به روز رسانی انتظارات نرخ بهره BOE و ECB

[ad_1] مرور کلی بانک مرکزی: در حالی که ظاهری برای کاهش محرکها آغاز شده است ، به نظر نمی رسد که BOE فشارهای تورمی چیزی بیش از یک گذرا باشد. بانک مرکزی اروپا تا ماه سپتامبر مجدداً ملاقات نمی کند ، اگرچه سیگنال های زیادی وجود داشته است که نشان می دهد اقدامات فوق العاده

کد خبر : 92900
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۰۰
به روز رسانی انتظارات نرخ بهره BOE و ECB

[ad_1]

مرور کلی بانک مرکزی:

  • در حالی که ظاهری برای کاهش محرکها آغاز شده است ، به نظر نمی رسد که BOE فشارهای تورمی چیزی بیش از یک گذرا باشد.
  • بانک مرکزی اروپا تا ماه سپتامبر مجدداً ملاقات نمی کند ، اگرچه سیگنال های زیادی وجود داشته است که نشان می دهد اقدامات فوق العاده سیاست ادامه خواهد یافت.
  • تاجر خرده فروشی تثبیت موقعیت نشان می دهد که EUR/USD دارای سوگیری صعودی است در حالی که GBP/USD دارای سوگیری نزولی است.

تورم؟ چه تورمی؟

در این نسخه از دیده بان بانک مرکزی ، ما به این موضوع می پردازیم دو بانک مرکزی اصلی در اروپا: بانک انگلستان و بانک مرکزی اروپا. این نشست BOE در ماه آگوست ، که در آن تورم سه ماهه خود را تهیه کرد ، در آینه عقب است. و در حالی که ظاهری برای کاهش محرکها آغاز شده است ، به نظر نمی رسد که BOE فشارهای تورمی چیزی فراتر از گذرا باشد. در همین حال ، بانک مرکزی اروپا تا ماه سپتامبر مجدداً ملاقات نمی کند ، اگرچه سیگنال های زیادی وجود دارد که نشان می دهد اقدامات فوق العاده سیاست ادامه خواهد یافت.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بانک های مرکزی ، لطفاً به آدرس مراجعه کنید تقویم انتشار بانک مرکزی DailyFX.

BOE به دنبال تورم گذشته است

چند هفته پیش ، ما اعلام کردیم که رفتن اندی هالدن به عنوان اقتصاددان ارشد BOE به این معنی است که “کمیته سیاست پولی BOE در ماه های اخیر سختگیرترین صدای خود را از دست می دهد ، زیرا هر سیاستگذار دیگری برای پایین نگه داشتن نرخ ها و جریان محرک”.

اکنون که گزارش نرخ تورم در جولای انگلیس (CPI) منتشر شد ، به نظر می رسد که سیاست گذاران BOE شواهد جدیدی در دست دارند تا بتوانند موضع بیمار خود را توجیه کنند: نرخ تورم اصلی +2 vers در مقابل +2.3 expected انتظار می رود ، از +2.5 ٪ (سال/سال) ؛ و نرخ تورم اصلی 1.8 + +در مقابل 2.2 expected انتظار می رود ، از 2.3 +(سالانه).

انتظارات نرخ بهره بانک انگلستان (19 اوت 2021) (جدول 1)

دیده بان بانک مرکزی: BOE & amp؛  به روز رسانی انتظارات نرخ بهره بانک مرکزی اروپا

کاهش فشارهای تورمی انگلستان اشتیاق پوند انگلیس را کاهش داده است ، که در روزهای اخیر شانس افزایش نرخ بهره را کاهش داده است. در حالی که پس از ماه جولای BOE ، نرخ های بازار در مارس 2020 به عنوان محتمل ترین دوره برای اولین افزایش 25 درصدی نرخ در نظر گرفته شد ، سوآپ های شاخص یک شبه انگلستان اکنون نشان می دهد که مه 2022-جلسه ای که QIR جدید تولید می کند-بیشترین شانس را دارد. مشاهده افزایش نرخ اصلی

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ GBP/USD (19 آگوست 2021) (نمودار 1)

دیده بان بانک مرکزی: BOE & amp؛  به روز رسانی انتظارات نرخ بهره بانک مرکزی اروپا

GBP/USD: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 68.16 of از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران به کوتاه مدت 2.14 به 1 است. تعداد معامله گران خالص بدون تغییر نسبت به دیروز و 18.64 higher بیشتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 17.64 درصد کمتر از دیروز و 29.24 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما به طور معمول دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم و واقعیت این است که معامله گران قیمت های GBP/USD را ادامه می دهند.

معامله گران خالص تر از دیروز و هفته گذشته هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما تعصب معاملات متقابل GBP/USD را تقویت می کند.

شفاف سازی تغییر مکان های هدف

ماه گذشته ، بانک مرکزی اروپا نتایج بازنگری سیاست های 18 ماهه خود را اعلام کرد ، در حالی که بانک مرکزی دستور تورم خود را از “زیر اما نزدیک به +2٪” به ” +2٪” تغییر داد. امروز ، فیلیپ لین ، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا ، در یک پست وبلاگ رنگی به گفتگو افزود. “تجدید نظر در تعیین میزان هدایت به جلو تنها اولین قدم در اجرای استراتژی جدید ما است.

این بدان معناست که بانک مرکزی اروپا احتمالاً تغییرات بیشتری در مورد نحوه اجرای اقدامات محرک ایجاد خواهد کرد. در هر صورت ، اشاره آقای لین به مراحل اضافی نشان می دهد که بانک مرکزی اروپا به طور دائم از خرید دارایی به عنوان بخشی از ابزار خود استفاده می کند ، زیرا کاهش نرخ های اصلی آن دیگر م effectiveثر به نظر نمی رسد. “پایین تر برای مدت طولانی” همچنان برای بانک مرکزی اروپا حکایت دارد.

انتظارات نرخ سود بانک مرکزی اروپا (19 آگوست 2021) (جدول 2)

دیده بان بانک مرکزی: BOE & amp؛  به روز رسانی انتظارات نرخ بهره بانک مرکزی اروپا

بر اساس مبادلات یک شبه شاخص منطقه یورو ، بانک مرکزی اروپا در افق زمانی قابل پیش بینی نرخ بهره را پایین نگه می دارد. تا ژوئیه 2022 ، 15 درصد احتمال کاهش نرخ 10 واحد در ثانیه وجود دارد (اگرچه شانس در نشست ژوئن 2022 به 34 درصد می رسد). همچنان اینطور باقی می ماند که بانک مرکزی اروپا در بین اقتصادهای توسعه یافته به طور محکم در میان بزرگترین بانک های مرکزی قرار دارد و به یورو هیچ لطفی نمی کند.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ EUR/USD (19 آگوست 2021) (نمودار 2)

دیده بان بانک مرکزی: BOE & amp؛  به روز رسانی انتظارات نرخ بهره بانک مرکزی اروپا

EUR/USD: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 58.47 of از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران به کوتاه مدت 1.41 به 1 است. تعداد معامله گران خالص 9.11 lower کمتر از دیروز و 17.84 lower کمتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 11.40 higher بیشتر از دیروز و 14.75 higher بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم و واقعیت این است که معامله گران می گویند قیمت EUR/USD ممکن است همچنان در حال سقوط باشد.

با این حال ، معامله گران نسبت به دیروز خالص کمتری نسبت به هفته گذشته دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که با وجود این واقعیت که معامله گران در خالص باقی می مانند ، ممکن است روند فعلی قیمت EUR/USD به زودی بالاتر برود.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.