به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 28 فوریه 2022

[ad_1] تحولات آخر هفته در اطراف روسیه/اوکراین همچنان بازارها را متلاطم می کند. ممنوعیت برخی بانک‌های روسی از سیستم سوئیفت یک اقدام تهاجمی است که ممکن است با واکنش مقامات روسی (مثلاً با کاهش صادرات کلیدی انرژی) مواجه شود. برای بازارها، حرکت سوئیفت ممکن است به معنای فشار بر پرداخت‌های بین‌المللی و احتمالاً نقدینگی بازار

کد خبر : 172627
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۷
به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 28 فوریه 2022

[ad_1]

تحولات آخر هفته در اطراف روسیه/اوکراین همچنان بازارها را متلاطم می کند. ممنوعیت برخی بانک‌های روسی از سیستم سوئیفت یک اقدام تهاجمی است که ممکن است با واکنش مقامات روسی (مثلاً با کاهش صادرات کلیدی انرژی) مواجه شود. برای بازارها، حرکت سوئیفت ممکن است به معنای فشار بر پرداخت‌های بین‌المللی و احتمالاً نقدینگی بازار باشد. سوآپ های ارز متقابل نشان می دهد که فشار بر تأمین مالی دلار از طریق مبادلات مبتنی بر ارز متقابل در حال حاضر در حال ظهور است. برخی گمانه زنی کرده اند که بانک های مرکزی ممکن است نیاز به تامین نقدینگی دلار برای کاهش فشارها داشته باشند.

اقداماتی برای محدود کردن بانک مرکزی روسیه از استفاده از ذخایر خود برای دور زدن تحریم ها ممکن است فشارهای اقتصادی و سیستمی داخلی را افزایش دهد و شرکت های تابعه بانک های روسیه در خارج از روسیه ممکن است شکست بخورند. مستقیم تر، روبل سقوط کرده است، بانک مرکزی روسیه نرخ معیار خود را به 20 درصد افزایش داده است و بازار سهام محلی امروز بسته است. سهام جهانی کاهش یافته و سهام بانک های اروپایی به شدت کاهش یافته است. معاملات آتی سهام ایالات متحده در قرمز است و با حرکت سرمایه گذاران به سمت امن، اوراق قرضه افزایش یافته است. طلا، گندم و نفت خام بالاتر است. قیمت‌های انرژی ثابت‌تر هستند اما از اوج‌های اولیه پایین‌تر هستند. دلار آمریکا به طور کلی قوی‌تر است، اما از بالاترین سطح اولیه خود نیز معامله می‌شود، و تنها CHF و JPY در جلسه عملکرد بهتری داشتند. FX بتای بالا و مایع کمتر (ZAR، MXN) ضعیف‌تر است، در حالی که SEK و NOK همچنان در بین اصلی‌ها عقب هستند. روسیه/اوکراین به شکل‌دهی به تجارت از منظر ریسک ادامه خواهند داد، اما تمرکز بر مسائل نقدینگی احتمالاً در کوتاه‌مدت یکی از حوزه‌های اصلی نگرانی بازارها خواهد بود.

من می خواهم یک شغل موفق را با پیش بینی سالانه 81.09٪ به شما ارائه دهم. بیایید و با یک ارائه دهنده قابل اعتماد آشنا شوید که قادر به فعالیت در تمام شرایط بازار است.

ادامه مطلب

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.