بهترین هتل های تهران برای یلدا ۱۴۰۰

هتل های تهران نظیر هتل اسپیناس پالاس، هتل اوین، هتل هالی، هتل ب

کد خبر : 141002
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
بهترین هتل های تهران برای یلدا ۱۴۰۰

قدمت شهر تهران به ۲۲۰ سال می‌رسد. این شهر در دامنه جنوبی رشته کوه‌های البرز قرار گرفته و به دلایل مختلفی یکی از پرگردشگرترین شهرهای ایران شناخته می‌شود. البته این شهر برای مسافرانش ارزش بالایی قائل شده و بهترین اقامتگاه‌ها را با بالاترین کیفیت ساخته است. هتل های تهران از ۵ ستاره گرفته تا ۳ ستاره، همگی مناسب اقامت بوده و دارای بهترین امکانات روز دنیا هستند.

همان‌طور که اشاره کردیم شهر تهران اقامتگاه‌های زیادی دارد که هر کدام از آن‌ها دارای یک ویژگی منحصربه‌فرد هستند. اگر به فکر رزرو هتل در تهران هستید، باید موقعیت مکانی، امکانات و خدمات هر کدام از هتل ‌های تهران را بسنجید و انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه قصد داریم گلچینی از هتل های ۵ ستاره، ۴ ستاره و ۳ ستاره تهران را به شما معرفی کنیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران

بهترین هتل های تهران برای یلدا ۱۴۰۰
بهترین هتل های تهران برای یلدا ۱۴۰۰

هتل با شکوه اسپیناس پالاس تهران

نام پرآوازه هتل اسپیناس ‌پالاس حتماً به گوش شما هم رسیده است. این اقامتگاه جزو هتل های لوکس تهران بوده که در منطقه سعادت ‌آباد بنا شده است. هتل اسپیناس پالاس دقیقاً در ۷ دی‌ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید. این هتل باشکوه و کاخ‌مانند، چیزی فراتر از تصور است و برای توصیف آن واژه‌ای پیدا نمی‌شود. هتلی با ۲۸ طبقه که در مساحتی بالغ بر ۲۷۵ هزار مترمربع ساخته شده است. معماری هتل اسپیناس پالاس برگرفته از المان‌ها و نمادهای معماری مدرن ایران است که از دیدن آن حیرت می‌کنید.

تمامی امکانات رفاهی و خدماتی این هتل در حد عالی بوده و واحدهای اقامتی‌اش بسیار جذاب و لوکس هستند. هتل اسپیناس پالاس تهران، هتلی ۵ ستاره با دکوراسیون و چیدمان شگفت‌انگیز است. واحدهای اقامتی این کاخ زیبا شامل اتاق دبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن دار رویال خانوادگی، سوئیت جونیور، سوئیت پرزیدنت، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنت پالاس و سوئیت اسکای است.

معروف‌ترین سوئیت هتل اسپیناس پالاس، سوئیت اسکای بوده که دارای میز ناهارخوری لوکس ۱۲ نفره، صندوق امانات در اتاق، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون ۶۵ اینچی، اینترنت، حمام جداگانه برای هر اتاق و پنجره‌های تمام قدی با ویویی بی‌مثال از شهر تهران است. در همین میان باید اشاره‌ای به رستوران‌های هتل اسپیناس ‌پالاس داشته باشیم.

در این رستوران‌ها طعم بی‌نظیری از هر نوع غذا را می‌توانید امتحان کنید. رستوران‌های معروف هتل اسپیناس پالاس شامل رستوران لاتون با غذاهای ایرانی و بین‌المللی، رستوران دیبا با غذاهای سنتی و ایرانی، رستوران اسکای لانژ با دیزاین متفاوت و انواع کباب‌ها و ماهی‌های خوشمزه است. علاوه بر این رستوران‌ها، کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس، مکانی هیجان‌انگیز با چشم‌انداز عالی از شهر تهران است.

برای یلدا ۱۴۰۰ رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران، جذاب به نظر می‌رسد؛ چون این هتل زیبا و مجلل امکانات تفریحی و ورزشی خوبی دارد. نظیر این امکانات استخر، باشگاه ورزشی، مرکز سلامتی و مرکز اسپا است. برای رزرو هتل در تهران، هتل اسپیناس پالاس را پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا سالن‌های مجللی برای برگزاری انواع مراسمات مانند مراسم عقد و نامزدی، همایش‌ها و سمینارها دارد.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران یکی از هتل های ۵ ستاره و بین‌المللی این شهر بوده که دارای دو برج ۱۵ طبقه است. به هر نیتی که به تهران سفر کنید از گردشگری گرفته تا سفر کاری، هتل استقلال تهران مکان مناسبی برای اقامت است. این هتل قبلا جزو هتل‌ های هیلتون سابق بود که در سال ۱۳۵۷ نامش را به هتل استقلال تغییر داد. هتل استقلال در سال ۱۳۴۱ ساخته شد و امروزه به عنوان یک هتل ۵ ستاره و بین‌المللی شناخته می‌شود.

