بهترین پاور رنجرهای تاریخ – یکی برای همه، همه برای یکی

قدمت فرنچایز پاور رنجرز به نزدیک سه دهه می‌رسد و در این زمان طولانی – که پستی بلندی‌های زیادی برای فرانچایز داشته – هواداران با ده‌ها رنجر قدرتمند، دوست داشتنی و مورد احترام آشنا شده‌اند. این رنجرهای خاص از طرق مختلفی احترام و نگاه ویژه هواداران را به دست آورده‌اند که شامل از خود گذشتگی

کد خبر : 72883
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
بهترین پاور رنجرهای تاریخ – یکی برای همه، همه برای یکی


قدمت فرنچایز پاور رنجرز به نزدیک سه دهه می‌رسد و در این زمان طولانی – که پستی بلندی‌های زیادی برای فرانچایز داشته – هواداران با ده‌ها رنجر قدرتمند، دوست داشتنی و مورد احترام آشنا شده‌اند. این رنجرهای خاص از طرق مختلفی احترام و نگاه ویژه هواداران را به دست آورده‌اند که شامل از خود گذشتگی یا به جا گذاشتن میراثی فراموش شدنی می‌شود.

علاوه بر هواداران، این رنجرها احترام و تقدیر هم‌قطاران خود را نیز به دست آورده‌اند. به همین خاطر، در شکل‌دهی تاریخ Power Rangers نیز نقش مهمی ایفا کرده و میراث ارزشمندی را برای آیندگان بر جای گذاشته‌اند.

۱۰. کیسی رودس

مثل دیگر رد رنجرهای مشهور، کیسی رودس هم انتظار نداشت – و نمی‌خواست – به یک رد رنجر تبدیل شود. او به وسیله مربی و راهنمای خود مستر مائو که پتانسیل زیادی در کیسی می‌دید، به این شرایط کشیده شد. رودس در آکادمی Pai Zhua یک استخدامی جدید بود و اعضای قدیمی‌تر اهمیت زیادی به او نمی‌دادند. اما رودس پس از اینکه دید Jarrod یک استخدامی جدید دیگر را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد، تصمیم گرفت جلوی او بایستد.

حتی پیش از تبدیل شدن به یک رنجر، رودس شاخصه‌های یک رهبر مورد اعتماد که به اعضای گروه خود اهمیت می‌داد را به نمایش گذاشت. وی در شرایط پر خطر هم معمولا از پس خود برمی‌آمد و حواسش به اطرافیان بود و مائو و دیگر رنجرها حسابی به او احترام می‌گذاشتند.

۹. کارتر گریسن

پاور رنجرز

پیش از تبدیل شدن به یک رد رنجر لایت اسپید تبدیل شود، کارتر گریسن یک آتش‌نشان بود. او حتی پیش از به دست آوردن قدرت‌هایش نیز خود را به خطر می‌انداخت تا نجات جان افراد دیگر را نجات دهد. در نتیجه، این شخصیت بدون قدرت‌های خود نیز فردی فوق‌العاده بود، چه برسد به زمانی که قدرت‌های ویژه‌ای به دست آورد.

او به خاطر تجربه آتش‌نشانی یک سری ویژگی رهبری ذاتی دارد و به نقش و وظیفه خود به عنوان یک پاور رنجر احترام می‌گذارد. گریسن همچنین رنجر بودن را یک شغل با شرافت می‌داند و این ذهنیت برای تمامی رنجرها ضروری است، چه برسد به رد رنجرها.

۸. تیلر ارهارت

پاور رنجرز

تیلر ارهارت نخستین رهبر رنجرهای Wild Force بود. او در مواردی سخت‌گیر و تند به نظر می‌رسد اما به خوبی می‌دانست چگونه تیم را رهبری کند. تیم تحت فرمان او سازماندهی خوبی داشت و هرکس جایگاه خود را در آن می‌شناخت. در نتیجه، تیلر یک رهبر عالی بود که به وظایف و هم‌تیمی‌هایش اهمیت زیادی می‌داد.

