بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون

از یک گوشی ۱۰ میلیون تومانی چه انتظاری باید داشته باشیم؟ به گزارش هوشمند نیوز، اگر بخواهیم واقع بین باشیم در با بودجه ۱۰ میلیون تومان در میان هیچ کدام از برندهای مطرح بازار نمی‌توانیم محصول خیلی با کیفیتی خریداری کنیم و لازم است دنبال محصولاتی بگردیم که با توجه به نیازهای خاص طراحی شده‌اند.

کد خبر : 502039
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۲۰
بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون


از یک گوشی ۱۰ میلیون تومانی چه انتظاری باید داشته باشیم؟

به گزارش هوشمند نیوز، اگر بخواهیم واقع بین باشیم در با بودجه ۱۰ میلیون تومان در میان هیچ کدام از برندهای مطرح بازار نمی‌توانیم محصول خیلی با کیفیتی خریداری کنیم و لازم است دنبال محصولاتی بگردیم که با توجه به نیازهای خاص طراحی شده‌اند. برای نمونه اگر می‌خواهید در این بازه یک گوشی گیمینگ خریداری کنید، باید قید دوربین یا صفحه نمایش با کیفیت بالا را بزنید. در واقع می‌توانید گوشی‌هایی با نیازهای خودتان پیدا کنید که احتمالا در سایر زمینه‌ها خیلی قوی عمل نخواهد کرد. از طرفی دیگر می‌توانید سراغ مدل‌های قدیمی‌تر بروید که سیستم عامل آن‌ها قدیمی شده اما هنوز هم از سخت‌افزار قدرتمندی برخوردار هستند.

معیار انتخاب بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون

انواع گوشی شیائومی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با توجه به بودجه و نیازهای خاص هر فردی طراحی و ساخته شده‌اند. گوشی‌هایی که زیر ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند برای کاربران عادی و کسانی که کارهای روزمره را با گوشی خود انجام می‌دهند، مناسب‌تر هستند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین معیارهای انتخاب گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون تومان خواهیم پرداخت:

۱- پردازنده

در این رنج قیمت انتخاب پردازنده محدود است و فقط می‌توانید به محصولات اقتصادی یا پردازنده‌هایی که چندین سال از ساخت آن‌ها گذشته است، فکر کنید. اگر به دنبال خرید محصولی با پردازنده میان رده یا پرچمدار هستید بهتر است سراغ بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان بروید. چرا که در این محدوده دست شما بازتر است و امکان خرید محصولات با کیفیت‌تر فراهم است. این نکته را هم در نظر داشته باشید که با بودجه زیر ۱۰ میلیون تومان نباید انتظار پردازنده‌ای ۳ نانومتری را داشته باشید و احتمالا باید پردازنده‌ای ۷ نانومتری را انتخاب کنید. البته با این مشخصات هم می‌توانید یک گوشی مناسب را پیدا کنید که بتواند تمامی نیازهای روزانه شما را برطرف کند.

۲- دوربین

شیائومی در حوزه دوربین هم به خوبی عمل کرده و توانسته محصولات با کیفیت و ارزانی را به بازار معرفی کند به گونه‌ای که در این رنج می‌توانید گوشی‌هایی مناسب برای تولید محتوا را پیدا کنید. البته در نظر داشته باشید که نباید آن را با گوشی‌های پرچمدار مقایسه کنید. با این وجود مدل‌هایی مانند Redmi ۱۳ ۴G با داشتن دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلی انتخاب خوبی هستند که می‌توانند نیازهای یک کاربر عادی را برآورده کنند.

۳- طراحی و کیفیت ساخت

در زمینه طراحی انتخاب‌ها بسیار گسترده هستند و می‌توانید از بین مدل‌های مختلف این برند یکی را که به سلیقه شما نزدیک‌تر است انتخاب کنید. اکثر مدل‌های زیر ۱۰ میلیون شیائومی کاملا خوش دست هستند و کیفیت ساخت‌ مطلوبی دارند. البته اکثر مدل‌ها از پلاستیک ساخته شده‌اند که ممکن است حس خوشایندی را منتقل نکنند. در این حالت قاب گوشی شیائومی می‌تواند کارساز باشد و با خرید یک قاب مناسب، یک گوشی خوش دست داشته باشید.

۴- باتری و شارژر

خوشبختانه هنوز شیائومی شارژر را از گوشی‌های خود حذف نکرده است و در جعبه همه گوشی‌های این برند شارژر مناسب وجود دارد. در برخی از گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون شیائومی پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی وجود دارد که توانایی رقابت با بسیاری از گوشی‌های پرچمدار بازار را دارد. در هر صورت انتخاب هر کدام از مدل‌های شیائومی می‌تواند از نظر باتری و شارژر پاسخگوی نیازهای شما باشند.

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون: معرفی ۴ مدل برتر

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون

با توجه به موارد بیان شده، دست شما برای انتخاب باز است و می‌توانید با توجه به نیازهای خودتان بهترین موبایل شیائومی را انتخاب کنید. برای ساده‌تر شدن این کار در ادامه ۴ مدل از برترین گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون شیائومی را به شما معرفی خواهیم کرد:

۱- گوشی موبایل شیائومی Redmi ۱۲ ۴G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Redmi ۱۲ ۴G یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین گوشی‌های میان رده شیائومی است که با مشخصات فنی قابل قبول و قیمتی اقتصادی به بازار عرضه شده است. این موبایل طراحی ساده و مدرنی دارد و امکانات آن برای کاربران عادی کاملا مناسب است. گوشی ردمی ۱۲ از پردازنده Mediatek Helio G۸۸ در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد که برای انجام کارهای روزانه مناسب است. این گوشی از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و با بهره گیری از اندروید ۱۳ تا سال‌ها می‌توانید از استفاده از آن لذت ببرید.

۲- گوشی موبایل پوکو مدل M۶ Pro ۴G ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان گوشی موبایل پوکو مدل M۶ Pro ۴G است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت از پس انجام کارهای روزانه و بازی‌های سبک به راحتی بر می‌آید. این گوشی از پردازنده Mediatek Helio G۹۹ Ultra بهره می‌برد و با اندروید ۱۳ به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش این گوشی AMOLED بوده و نرخ تازه سازی آن ۱۲۰ هرتز است که برای تماشای انواع محتوا کاملا جوابگو خواهد بود.

۳- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note ۱۳ ۴G ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۸

اگر پردازنده گوشی‌های بالا به نظرتان کاربردی نیستند و به پردازنده بهتری نیاز دارید می‌توانید سراغ گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note ۱۳ ۴G بروید که با snapdragon ۶۸۵ و به کارگیری رم ۸ گیگابایتی می‌توانید بازی‌های نسبت سنگین را هم با آن اجرا کنید. به همه این موارد یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و دو دوبین ۸ و ۲ مگاپیکسلی اضافه کنید تا متوجه قدرت و کارایی این گوشی اقتصادی شوید.

۴- گوشی موبایل پوکو C۶۵ ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت

در بررسی بهترین گوشی موبایل شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان می‌رسیم به معرفی گوشی موبایل پوکو C۶۵ که قیمت آن نسبت به موارد قبلی مناسب‌تر بوده و برای انجام کارهای روزانه کاملا مناسب است. این گوشی از یک پردازنده Helio G۸۵ در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. علاوه بر آن از دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسلی و ۰.۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که برای عکاسی‌های معمولی کافی است و صفحه نمایش IPS LCD آن با نرخ نوسازی ۹۰ اگرچه جزو بهترین گزینه‌های بازار نیست؛ اما در این بازه قیمتی کاملا مناسب و کار راه انداز است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.