به‌روزرسانی Covid-19 خدمات بومی کانادا – هفته 20 ژانویه 2022

[ad_1] 20 ژانویه 2022 – اتاوا، منطقه سنتی واگذار نشده Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا در پاسخ به خطرات و عدم قطعیت های قابل توجهی که با گسترش نوع Omicron در کانادا ارائه می شود، خدمات بومی کانادا (ISC) به حمایت از جوامع بومی در پاسخ به COVID-19 ادامه می دهد. واکسیناسیون ها واکسیناسیون

کد خبر : 158451
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
به‌روزرسانی Covid-19 خدمات بومی کانادا – هفته 20 ژانویه 2022

[ad_1]

20 ژانویه 2022 – اتاوا، منطقه سنتی واگذار نشده Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا

در پاسخ به خطرات و عدم قطعیت های قابل توجهی که با گسترش نوع Omicron در کانادا ارائه می شود، خدمات بومی کانادا (ISC) به حمایت از جوامع بومی در پاسخ به COVID-19 ادامه می دهد.

واکسیناسیون ها

واکسیناسیون یکی از مؤثرترین راه‌ها برای پیشگیری از عفونت شدید COVID-19 است. مناطق ISC و جوامع بومی در سراسر کشور برای ترویج و ارائه واکسیناسیون COVID-19 به مردم بومی با هم کار می کنند.

از 19 ژانویه 2022، بیش از 85 درصد افراد بالای 12 سال در اولین کشور، اینویت و جوامع سرزمینی دوز دوم واکسن تایید شده COVID-19 را دریافت کرده اند. با تایید اخیر واکسن های کودکان، بیش از 40 درصد از افراد 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

این وزارتخانه از همه می‌خواهد که در اسرع وقت واکسینه شوند. در صورتی که افراد First Nations و Inuit برای رسیدن به قرار ملاقات واکسیناسیون خود نیاز به سفر به خارج از جامعه خود داشته باشند، این سفر تحت پوشش مزایای سلامتی غیر بیمه شده قرار خواهد گرفت.

موارد کووید

از 19 ژانویه 2022، موارد زیر از جوامع اولین ملل گزارش شده است:

  • 66076 مورد مثبت COVID-19 تایید شده است که از این تعداد 4898 مورد نوع Omicron است.
  • 5097 پرونده فعال
  • 2544 بستری شدن در بیمارستان
  • 59389 مورد بهبود یافته
  • 588 کشته

کاهش 1.2 درصدی در تعداد موارد فعال نسبت به هفته قبل وجود دارد.

بودجه اضافی بهداشت عمومی COVID-19

با افزایش تعداد موارد COVID-19 ناشی از افزایش نوع Omicron، این وزارت از روسای ملل اول شنیده است که جوامع آنها به سهولت دسترسی به بودجه برای حمایت از فعالیت های پاسخگویی به بیماری همه گیر تحت رهبری جامعه نیاز دارند. در پاسخ، وزیر پتی هاجدو امروز اعلام کرد که خدمات بومی کانادا مبلغی بالغ بر 125 میلیون دلار را بین ملل اول در سراسر کشور توزیع می کند تا از تلاش های بهداشت عمومی آنها حمایت کند.

جامعه حمایت می کند

در زیر به‌روزرسانی‌های اخیر آمده است که تنها چند نمونه از تلاش‌های ISC برای حمایت از جوامع بومی را نشان می‌دهد.

Attawapiskat First Nation، انتاریو

یک درخواست رسمی برای کمک فدرال (RFA) توسط استان انتاریو از طرف ملت اول Attawapiskat که در حال حاضر در وضعیت اضطراری به سر می برد، ارسال شد. این RFA در تاریخ 14 ژانویه 2022 توسط سازمان ایمنی عمومی کانادا دریافت و تأیید شد. ستاد مرکزی نیروهای مسلح کانادا با فعال کردن تکاوران کانادایی در جامعه برای کمک به تحویل غذا و آب به پاسخ جامعه به COVID-19 کمک می کند. چوب بری و حمل و نقل.

ISC به طور فعال با شرکای خود از جمله رهبری جامعه، شورای Mushkegowuk، شورای قبیله ای Matawa، سازمان بهداشت منطقه Weeneebayko، اتحاد سازمان های غیردولتی، صلیب سرخ کانادا، استان انتاریو، و خدمات پلیس Nishnawbe Aski کار می کند تا اطمینان حاصل شود که Attawapiskat تمام حمایت های لازم را برای مدیریت موارد فعلی COVID-19 و کاهش احتمال شیوع بیشتر دریافت می کند. این شامل ارزیابی نیازهای جامعه و تسهیل حمایت ها برای کمک به شیوع فعلی است.

Bearskin Lake First Nation، انتاریو

ISC به همکاری نزدیک با رهبری ملت اول دریاچه Bearskin، شورای قبیله ای اولین ملل ویندیگو، سازمان بهداشت و درمان Sioux Lookout First Nations، استان انتاریو و واحد بهداشت عمومی محلی، و بخش های مختلف فدرال ادامه می دهد تا اطمینان حاصل شود که جامعه از حمایت های مورد نیاز خود برخوردار است. .