هتل استقلال به مساحت ۷۰ هزار مترمربع بوده و دارای دو برج شرقی و غربی است. واحدهای اقامتی این هتل ۵۵۲ عدد بوده که ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت را دربرمی‌گیرد. از جمله امکانات ویژه هتل استقلال تهران، می‌توان به سالن دریای نور، تالار و رستوران یاس، سالن نوفل لوشاتو، استخر و سونا، کلوپ ورزشی و زمین تنیس اشاره کرد. همچنین باید بدانید که هتل استقلال تهران دارای چندین رستوران و کافی شاپ بوده که نظیر آن‌ها رستوران رز با دکوراسیونی مجلل، رستوران مطبح با چشم‌اندازی عالی، رستوران فصلی گیله‌وا و کافی شاپ لابی است.

هتل آتانا تهران

بهترین هتل های تهران برای یلدا ۱۴۰۰
بهترین هتل های تهران برای یلدا ۱۴۰۰

اتاق 2 تخته هتل آتانا تهران

هتل آتانا تهران در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. این هتل یکی از باشکوه‌ترین هتل هایی است که خواهید دید. هتل ۴ ستاره آتانا در خیابان طالقانی غربی بنا گردیده و دقیقاً در شریان‌های اصلی و تجاری شهر تهران قرار دارد. امکانات هتل آتانا بسیار مدرن بوده و چندین سالن و تالار برای برگزاری مراسم‌های همایش، کنفرانس و جشن دارد. از امکانات تفریحی هتل آتانا می‌توان به سونا، استخر، جکوزی، کافی شاپ اختصاصی، سالن ماساژ و اسپا، حمام ترکی و پارکینگ اشاره نمود.

واحدهای اقامتی هتل آتانا شامل اتاق سینگل، اتاق تویین، اتاق دبل، اتاق دبل کینگ و… است، واحدهای دبل کینگ اغلب دارای بالکن، جکوزی و وان هستند. همچنین اینترنت پرسرعت رایگان در این اتاق‌ها موجود است. نورپردازی، رنگ و طراحی هر کدام از این اتاق‌ها با سلیقه انجام شده و محیطی کاملاً آرام برای استراحت است. از قلم نیفتد که هتل آتانا تهران دارای دو رستوران به نام‌های نگین و کنتیننتال در بامش بوده که چشم‌اندازی فوق‌العاده و زیبا از شهر تهران را به نمایش گذاشته است.

هتل اوین تهران

چیزی که سبب محبوبیت هتل اوین شده، موقعیت جغرافیایی آن و دسترسی بسیار ساده به نقاط مهم شهر تهران است. این هتل ۴ ستاره قدمتی طولانی دارد و در عرصه هتلداری جزو باتجربه‌هاست. هتل ۴ ستاره اوین در یکی از بهترین و محبوب‌ترین مناطق شهر تهران قرار گرفته و آب و هوای بسیار خوبی دارد. جالب است بدانید هتل اوین خارج از محدوده طرح ترافیک و آلودگی شهر تهران نیز هست.

هتل اوین به مناطق مهم شهر تهران مانند پارک ملت، موزه ملی، پل طبیعت، پارک آب و آتش، درکه، دربند، پارک ژوراسیک، کاخ سعد آباد، بام تهران، مرکز همایش‌های صدا و سیما، سالن اجلاس سران و نمایشگاه بین‌المللی تهران مشرف است. به جرات می‌توان گفت واحدهای اقامتی هتل اوین آرامشی خوش را برای شما به ارمغان می‌آورد و گزینه خوبی برای یلدا ۱۴۰۰ است. از سری امکانات عمومی این هتل می‌توان به رستوران ایرانی، فرنگی و چینی اشاره کرد. معروف‌ترین رستوران هتل اوین، رستوران چینی است که غذاهای لذیذی ارائه می‌کند.

از جمله واحدهای اقامتی هتل اوین می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، سوئیت دو نفره و سوئیت دو نفره رویال اشاره نمود. اغلب سوئیت‌های هتل اوین دارای اتاق نشیمن، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع با کنترل داخلی، جکوزی، سونا خشک، نشانگر دیجیتالی وضعیت مزاحم نشوید، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، ملزومات اصلاح و آرایش، تلویزیون ال ای دی، اینترنت پرسرعت، کانال‌های ماهواره، یخچال، چای ساز، صندوق امانات، سیستم کنترل روشنایی و… است.

