به روز رسانی انتظارات نرخ بهره BOC، RBA، و RBNZ

بررسی اجمالی نظارت بانک مرکزی: قیمت بازار برای BOC و RBA طی هفته گذشته کاهش یافته است. تا حدی به لطف نظرات سیاستگذاران کلیدی که شانس افزایش قیمت را کم اهمیت می دانند. معامله گران در هفته آینده نزدیک به افزایش نرخ 50 بیتی بر ثانیه توسط RBNZ قیمت گذاری می کنند. تاجر خرده فروشی

کد خبر : 131241
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
به روز رسانی انتظارات نرخ بهره BOC، RBA، و RBNZ


بررسی اجمالی نظارت بانک مرکزی:

  • قیمت بازار برای BOC و RBA طی هفته گذشته کاهش یافته است. تا حدی به لطف نظرات سیاستگذاران کلیدی که شانس افزایش قیمت را کم اهمیت می دانند.
  • معامله گران در هفته آینده نزدیک به افزایش نرخ 50 بیتی بر ثانیه توسط RBNZ قیمت گذاری می کنند.
  • تاجر خرده فروشی تثبیت موقعیت نشان می دهد که چشم انداز کوتاه مدت برای این سه ارز اصلی نزولی است.

افزایش تورم بانک های مرکزی

در این نسخه از دیده بان بانک مرکزی، ما به بررسی بازارهای نرخ در اطراف بانک کانادا، بانک مرکزی استرالیا و بانک مرکزی نیوزلند می پردازیم. با خروج اقتصاد جهانی از همه‌گیری ویروس کرونا که منجر به نوسانات بی‌ثباتی در افزایش قیمت‌ها می‌شود، سیاست‌گذاران با تصمیم‌های سخت‌تر روبه‌رو هستند.

هم معیارهای واقعی و هم مورد انتظار تورم به بالاترین حد خود می‌رسند و باعث تسریع در احتمال افزایش نرخ است که بازارها برای BOC و RBNZ در هفته‌های اخیر نشان می‌دهند. در همین حال، مقامات سیاستگذاری در RBA به کم اهمیت جلوه دادن احتمال تغییر نرخ در سال 2022 ادامه می دهند، حتی با وجود اینکه بازارها همچنان در اولین افزایش قیمت تا جولای 2022 قیمت گذاری می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بانک های مرکزی به آدرس زیر مراجعه کنید تقویم انتشار بانک مرکزی DailyFX.

سیگنال های مختلط BOC

نرخ تورم کانادا در ماه اکتبر به بالاترین حد در 20 سال اخیر جهش کرد، اما BOC قبلاً هشدار داده بود که داده‌ها به این معنی نیست که افزایش نرخ زودتر از آنچه بازارها قبلاً کاهش داده بودند، خواهد رسید. اوایل این هفته، معاون فرماندار BOC لارنس شمبری گفت که «تدر اینجا ابهامات زیادی در مورد زمان بسته شدن شکاف تولید وجود دارد، بنابراین باید مراقب بود که فرض نکنیم لزوماً سه ماهه دوم است. این محدوده شش ماهه است — این بهترین تخمین ما است

انتظارات نرخ بهره بانک مرکزی کانادا (18 نوامبر 2021) (جدول 1)

با توجه به نظرات سیاستگذاران BOC و گزارش تورم اکتبر کانادا، بازارهای نرخ انتظار مارس 2022 را برای اولین افزایش نرخ دارند (احتمال 100 درصد برای افزایش 25 واحدی نرخ بهره، 7 درصد برای افزایش نرخ 50 واحد در ثانیه). این یک تفاوت جزئی با یک هفته پیش است، زمانی که بازارها مارس 2022 را برای اولین افزایش 25 واحدی در ثانیه پیش بینی می کردند، اما احتمال افزایش 50 واحدی در ثانیه بالاتر بود و 31 درصد بود.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/CAD (18 نوامبر 2021) (نمودار 1)

دیده بان بانک مرکزی: BOC, RBA, &  به روز رسانی انتظارات نرخ بهره RBNZ

USD/CAD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروش نشان می‌دهد که 60.91% معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.56 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به روز گذشته 19.69 درصد و نسبت به هفته گذشته 16.08 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/CAD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت USD/CAD ممکن است به زودی معکوس شود، علیرغم این واقعیت که معامله گران به مدت خالص باقی می مانند.

