به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 18 مارس 2022

[ad_1] دلار آمریکا در مقایسه با ارزهای اصلی در مجموع، در حالی که DXY دستاوردهای اخیر را تثبیت می کند، در حال معامله است و کمی قوی تر است. بازارها به طور کلی هفته را کمی تدافعی‌تر به پایان می‌رسانند، در حالی که سهام‌های اروپایی و معاملات آتی سهام آمریکا نرم‌تر شده‌اند، در حالی که

کد خبر : 180501
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 18 مارس 2022

[ad_1]

دلار آمریکا در مقایسه با ارزهای اصلی در مجموع، در حالی که DXY دستاوردهای اخیر را تثبیت می کند، در حال معامله است و کمی قوی تر است. بازارها به طور کلی هفته را کمی تدافعی‌تر به پایان می‌رسانند، در حالی که سهام‌های اروپایی و معاملات آتی سهام آمریکا نرم‌تر شده‌اند، در حالی که بازارهای اوراق قرضه اصلی حمایت بهتری دارند و بازدهی را 1 تا 2 واحد بر ثانیه پایین می‌آورند (گیلت‌ها پس از افزایش شدید BoE عملکرد بهتری دارند). با این حال، نفت خام ثابت می ماند، در حالی که قیمت های مس و سنگ آهن نیز در حال پیشرفت هستند، و به FX کمک می کند تا عملکرد متوسطی داشته باشد. با ادامه تضعیف شروع مجدد معاملات در LME، محدودیت خرید و فروش نیکل کاهش یافت. تحولات اوکراین همچنان کانون توجه بازارها و شاید زمینه‌ای برای لحن محتاطانه امروز است. پوتین به آلمان گفت که اوکراین در تلاش است تا مذاکرات را متوقف کند در حالی که بایدن و شی اواخر امروز صحبت خواهند کرد. پایان زودهنگام درگیری بعید به نظر می رسد و مقامات آمریکایی هشدار داده اند که در صورت طولانی شدن جنگ، روسیه همچنان ممکن است تشدید شود. ممکن است بازارها نسبت به تحولات بیش از حد آرام شده باشند. BoJ این سیاست را اوایل امروز (همانطور که انتظار می رفت) متوقف کرد. کورودا، فرماندار BoJ گفت: «مطلقاً نیازی به افزایش نرخ‌ها نیست» (در حالی که هشدار داد که تورم می‌تواند در آوریل تا 2 درصد افزایش یابد) و گفت ین ضعیف‌تر به طور کلی برای اقتصاد مثبت است و دلار را از اواسط 118 افزایش می‌دهد. ایالات متحده امروز صبح فروش خانه های موجود و شاخص های اصلی را منتشر می کند، اما علاقه بیشتری به سخنرانان امروزی فدرال رزرو که پس از تصمیم FOMC از دوره آرام خود رها شده اند، وجود خواهد داشت. امروز سه مورد (کشکاری، بارکین و بومن) و بسیاری دیگر (از جمله چمن پاول) در هفته آینده وجود دارد. در حالی که فدرال رزرو با انقباض خود ادامه می دهد، ما به دنبال این هستیم که دلار در مقایسه با بازدهی های پایین تر، حمایت بیشتری را حفظ کند.

GBP در روز یک ضرر جزئی را به ثبت رسانده است و به دنبال اعلام BoE در میان تحولات داخلی محدود یک شبه، زیان دیروز را افزایش می دهد. تصمیم BoE باعث شده است که بازدهی 2 ساله طلایی در مقابل بازدهی UST به – 70bps امروز برسد که تنها در حدود -15bps یک ماه پیش است. افزایش شدید دیروز شاهد کاهش بیش از 100 پیپ بود که GBP پس از اعلام آن به 1.30 ثانیه رسید، قبل از اینکه افت گسترده دلار به پوند کمک کرد تا در روز افزایش کمی داشته باشد. نه تنها هیچ یک از مقامات BoE به افزایش بزرگ رای ندادند، بلکه یکی بود که به توقف رای داد (Cunliffe، کبوتر برتر جدید بیش از Tenreyro؟). صورتجلسه بانک همچنین با توجه به “فشار درآمدهای قابل تصرف واقعی خانوارها” درجه احتیاط بیشتری را پیشنهاد می کند. […] با چشم انداز ضعیف تر برای رشد و اشتغال سازگار است. علیرغم آنچه که ما فکر می کنیم سیگنال بسیار واضحی از BoE است مبنی بر اینکه ممکن است توقفی در افزایش نرخ بهره در پیش باشد و بعید است که انتظارات بازار تهاجمی را برآورده کند (“سفت شدن بیشتر به میزان متوسط”. […] ممکن است در ماه‌های آینده مناسب باشد»)، قیمت OIS همچنان شاهد چهار تا پنج افزایش 25 واحدی در ثانیه به 2 درصد تا پایان سال است. پیش‌بینی بانک ما تنها شاهد دو افزایش دیگر از BoE در سال جاری است – با احتمال یک افزایش دیگر – اما ما فکر می‌کنیم بعید است که بانک تا پایان سال نرخ‌ها را تا 2 درصد افزایش دهد. حداقل بازارها در یکی از جلسات باقی مانده در سال 2022 از قیمت گذاری در افزایش 50 واحدی در ثانیه فاصله گرفته اند و قیمت پایان سال تقریباً 30 واحد در ثانیه از چهارشنبه کاهش یافته است، در حالی که GBP قرار است با ادامه شرط بندی های افزایش نرخ ادامه یابد. . تورم شدیدی که ممکن است در پاییز به دو رقمی برسد، ممکن است بازارها را برای حفظ برخی از این شرط‌بندی‌ها برانگیزد، اما یک بحران هزینه زندگی که رشد و اشتغال را کاهش می‌دهد، BoE را از افزایش بیش از حد جلوگیری می‌کند – بنابراین ما کاهش بیشتری را در پوند به سمت 1.30 پیش‌بینی می‌کنیم. ، در ابتدا

سخنرانی های بیلی (خنثی)، کانلیف ​​(کبوتر)، و مان (شاهین) در هفته آینده و همچنین اعلامیه بودجه سوناک (که در آن ممکن است اقداماتی را برای کمک به امور مالی خانوار انجام دهد) اصلی ترین خطرات داخلی برای پوند است.

تکنیک‌های کوتاه‌مدت GBPUSD: خنثی/نزولی- حرکت‌های تند کابل دیروز که منجر به سقوط آن از شکست بالای 1.32 به شکست زیر 1.31 و سپس بسته شدن در منطقه میانی شد، یک شبه معاملات ثابت‌تری داشت و قبل از جلسه ما پایین‌تر رفت. روند صعودی کوتاه مدت پوند از تست 1.30 در روز دوشنبه، شتاب خود را از دست داده و عملکرد قیمت در 24 ساعت گذشته 24 ساعت گذشته نشان دهنده نزول GBP در روزی است که به تست 1.31 رسیده است. مقاومت پس از اواسط 1.31s 1.3175/85 و سپس 1.3200/15 است. من هنوز 9 روز معاملاتی باقی مانده است و من فقط در ماه مارس 4.68 درصد سود کرده ام، اگر می خواهید در مورد سود من بیشتر بدانید، خوش بینی من با توجه به ارتقاء بالای رتبه بندی MQL5 افزایش می یابد. اینجا کلیک کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.