هتل بلوط تهران

بهترین هتل های تهران برای یلدا ۱۴۰۰
بهترین هتل های تهران برای یلدا ۱۴۰۰

اتاق 3 تخته هتل بلوط تهران

قطعا تابه‌حال جویای قیمت هتل در تهران بوده‌اید و به خوبی می‌دانید که اگر بخواهید یک سفر مقرون‌به‌صرفه برای یلدا ۱۴۰۰ داشته باشید، نیاز به یک هتل ارزان قیمت‌تر دارید. هتل بلوط تهران با امکانات فوق‌العاده خوبی که دارد، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به هتل های ۵ ستاره ارائه می‌دهد. هتل بلوط یک هتل ۳ ستاره در شهر تهران بوده که دارای ۱۶ واحد اقامتی است.

این هتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا بنا شده و دکوراسیون فوق‌العاده‌ای دارد که شما را محو خود می‌کند. واحدهای اقامتی هتل بلوط تهران امکانات بسیار خوبی دارند که نظیر آن‌ها لوازم بهداشتی، حمام، یخچال، تلویزیون و مبل است. هتل بلوط تهران دارای یک رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر و کافی شاپی صمیمی و دنج است. این هتل استخر تمیزی دارد و مناسب و برای آبتنی است.

همچنین می‌توانید از خدمات ماساژ و سونا هتل بلوط هم استفاده کنید. هتل بلوط تهران دارای پارکینگی به ظرفیت ۴۰ خودرو است که امنیت خودرو شما را تضمین می‌کند. هتل بلوط تهران یکی از بهترین هتل های تهران است. این هتل دارای یک آرایشگاه مردانه بوده که در صورت لزوم می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

اگر اهل ورزش هستید حتماً از امکانات بدن‌سازی هتل بلوط استفاده نموده و به سالن ورزشی آن سر بزنید. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به نظافت روزانه اتاق، تلویزیون، آسانسور، پارکینگ رایگان، دسترسی ساده برای سالمندان، رستوران، لباسشویی و خشک‌شویی اشاره نمود. با رزرو هتل بلوط تهران فاصله بسیار اندکی با برج میلاد، میدان انقلاب، میدان ولیعصر و میدان آزادی دارید.

هتل هالی تهران

اگر در لحظه تصمیم به سفر گرفته‌اید و به دنبال قیمت هتل‌ های تهران هستید، هتل هالی گزینه خوبی به نظر می‌رسد. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۳۰ تأسیس گردید و به‌تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. برای یلدا ۱۴۰۰ هتل هالی یکی از بهترین اقامتگاه‌ها است. با رزرو هتل هالی تهران می‌توانید به بازار بزرگ، بازار مبل، پاساژ علاءالدین، موزه ملی، سفارت ترکیه، ترمینال مسافربری، میدان آزادی، دانشگاه تهران و فرودگاه مهرآباد اشراف داشته باشید.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل هالی، اقامتی خوش برایتان می‌سازد که نظیر آن‌ سالن ورزشی، سونا، جکوزی، استخر، کافی شاپ، پارکینگ، رستوران، اینترنت و… است.  واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته دبل و اتاق سه تخته است. هتل هالی تهران خدمات ویژه‌ای به مسافرانش ارائه می‌دهد؛ استفاده رایگان از مجموعه آبی و مجموعه ورزشی، جزو این خدمات است.

جمع‌بندی

تهران، برای هر سلیقه‌ای یک برگه برنده دارد؛ فقط کافی ست بار و بندیل‌تان را ببندید و عازم این شهر پر ‌ماجرا شوید. هتل های تهران از ۳ ستاره گرفته تا ۵ ستاره، بهترین گزینه‌ها برای اقامت هستند. نگران رزرو این هتل ها نباشید، موبایل خود را بردارید، اینترنت را روشن کنید و وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید؛ سپس با لمس چند دکمه، به صورت آنلاین هر یک از هتل های تهران را که می‌خواهید، رزرو کنید.

محتوای این مقاله تبلیغاتی بوده و هوشمند نیوز هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مازیار اکرمی چهارشنبه , ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

با توجه به این موضوع که من و همسرم تجربه اقامت در هتل های لوکس خارج از کشور رو هم داشتیم باید بگم هتل آتانا تهران واقعا از همه نظر نسبتا هتل خوبی بود. موقعیت مکانی مناسب این هتل چهار ستاره باعث شده تا مسافران دسترسی راحتی به میادین اصلی شهر داشته باشن. رفتار پرسونل کاملا محترمانه بود و امکانات داخل اتاق ها چیزی کم و کسر نبود.