به خاطر یک مشت ریال!

مرتضی رضایی‌؛ تبلیغات در فضای مجازی توسط سلبریتی‌ها چیز عجیبی نیست و با گستردگی این فضا در تلگرام و به‌خصوص اینستاگرام، ستاره‌ها در صنف‌های مختلف دست به تبلیغات می‌زنند و قطعا ورزشکاران هم از این قاعده مستثنی نیستند. چهره‌های مختلفی در دنیای ورزش وجود دارند که متناسب با رشته خودشان دست به تبلیغات می‌زنند. بعضی‌ها

کد خبر : 568536
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۳ - ۴:۵۸
به خاطر یک مشت ریال!



مرتضی رضایی‌؛ تبلیغات در فضای مجازی توسط سلبریتی‌ها چیز عجیبی نیست و با گستردگی این فضا در تلگرام و به‌خصوص اینستاگرام، ستاره‌ها در صنف‌های مختلف دست به تبلیغات می‌زنند و قطعا ورزشکاران هم از این قاعده مستثنی نیستند. چهره‌های مختلفی در دنیای ورزش وجود دارند که متناسب با رشته خودشان دست به تبلیغات می‌زنند. بعضی‌ها که میلیونی فالوئر دارند رقم‌های خوبی هم دریافت می‌کنند و بعضا مشاهده شده که کار فقط به اینستاگرام خلاصه نمی‌شود و خیلی از چهره‌ها در فضاهای دیگر کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند.

از کنعانی‌زادگان و خواهران منصوریان گرفته تا فرزاد مجیدی، مریم طوسی، مهسا جاور، خیلی از فوتبالیست ها،کشتی گیران و…. سؤالی که اینجا باید از بعضی ستاره‌ها پرسید، این است که چقدر برای این تبلیغات می‌گیرید تا مردم را ترغیب کنید مثلا فلان پودر یا ماده‌غذایی را بخورند یا تشویق‌شان ‌کنید که در فلان شرکت و فلان اداره ثبت‌نام کنند تا مدرک دیپلم بگیرند؟

نمونه‌اش فرزاد مجیدی! آیا درآمد فوتبال به اندازه‌ای مکفی نبوده که برای یک پیج در فضای مجازی تبلیغ کرده‌اید و مردم را ترغیب می‌کنید که بروند و مدرک تحصیلی بگیرند؟ اگر آن شرکتی که تبلیغش را کرده‌اید سر مردم کلاه بگذارد و مدارک جعلی به آنها بفروشد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

روال گرفتن مدرک در کشور ما مشخص است و باید مراحل آن را به ترتیب طی کرد تا به مدارج بالاتر رسید. حال سوال اینجاست که چطور یک صفحه اینستاگرامی با استفاده از چهره‌های مشهور، مردم را به دریافت مدارک تحصیلی ترغیب می‌کند؟

یا حسین کنعانی‌زادگان بازیکن پرسپولیس؛ او در عصری فوتبال بازی می‌کند که رقم‌ قراردادها سر به آسمان کشیده و با ماشین حساب‌های عادی نمی‌توان صفرهای این قراردادها را شمرد.

واقعا کنعانی‌زادگان به پول این تبلیغات نیاز دارد که سفیر تبلیغاتی برای یک فروشگاه عرضه‌کننده غذای حیوانات شده بود و همین مسأله به سوژه‌ای خبرساز در فضای مجازی نیز تبدیل شد. البته فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی صرفا مختص به کنعانی‌زادگان نمی‌شود و بسیاری از فوتبالیست‌ها و بازیگران کشورمان چنین کاری را انجام می‌دهند اما سؤال اصلی همان است که چقدر می‌دهند که یکی برای سگ و گربه تبلیغ می‌کند و دیگری قرص لاغری معرفی می‌کند، بدون این‌که از عوارض آن مطلع باشد.

بعضی‌ها هم که مثل کریم باقری، پیج‌های اینستاگرام خود را به دست ادمین‌های آشنا داده‌اند و گاهی تبلیغات عجیبی مانند پیج‌های فروش فالوئر فیک و غیر حقیقی، در پیج‌شان دیده می‌شود که آدم را به تعجب وامی‌دارد.

فضای مجازی عجیب است و با اتفاقاتی که درون آن رقم می‌خورد گاهی می‌شود به این فکر کرد که چه خوب است خیلی از افراد مشهور نیستند و از این فضا برای تبلیغات استفاده نمی‌کنند.

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.