این موارد مثبت به خوبی زمان فرود آمدن روی Animarium و ملاقات با پرنسس شایلا دیده شد. صادقانه، باید گفت تیلر آن طور که باید و شاید مورد تحسین و تقدیر دیگران قرار نگرفت و زمان رهبری بسیار کوتاهی هم داشت. با این حال، همین دوره کوتاه به خوبی نشان داد چرا او لایق قرار گرفتن در لیست بهترین رنجرهای تاریخ است.

۷. تی. جی. جانسون

پاور رنجرز

تامی اولیور به شخصه تی. جی. جانسون را برای تبدیل شدن به یک رد توربو رنجر انتخاب کرد. این دستاور به نوعی آرزوی هر رنجری در زندگی محسوب می‌شود. تحت تاثیر قرار دادن اولیور کار بسیار دشواری است و همین مورد به تنهایی می‌تواند دستاوردی ویژه باشد. در کنار این‌ها، جانسون یک رد رنجر عالی بود که اعتماد و احترام هم‌قطاران را به دست آورده بود.

زمانی که او به فضا رفت و با آندروس ملاقات کرد، حاضر شد تحت فرمان وی قرار بگیرد و عضو گروه رنجرهای آبی فضایی شود. جانسون در واقع قبول کرد جایگاه رهبری خود را به خاطر امری بزرگ‌تر فدا کند و باید پذیرفت که هر رنجری حاضر به انجام چنین کار دشواری نیست.

۶. وسلی کالینز

پاور رنجرز

وسلی کالینز که جزو رنجرهای قرمز Time Force‌ بود، پیشرفت شخصیتی فوق‌العاده‌ای داشت. در آغاز فصل Time Force‌ او یک مرد جوان ثروتمند و لوس بود که هیچ هدفی در زندگی خود نمی‌دید. گرچه در پس این ثروت و غرور، مشخص شد که وسلی یک شخص قدرتمند و بااراده است که می‌خواهد خودش را به پدرش اثبات کند.

در قسمت پایانی فصل، او به همراه دیگر رنجرها (علی‌الخصوص دوست دوران بچگی‌اش اریک میرز) با وجود تمام دشواری‌ها از زمین دفاع کردند. متاسفانه وسلی سرنوشت تلخی در پایان داشت اما همچنان با شجاعت و شایستگی این فرجام را پذیرفت.

۵. آندروس

پاور رنجرز

برای نجات زمین و بقیه کهشکان، آندروس مجبور به فدا کردن مربی و دوستش (زوردون) شد. تحت راهنمایی خود زوردون، آندروس تیوب انرژی وی را از بین برد تا با آزاد کردن یک موج انرژی دشمنان را به کلی نابود کند. مشخصا فدا کردن یکی از مشهورترین و بهترین شخصیت‌های فرانچایز کار آسانی نیست اما آندروس به خوبی از پس آن برآمد.

به همین خاطر، او موفق شد احترام بسیاری از سوی ساکنین زمین و دیگر رنجرها به دست آورد. حتی لئو، رنجر قرمز کهکشان، از اعمال شایسته او خبر داشت.

۴. جیسون لی اسکات

پاور رنجرز

جیسون نخستین پاور رنجر قرمز بود و به همین خاطر، او میراثی کم‌نظیر در دنیای پاور رنجرز برای رنجرهای قرمز بر جای گذاشته است. بد نیست بدانید جیسون در دوران ابتدایی و جوانی اصلا شخصیت دوست داشتنی و حتی خوبی نبود اما در ادامه به اشتباهات خود پی برد.

