57.5 مورد انتظار و 59.9 قبلی رسید، با شاخص بخش خدمات – 0.5 واحد در مقایسه با افت 2.5 واحدی در بخش تولید – پس از بخش عمده انعطاف پذیری در خواندن تیتر. با این حال، تورم قیمت‌ها به بالاترین حد خود رسید (از سال 1999)، که همراه با جنگ در اوکراین، شاهد کاهش خوش‌بینی تجاری به پایین‌ترین حد در 17 ماه گذشته بود. طلایی‌ها دوباره از Bunds و USTs بهتر عمل می‌کنند – اگرچه بازدهی بریتانیا امروز در مقایسه با کاهش دیروز افزایش یافته است. بدهی بریتانیا دیروز به دلیل برنامه صدور بدهی به میزان قابل توجهی کمتر از حد انتظار منتشر شد که توسط DMO در کنار به روز رسانی بودجه Sunak منتشر شد (GBP این خبر را نادیده گرفت). صدراعظم یک طرح حمایتی 9 میلیارد پوندی برای خانوارها را اعلام کرد که شامل کاهش مالیات، عوارض سوخت کمتر و افزایش کمک های مالی است، اما OBR تخمین می زند که بریتانیا همچنان با کاهش 2.2 درصدی درآمد قابل تصرف در سال مالی 2022 مواجه خواهد شد. پیش‌بینی‌های OBR همچنین بینشی در مورد اینکه چگونه پیش‌بینی‌های BoE در MPR خود در ماه می تغییر خواهد کرد، ارائه کرد. برآوردها نشان می دهد که نرخ بانکی 1.61% تا پایان 22 که به 1.9% در سه ماهه 23-3 (همانطور که از قیمت گذاری بازار قبل از اجرای پیش بینی مشخص می شود) به اوج خود می رسد، با کاهش تورم به 1.2% در سه ماهه 1-24 همراه است. قیمت‌گذاری بازار در دوره نمونه‌برداری به دلیل خطرات جنگ اوکراین کاهش یافت، به این معنی که پیش‌بینی‌های مشابه BoE که در ماه مه منتشر می‌شوند و دارای نرخ بانکی 2 درصدی تا پایان سال (و تقریباً 2.25 درصد در فوریه 2023، آخرین قیمت‌گذاری OIS) است، احتمالاً وجود دارد. کاهش بیشتر تورم را نشان می دهد. بازارها باید پیش‌بینی‌های OBR (و پیامد آن برای MPR می) را به عنوان نشانه‌ای در نظر بگیرند که BoE به همان سرعتی که شرط‌بندی‌های افزایش قیمت نشان می‌دهد حرکت نمی‌کند و احتمالاً باید به زودی در برابر انتظارات جنگ‌طلب عقب‌نشینی کند. ما معتقدیم که GBP با ریسک نزولی به 1.28 در قیمت گذاری مجدد انتظارات BoE مواجه است، در حالی که فدرال رزرو به جلو حرکت می کند و قیمت های بازار را برآورده می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.