به دلیل سرمای سرد در شرق ایالات متحده در روز کریسمس، تعداد قربانیان در بوفالو افزایش یافت

[ad_1] بر اساس گزارش NBC News، تاکنون 28 نفر در حوادث مربوط به آب و هوا جان خود را از دست داده اند. سی‌ان‌ان صبح یکشنبه ۲۶ کشته را گزارش کرد. مارک پولونکارز، مدیر اجرایی کانتی ایری، گفت که تعداد تلفات این طوفان در شبانه روز در منطقه بوفالو در منتهی الیه غرب نیویورک، جایی

کد خبر : 297982
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱:۴۷
به دلیل سرمای سرد در شرق ایالات متحده در روز کریسمس، تعداد قربانیان در بوفالو افزایش یافت

[ad_1]

بر اساس گزارش NBC News، تاکنون 28 نفر در حوادث مربوط به آب و هوا جان خود را از دست داده اند. سی‌ان‌ان صبح یکشنبه ۲۶ کشته را گزارش کرد.

مارک پولونکارز، مدیر اجرایی کانتی ایری، گفت که تعداد تلفات این طوفان در شبانه روز در منطقه بوفالو در منتهی الیه غرب نیویورک، جایی که بارش برف در روز یکشنبه ادامه داشت، از سه به هفت نفر افزایش یافته است و کل تجمع را به نزدیک به 1.2 متر رسانده است.

پولونکارز گفت که برخی از چهار کشته گزارش شده در صبح یکشنبه در خودروها و برخی در بانک های برف پیدا شدند و افزود که ممکن است شمار تلفات ناشی از طوفان همچنان افزایش یابد.

پولونکارز روز یکشنبه در توییتر نوشت: «این کریسمسی نیست که هیچ یک از ما انتظارش را داشتیم و انتظارش را نداشتیم، اما سعی کنید امروز کریسمس را تا حد ممکن شاد داشته باشید. ” عمیق ترین تسلیت من به خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند.

کتی هوچول، فرماندار نیویورک به خبرنگاران گفت که با کاخ سفید در تماس بوده و دولت بایدن از درخواست ایالت برای اعلام فاجعه فدرال حمایت خواهد کرد.

این طوفان به عنوان ویرانگرترین طوفان بوفالو در تاریخ ثبت خواهد شد. این یکی برای اعصار است و ما هنوز در میانه آن هستیم،” هوچول.

طوفان زمستانی قدرتمندی که باعث دمای سرد از دشت‌های بزرگ شمالی تا مرز ایالات متحده و مکزیک شد، پس از قطع شدن برق به میلیون‌ها نفر در اواخر هفته گذشته و لغو پروازها در طول دوره شلوغ سفر تعطیلات، روز یکشنبه به سمت شرق حرکت کرد.

بر اساس گزارش PowerOutage.us، بیش از 200000 خانه و کسب و کار در روز یکشنبه در سواحل شرقی ایالات متحده، تگزاس و ایالت واشنگتن بدون برق بودند که کاهش شدیدی نسبت به 1.8 میلیون خانه که تا اوایل روز شنبه قطع شده بودند، بود. مقامات گفتند که در بوفالو، 16 درصد از ساکنان روز یکشنبه برق نداشتند.

ریچ اتو، کارشناس هواشناسی سرویس ملی آب و هوا (NWS) گفت که دمای صبح کریسمس هنوز در مناطق مرکزی و شرقی ایالات متحده بسیار کمتر از حد متوسط ​​بود و حتی در جنوب ساحل خلیج فارس نیز زیر صفر بود.

بر اساس گزارش ها و تصاویر ساکنین که در توییتر منتشر شده، ایگواناها در فلوریدا جنوبی در حال سقوط از درختان بودند که به دلیل کاهش شدید دما تا 45 درجه فارنهایت فلج شدند.

سفر مرگبار با ماشین

پولونکارز گفت که در شهرستان ایری، حدود 500 راننده در وسایل نقلیه خود جمعه شب تا صبح شنبه سرگردان شدند و گارد ملی برای کمک به امدادرسانی فراخوانده شد.

هنوز یک ممنوعیت رانندگی در سطح شهرستان در روز یکشنبه وجود داشت.

ریچ اتو، کارشناس هواشناسی NWS گفت: فرودگاه بوفالو تا ساعت 7 صبح یکشنبه به وقت شرقی (1200 GMT) 43 اینچ (109 سانتی متر) برف باریده است.

اتو گفت: “به طور کلی یک تا دو فوت قبل از صبح روز دوشنبه در منطقه بوفالو پیش بینی می شود.” “من حدس می‌زنم می‌توان از برخی جهات گفت، بدترین آن به پایان رسیده است، اما هنوز مقداری برف قابل توجهی وجود دارد که امروز در اطراف منطقه بوفالو در جریان است.”

مقامات کنتاکی تأیید کردند که حداقل سه کشته در اثر طوفان در آن ایالت رخ داده است، در حالی که حداقل دو راننده کشته و تعداد زیادی زخمی در یک انباشته 50 وسیله نقلیه که طوفان اوهایو را در هر دو جهت در طی کولاک در نزدیکی تولدو در روز جمعه مسدود کرد، کشته شدند. .

(گزارش توسط گابریلا بورتر، لوسیا موتیکانی، ریک کوان و احمد ابولنین، ویرایش توسط راس کالوین و دایان کرافت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.