این تغییرات مثبت تا جایی پیش رفت که او نه تنها به یک رنجر تبدیل شد، بلکه در میان بهترین رنجرهای تاریخ هم قرار می‌گیرد. او همچنین رنجرهای Red Mighty Morphin و Gold Zeo را نیز در اختیار دارد. تعهد جیسون به «پاور رنجر» بودن و مهارت‌های ذاتی مبارزه‌ای او کاری کرده مورد احترام هواداران، مردم و رنجرهای دیگر باشد.

۳. آدام پارک

پاور رنجرز

تجربه آدام در پاور رنجر بودن دست کمی از تامی ندارد، و همین جمله باید خیلی چیزها به شما بگوید. او در سه نسخه مختلف از تیم بوده و با ویلن‌های بی‌شماری مبارزه کرده است. برای یک رنجر «غیر قرمز»، به دست آوردن چنین سطحی از تجربه واقعا عجیب و خارق‌العاده به نظر می‌رسد. این شخصیت حتی در میان هواداران و رنجرهای مدرن هم شناخته شده که نشان می‌دهد تاثیر زیادی در دنیا پاور رنجرز داشته است.

او یک مبارز و استاد هنرهای رزمی است که همیشه برای کمک به رنجرهای دیگر در صحنه حاضر می‌شود. میراث او به عنوان یک پاور رنجر به شایستگی به دست آمده و قطعا تا سال‌های سال ادامه خواهد داشت.

۲. کندریکس مورگین

پاور رنجرز

کیسی (رنجر فضایی صورتی) در نبردی سخت با رنجر صورتی Psycho دچار دردسر می‌شود و حتی Morpher خود را از دست می‌دهد. رنجر صورتی Psycho که قصد دارد از همین فرصت استفاده کرده و کیسی را برای همیشه نابود کند، با مبارزه جانانه کندریکس مورگین مواجه می‌شود؛ کسی که حین نجات کیسی، ترا ونچر و بقیه اعضای تیم جان خود را نیز از دست می‌دهد.

در The Power of Pink، کندریکس جان خود را فدا می‌کند و به نخستین مرگ رسمی در فرانچایز پاور رنجرز تبدیل می‌شود. او به عنوان یک روح قدرت‌هایش را در اختیار کارونه قرار می‌دهد و به خاطر فداکاری بی‌سابقه‌اش، همچنان در میان مورد احترام‌ترین رنجرها قرار می‌گیرد.

۱. تام اولیور

پاور رنجرز

تامی اولیور احتمالا مشهورترین و مورد احترام‌ترین پاور رنجر تمام دوران است. او از زمان آغاز فرانچایز در قلب آثار مختلف پاور رنجرز حضور داشته و از یک ویلن، به یک متحد و نهایتا رهبر واقعی تبدیل شده است. با اینکه بیشتر مخاطبان از او به عنوان رهبر گروه یاد می‌کنند اما او در طی این دوران طولانی تقریبا هر نقش ممکنی را ایفا کرده است.

بی دلیل نیست که اکثر طرفداران عاشق این شخصیت هستند و او توانسته میراثی طولانی و شگفت‌انگیز خلق کند که هیچ رنجر دیگری توانایی شکل‌دهی آن را ندارد. او شخصیتی است که فکر می‌کنید در تمام دنیاهای موازی همچنان یک پاور رنجر حقیقی خواهد بود و هیچ سرنوشت دیگری ندارد.

ویجیاتو شخصیت‌های کمیک‌بوکی را به شما معرفی می‌کند:

  • معرفی فلگ اسمشر – مخالف هر آن چه که کاپیتان آمریکا برایش می‌جنگد
  • معرفی هارلی کویین – ملکه جنایت شهر گاتهام
  • معرفی ثور – خدای رعدی از سرزمین‌های شمالی
  • معرفی مارشن منهانتر – مریخی محافظ زمین
  • معرفی آگاتا هارکنس – ساحره مرموز مارول
  • معرفی فالکون – یار غار کاپیتان آمریکا
منبع: CBR
کپی شد

https://vgto.ir/ak5



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.