RBA در مورد پیاده روی هشدار می دهد

ما در هفته‌های اخیر شاهد ناامید شدن داده‌های اقتصادی استرالیا بوده‌ایم، و در نتیجه، سیاست‌گذاران RBA هشدار داده‌اند که افزایش نرخ‌ها ممکن است به همان سرعتی که بازارها پیش‌بینی می‌کنند به دست نیاید – حتی اگر معیارهای تورم استرالیا همچنان به سمت بالاتر حرکت کند. فرماندار RBA، فیلیپ لو، گفت که «تبرای اینکه هیئت مدیره افزایش نرخ بهره را در سال آینده در نظر بگیرد، اقتصاد و تورم باید بسیار متفاوت از سناریوی مرکزی ما باشد.. با این حال، بازارهای نرخ همچنان بر خلاف این فکر می کنند.

انتظارات نرخ بهره بانک رزرو استرالیا (18 نوامبر 2021) (جدول 2)

دیده بان بانک مرکزی: BOC, RBA, &  به روز رسانی انتظارات نرخ بهره RBNZ

حتی در حالی که لو، فرماندار RBA هشدار داده است که افزایش نرخ در سال 2022 اتفاق نخواهد افتاد، معامله گران معتقدند که داده های اقتصادی به حدی بهبود می یابد که بانک مرکزی استرالیا در اوایل نیمه دوم سال 2022 نرخ ها را افزایش می دهد. در حالی که استرالیا سوآپ شاخص یک شبه (OIS) ) با احتمال 58% قیمت گذاری برای اولین افزایش نرخ 25 واحدی در ژوئن 2022، جولای 2022 اکنون برای اولین حرکت نرخ با احتمال ضمنی 68% ترجیح داده می شود.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ AUD/USD (18 نوامبر 2021) (نمودار 2)

دیده بان بانک مرکزی: BOC, RBA, &  به روز رسانی انتظارات نرخ بهره RBNZ

AUD/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 64.74 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.84 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 5.10 درصد کمتر از دیروز و 4.04 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی نزولی AUD/USD قوی تر می دهد.

RBNZ تهاجمی تر به نظر می رسد

بازارهای نرخ در تهاجمی ترین چرخه افزایش نرخ توسط یک بانک مرکزی بزرگ در دوران پس از بحران مالی جهانی در سال آینده برای RBNZ قیمت گذاری می کنند. داده‌های انتظارات تورمی در سه‌ماهه چهارم سال 21 نیوزلند در اوایل این هفته، روایت را تقویت کرد و انتظار تورمی دو ساله از +2.27% به +2.96% رسید. انتظار تورمی یک ساله به بالاترین حد در 11 سال گذشته 3.7% افزایش یافت. در پی این داده ها، بازارهای نرخ در آستانه افزایش قیمت 50 بیت بر ثانیه در جلسه هفته آینده RBNZ هستند.

انتظارات نرخ بهره بانک رزرو نیوزلند (18 نوامبر 2021) (جدول 3)

دیده بان بانک مرکزی: BOC, RBA, &  به روز رسانی انتظارات نرخ بهره RBNZ

هفته گذشته، OIS نیوزلند احتمال افزایش 140 درصدی را در جلسه نوامبر اعلام کرد (احتمال 100 درصد افزایش نرخ بهره 25 واحد در ثانیه، 40 درصد احتمال افزایش 50 واحد در ثانیه). پس از ارقام انتظارات تورمی نیوزلند، اکنون 142 درصد احتمال افزایش نرخ وجود دارد (100 درصد احتمال افزایش 25 واحدی در ثانیه، 42 درصد احتمال افزایش 50 واحدی نرخ بهره). با این حال، اگر RBNZ تنها 25 بیت بر ثانیه افزایش نرخ را ارائه دهد، این می تواند نشان دهنده ناامیدی نسبت به انتظارات باشد و منجر به ضعف در متقاطع NZD شود. ممکن است این مورد باشد که قیمت افزایش نرخ RBNZ برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی یک آلباتروس بر گردن کیوی باشد.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ NZD/USD (18 نوامبر 2021) (نمودار 3)

دیده بان بانک مرکزی: BOC, RBA, &  به روز رسانی انتظارات نرخ بهره RBNZ

NZD/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 50.85 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.03 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران خالص-شورت 3.06 درصد کمتر از دیروز و 7.85 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های NZD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف NZD/USD قوی تر می دهد.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی دلار نیوزلند: RBNZ روی کیوی وزن دارد – تنظیمات برای NZD/JPY، NZD/USD

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.