به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 31 اوت 2021

پس از آنکه بازارهای آمریکا پس از زیان دلار روز جمعه در مورد اظهارات پاول ، رئیس فدرال رزرو – که باعث کاهش قیمت در اواخر سال گذشته شد ، اما همچنین تأکید کرد که نرخ های بالاتر لزوماً به سرعت کاهش نمی یابد ، دلار به طور کلی تغییر نمی کند. به نظر می

کد خبر : 98329
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۱۷
به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 31 اوت 2021


پس از آنکه بازارهای آمریکا پس از زیان دلار روز جمعه در مورد اظهارات پاول ، رئیس فدرال رزرو – که باعث کاهش قیمت در اواخر سال گذشته شد ، اما همچنین تأکید کرد که نرخ های بالاتر لزوماً به سرعت کاهش نمی یابد ، دلار به طور کلی تغییر نمی کند. به نظر می رسد بازارها احساس می کنند که این اظهار نظرها تا حد قابل ملاحظه ای پیشرفت نکرده است ، اما نظرات توسعه یافته در میان سیاست های فدرال رزرو را که هفته گذشته شکل قوی تری گرفته است نادیده می گیرد و به نظر می رسد از خرید سریع دارایی های فدرال رزرو به سرعت حمایت کند. سال

فدرال رزرو در حال تکان دادن است ، هرچند نسبتاً آرام. DXY در اواخر هفته گذشته ضررهای خود را حفظ کرده است زیرا بازده 10Y ایالات متحده به زیر 1.30 dri کاهش می یابد ، اما ممکن است در اواسط/92s بالا در آینده نزدیک حمایت کند (تعادل مجدد پایان ماه ممکن است تقاضای دلار را پیش از رفع فردا پیش ببرد) و ما در مورد چشم انداز گسترده تر دلار آمریکا سازنده هستیم زیرا فدرال رزرو می تواند اقامت خود را خیلی زودتر از بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی کاهش دهد در حالی که به نظر می رسد اقتصاد ایالات متحده بیشتر از همتایان خود در حال پیشرفت عمل کند. توجه داشته باشید که داده های CFTC روز جمعه افزایش زیادی در موقعیت کلی USD و کاهش قابل ملاحظه ای را در طول هفته خالص یورو نشان داد. در جلسه امروز ، CHF و AUD در بین عمده ترین بازنده ها هستند ، در حالی که سودهای جزئی به صورت نوشتاری توسط EUR ، KRW و NOK ثبت می شود. سهام جهانی هستند

عمدتاً ، اگرچه اندک ، مثبت. WTI و سنگ آهن پایین تر هستند در حالی که مس کمی سفت تر است. امروز صبح اطلاعات دومی از ایالات متحده و کانادا وجود دارد (داده های حساب جاری کانادا و فروش خانه در انتظار ایالات متحده و شاخص تولید فدرال دالاس) ، اما برخی از اطلاعات مهم پس از ساعت از ژاپن (مشاغل و IP) ، چین (PMIs) وجود دارد. – برای ماه آگوست که ممکن است نشان دهنده تأثیر بیشتری از نوع دلتا باشد) و استرالیا (حساب جاری و تأییدیه ساختمان).

USDCAD (1.2616) • CAD در جلسه کمی تغییر کرده است. تقویم داخلی این هفته کمی کامل تر است ، این بدان معناست که CAD ممکن است پس از کشیدن توسط دلار و اشتیاق بیشتر برای هفته گذشته یا بیشتر ، فکر خودش را بکند. تولید ناخالص داخلی ژوئن و سه ماهه دوم فردا شاید مهمترین داده هفته باشد و باید منعکس کننده پیشرفت های اقتصادی بیشتر در حین بازگشایی اقتصاد داخلی باشد. قیمت WTI کاهش یافته است زیرا طوفان ایدا در حال لوس شدن لوئیزیانا است اما ممکن است از سکوهای خلیج فارس در امان بماند. توجه داشته باشید که نظرسنجی انتخابات CBC باعث شده است که برتری حزب لیبرال بر محافظه کاران برای اولین بار در 18 ماه گذشته (32.9 vers در مقابل 31.8٪) حذف شود. دولت اقلیت لیبرال محتمل ترین نتیجه است ، اما ممکن است ضعیف تر از نسخه سال 2019 باشد. نظرسنجی های انجام شده نشان می دهد که حزب دموکراتیک ملی ایران می تواند رد پای پارلمانی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

USDCAD تکنیک های کوتاه مدت: خنثی-USDCAD جمعه گذشته دو بار در 1.2700 رد شد ، اما حمایت از USD پس از افت روز جمعه در سطح 1.26 ثابت باقی می ماند. در واقع ، حمایت از خط روند قوی در پایین ترین سطح ژوئن در هفته گذشته (1.2605 در حال حاضر) همچنان به افزایش بودجه ادامه می دهد (توجه داشته باشید که حمایت 38.2٪ از Fib حرکت 1.20- 1.2950 در 1.2589 و MA 40 روزه در 1.2572 است. به دنبال پشتیبانی دلار در حدود 1.26 برای حفظ باشید.