به لطف رهبری جامعه و حمایت های هماهنگ شرکا، موارد در حال کاهش است و وضعیت در مسیر درست پیش می رود.

ملت اول کاشه چوان، انتاریو

ISC از گایوس وسلی، رئیس ملت اول کاشه‌چوان، برای اقدام سریع پس از شناسایی دو مورد کووید-19 در جامعه، تمجید می‌کند. به لطف رهبری رئیس وسلی و اقدامات سریع اعضای جامعه، کاشه‌چوان دیگر در وضعیت شیوع نیست.

Cross Lake First Nation، مانیتوبا

موارد COVID-19 در Cross Lake First Nation به دلیل شیوع احتمالی دلتا و Omicron در حال افزایش است. ISC به طور مستقیم با همه شرکا و جامعه برای ارائه پشتیبانی کار می کند. 4.38 میلیون دلار بودجه جدید برای اقامتگاه‌های ایزوله موقت تصویب شد و تیم واکنش همه‌گیر کراس لیک را قادر می‌سازد تا شامل خرید، تحویل، نصب و تجهیز 16 سازه آماده حرکت (RTM) شود که 64 تخت ایزوله را به آن اضافه می‌کند. عنصر جایگزین ایزوله اسکان (AIA) در طرح همه گیری آنها. در حالی که این زیرساخت موقتی است که به پاسخ جامعه به COVID-19 کمک می کند، خدمات بومی کانادا تشخیص می دهد که نیازهای خانه برای اولین ملل در ذخایر همچنان قابل توجه و طولانی است.

حمایت های جامعه در آلبرتا

تعداد موارد فعال COVID-19 در First Nations در آلبرتا همچنان در حال افزایش است. تا 18 ژانویه، 1219 مورد در 38 جامعه وجود دارد. اگرچه تعداد موارد در حال افزایش است، اما بستری شدن در بیمارستان در این زمان کم است.

کارکنان صلیب سرخ کانادا به کارکنان بهداشتی ISC و First Nations در منطقه آلبرتا برای واکسیناسیون و آزمایش COVID-19 کمک می کنند.

آزمایش مراقبت مولکولی سریع مبتنی بر جامعه همچنان در دسترس اولین ملل در آلبرتا است. در حال حاضر، 55 واحد آزمایش مراقبت مولکولی سریع در جوامع سراسر آلبرتا برای پردازش آزمایش ها وجود دارد.

پشتیبانی در حال حاضر در دسترس اولین ملل، Inuit و جوامع متیس

در سرتاسر کشور، دفاتر منطقه‌ای ISC و افسران پزشکی منطقه‌ای بهداشت برای کمک به جوامع و سازمان‌های ملل اول، اینویت و متیس در صورت نیاز به کمک فوری برای شیوع بیماری، یا پشتیبانی‌هایی مانند زیرساخت‌های موقت، آزمایش سریع یا PPE در دسترس هستند.

جوامع و سازمان های بومی نیز می توانند به درخواست بودجه مبتنی بر نیاز از صندوق حمایت از جامعه بومی ادامه دهند. این صندوق به رهبری و سازمان‌های بومی انعطاف‌پذیری لازم را برای طراحی و اجرای راه‌حل‌های مبتنی بر جامعه برای جلوگیری، آماده‌سازی و واکنش به گسترش COVID-19 در جوامع خود ارائه می‌دهد.

این وجوه را می توان برای اقداماتی از جمله، اما نه محدود به موارد زیر استفاده کرد:

  • حمایت از بزرگان و اعضای آسیب پذیر جامعه
  • اقداماتی برای رفع ناامنی غذایی، مانند حمایت از خرید، حمل و نقل و توزیع مواد غذایی؛ و غذاهای سنتی مانند شکار و ماهیگیری
  • حمایت آموزشی و سایر حمایت ها برای کودکان
  • خدمات کمک به سلامت روان و پاسخ اضطراری
  • اقدامات آمادگی برای جلوگیری از انتشار COVID-19.

علاوه بر این، از این ماه، دولت کانادا بودجه بیشتری را برای کمک به افراد و خانواده‌هایی که به کمک درآمد متکی هستند برای پوشش هزینه‌های زندگی ضروری خود و همچنین افزایش حمایت اداری از جوامع، ارائه می‌کند. افرادی که مایل به درخواست هستند می توانند برای جزئیات بیشتر با دفتر موسیقی محلی خود یا دفتر منطقه ای یوکان تماس بگیرند.

ISC به همکاری با جوامع بومی برای همکاری، به اشتراک گذاری اطلاعات و توسعه مشترک ارتباطات بومی، مبتنی بر تمایز و رویکردهای پاسخ بهداشتی با شرکای بومی ادامه می دهد و به توصیه ها و راهنمایی های آنها گوش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.