بهترین بام های تهران برای تماشای طلوع آفتاب

شاید برای آن هایی که سال هاست در تهران زندگی کرده اند، اماکن دیدنی و قشنگ تهران تکراری باشد، اما وقتی به جزئیات توجه کنند، می بینند که هنوز هم خیلی مکان ها در تهران وجود دارند که اگر در زمان مناسب آن، بروند زیبا و چه بسا فوق العاده خواهد بود. مثلا آیا تا

کد خبر : 492872
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۳۵
بهترین بام های تهران برای تماشای طلوع آفتاب


شاید برای آن هایی که سال هاست در تهران زندگی کرده اند، اماکن دیدنی و قشنگ تهران تکراری باشد، اما وقتی به جزئیات توجه کنند، می بینند که هنوز هم خیلی مکان ها در تهران وجود دارند که اگر در زمان مناسب آن، بروند زیبا و چه بسا فوق العاده خواهد بود. مثلا آیا تا به حال شده به دنبال مکانی در تهران برای تماشای طلوع آفتاب بوده باشید؟ آیا به دنبال آن گشته اید؟ مطمئنم که هرگز به این فکر نکرده اید که یک روز قبل از طلوع آفتاب در بلندی بنشینید و طلوع زیبای خورشید را تماشا کنید. این کار نه تنها از زیبایی های فوق العاده طبیعت است، بلکه به افراد آرامش نیز هدیه می کند. در واقع با دیدن طلوع آفتاب حس زندگی و دوباره زندگی کردن در وجودتان زنده خواهد شد. پس برای یک بار هم که شده به دیدن طلوع آفتاب بروید. ما در این مقاله به معرفی مکان ها یا بهتر است بگوییم بام های تهران پرداخته ایم که می توانید نظاره گر طلوع آفتاب باشید. پس حتما این مقاله را بخوانید.

بام های تهران برای تماشای طلوع آفتاب

ما فهرستی از بام های تهران را همراه با آدرس آن ها در این مقاله آماده کرده ایم.

بام ولنجک

بام ولنجک

حتما تا به حال اسم بام ولنجک به گوش‌تان خورده و شاید بارها برای تفریح و یا حتی خلوت با خودتان به آن جا رفته باشید. اما یک بار هم که شده برای دیدن طلوع آفتاب به بام ولنجک بروید. این بام در خیابان سوم ولنجک واقع شده و نسبت به دیگر بام های تهران خلوت تر و ساکت تر است. در واقع بام ولنجک نیز از بام های ناشناخته تهران است. پس به ولنجک، میدان گلریزان، خیابان گلستان دوم و خیابان بوستان سوم بروید، یک نیمکت انتخاب کنید و به خورشید نگاه کنید.

بام توچال

بام توچالبام توچال

توچال اما از معروف ترین بام های تهران به حساب می آید که در قسمت پایانی خیابان ولنجک قرار دارد. این مکان امکانات خوب گردشگری دارد و می توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید. همچنین اگر دوست داشته باشید، می توانید برای دیدن شهر بزرگ تهران نیز به این بام بیایید. زیرا وقتی روی بلندی آن ایستاده شوید از شمال تا جنوب تهران در تیررس نگاه تان خواهد بود. با این حال فراموش نکنید که صبح زود تماشای طلوع خورشید از این بام معرکه است.
همچنین شاید بخواهید با دوستان تان کمی بازی کنید؟!! مثلا می توانید دور هم در رستوران ها و کافه های این بام زیبا بنشینید یا کمی آدرینالین خون‌تان را با بازی هایی چون بانجی جامپینگ، ترامپولین، سورتمه سواری، سینمای پنج بعدی، پینت بال و زیپ‌لاین بالا ببرید. به هر حال به هر منظوری که به این بام می روید، بهتر است آدرس را بدانید که بزرگراه شهید جمران، خیابان یمن و انتهای خیابان ولنجک شما را به بام توچال می رساند.

بام محک

بام محک در قسمت شمال شرق تهران واقع شده و خیلی ساکت تر از سایر بام های تهران است. از این رو می توانید یک نیمکت انتخاب کنید و کمی به ذهن و فکرتان استراحت بدهید. رفتن به بام محک شما را از هیاهوی شهر دور می کند و برای لحظاتی می توانید احساس آرامش کنید. به خصوص اگر دوست داشته باشید می توانید طلوع یا غروب آفتاب را از این بام تماشا کنید.
برای رفتن به این بام باید به منطقه یک تهران بروید، انتهای بلوار وثوق به سمت میدان شورا برانید و از آن جا وارد خیابان اردستان شوید.

بام شکاری

بام محکبام محک

بام شکاری هم از بام های خلوت و ساکت تهران است که در شمال شهرک صدف، رو به روی ورودی اصلی باشگاه دیپلماتیک وزارت خارجه واقع شده است. اگر می خواهید به بام شکاری بروید، بهترین زمان شب است. این بام منظره فوق العاده حیرت انگیزی در طول شب دارد. کافی است لب پرتگاه روی یک نیمکت بنشینید و به زیر پایتان نگاه کنید. مطمئنیم دلتان نمی خواهد آنجا را ترک کنید. اما خوب اگر عاشق طلوع آفتاب هستید نیز این مکان بهترین جای تهران برای تماشای بالا آمدن خورشید است. بام شکاری در لویزان، اتوبان هنگام، بالاتر از چهارراه استقلال در پاک جنگلی لویزان قرار دارد.

بام آرژانتین یا الوند

بام آرژانتین در خیابان الوند تهران قرار دارد، به همین دلیل اکثر افراد آن را به نام بام الوند نیز می شناسند. اگر می خواهید شب ها یا صبح زود پیاده روی کنید، بهترین مکان بام آرژانتین است. این بام نیز خلوت و ساکت است که البته کافه و رستوران های زیادی اطراف آن قرار دارد. پس بعد از تماشای طلوع آفتاب می توانید یک لیوان چای یا قهوه داغ بخرید و تا رسیدن به مقصد بنوشید. این بام در منطقه 6 تهران، میدان آرژانتین و خیابان الوند واقع شده است.

 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.