EURUSD (1.1799) • یورو ثابت است و به دنبال وضعیت نامشخص بازار است و داده های منتشر شده صبح امروز تأثیر کمی بر ارز دارد. ارقام CPI منطقه ای آلمان که یک شبه منتشر شد به چاپ ملی در 8ET اشاره می کند که کمی بالاتر از توافق 3.9٪ در سال از 3.8٪ در سال در ماه ژوئیه است. تورم بالا (برای استانداردهای آلمان) منعکس کننده اثرات سال قبل است که تعطیلات مالیات بر فروش وجود داشت ، بنابراین بازارها نباید واکنش زیادی به آن نشان دهند. اعتماد اقتصادی به منطقه یورو نیز در ماه اوت به میزان قابل توجهی پایین آمد ، احتمالاً به دلیل نگرانی از ویروس ، اما همچنان در بالاترین سطح خود قرار دارد. احتمالاً یورو تا پایان هفته تحت تأثیر تن دلار گسترده باقی می ماند و احتمالاً بیکاری و خرده فروشی آلمان (به ترتیب فردا و چهارشنبه منتشر می شود)

ارائه چیزی برای تمایز ارز به طور کلی ، ما فکر می کنیم که یورو در میان مدت در وضعیت عقب قرار خواهد داشت زیرا فدرال رزرو به خروج از سیاست فوق العاده تطبیقی ​​اشاره می کند و به نظر نمی رسد که فشار قیمتی بالای 1.18 در حال حاضر ادامه یابد. در طول هفته ، ممکن است شاهد باشیم که مقامات بانک مرکزی اروپا احتمال کاهش سرعت خرید بانک تحت PEPP خود را پیش از جلسه هفته آینده آغاز می کنند.

تکنیک های کوتاه مدت EURUSD: خنثی-فعالیت یک شبه در یورو مانند محدوده <20 پیپس از صبح روز جمعه آمریکای شمالی بود ، با سطح 1.18 که مانع افزایش مجدد یورو از پایین ترین سطح خود در 20 اوت شد. روند گسترده در یورو از اوایل ژوئن همچنان منفی است-اگرچه این ارز در روز جمعه مقاومت خط روند را شکست-زیرا در حال حاضر با چالش سختی در غلبه بر MA 50 روزه خود در 1.1813 روبرو است که به عنوان مقاومت در برابر منطقه میان رقمی قرار دارد. پشتیبانی 1.1780/90 و سپس 1.1735/50 است. مقاومت EURGBP قوی 0.86 است و قبل از آن MA 100 روزه 0.8589 است.

GBPUSD (1.3749) • پوند از طریق بازارهای آرام آرام تا حدودی ضعیف است تا هفته را با شروع بازار داخلی و ارائه اطلاعات محدود به بازارها برای معامله آغاز کند. تا پایان هفته تقریباً یکسان است ، و همچنین هیچ سخنرانی BoE در نظر گرفته نشده است ، بنابراین GBP به تنوع گسترده دلار ادامه می دهد. تقویم داده ها تا انتشار تولید ناخالص داخلی جمعه آینده افزایش نمی یابد. طی روزهای اخیر شیوع بیماری کووید در انگلستان روند نزولی را آغاز کرده است ، اما در کل انگلیس در میان افزایش شدید شیب در اسکاتلند (بالاترین میزان روزانه ثبت شده) و ولز ، روند صعودی باقی می ماند. وزیر خارجه اسکاتلند ، استورجن هشدار داده است که ممکن است دولت او محدودیت هایی را اعمال کند تا موارد کاهش نیابد-اگرچه تأثیر چنین اطلاعیه ای بر GBP به احتمال زیاد ناچیز خواهد بود. ما انتظار داریم که GBP در بقیه جلسه در راستای همتایان خود معامله شود در حالی که به احتمال زیاد سود در سطح 1.38 باقی می ماند.

GBPUSD تکنیک های کوتاه مدت: خنثی-استرلینگ ضرر روز پنجشنبه را در حالی تصحیح کرد که منطقه اواسط 1.37 ثانیه همچنان از جهش قوی GBP از دوشنبه گذشته جلوگیری می کند. شکست پوند در افزایش سود به سطح 1.38 واحد تا ادامه روند نزولی پوند از اوایل ژوئن ؛ این رقم در کنار MA های 200 و 50 روزه (به ترتیب 1.3806 و 1.3818) به عنوان مقاومت پس از حداکثر روز جمعه 1.3781 عمل می کند. هیچ سطح پشتیبانی مشخصی تا 1.37 وجود ندارد و پایین ترین سطح آن 1.3680 روز جمعه است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.