بن برنانکه، رئیس پیشین فدرال رزرو، برنده جایزه نوبل اقتصاد “برای تحقیقات در مورد بانک ها و بحران های مالی” – اقتصاد بیت کوین نیوز

بن برنانکه، رئیس سابق فدرال رزرو، جایزه نوبل اقتصاد را دریافت کرد. کمیته جایزه نوبل معتقد است که او “به طور قابل توجهی درک ما را از نقش بانک ها در اقتصاد، به ویژه در طول بحران های مالی، بهبود بخشید.” با این حال، بسیاری از مردم برنانکه را سرزنش می‌کنند که ما را به

کد خبر : 265908
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
بن برنانکه، رئیس پیشین فدرال رزرو، برنده جایزه نوبل اقتصاد “برای تحقیقات در مورد بانک ها و بحران های مالی” – اقتصاد بیت کوین نیوز


بن برنانکه، رئیس سابق فدرال رزرو، جایزه نوبل اقتصاد را دریافت کرد. کمیته جایزه نوبل معتقد است که او “به طور قابل توجهی درک ما را از نقش بانک ها در اقتصاد، به ویژه در طول بحران های مالی، بهبود بخشید.” با این حال، بسیاری از مردم برنانکه را سرزنش می‌کنند که ما را به «پرتگاه سقوط و زیر کوهی از بدهی با تسهیل کمی» رسانده است.

بن برنانکی رئیس سابق فدرال رزرو برنده جایزه نوبل در علوم اقتصادی شد

آکادمی سلطنتی علوم سوئد روز دوشنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته است جایزه Sveriges Riksbank در علوم اقتصادی را به یاد آلفرد نوبل 2022 به بن اس. برنانکی، داگلاس دبلیو دایموند و فیلیپ اچ. دیبویگ «برای تحقیقات در مورد بانک ها و مالی» اعطا کند. بحران‌ها.» آکادمی سلطنتی علوم سوئد مسئول انتخاب برندگان نوبل در علوم اقتصادی است.

جزئیات اطلاعیه:

برندگان امسال در علوم اقتصادی، بن برنانکه، داگلاس دایموند و فیلیپ دیبویگ، درک ما را از نقش بانک‌ها در اقتصاد، به‌ویژه در زمان بحران‌های مالی، به‌طور چشمگیری بهبود بخشیده‌اند. یک یافته مهم در تحقیقات آنها این است که چرا اجتناب از سقوط بانک ها حیاتی است.

«بن برنانکی رکود بزرگ دهه 1930، بدترین بحران اقتصادی در تاریخ مدرن را تحلیل کرد. از جمله، او نشان داد که چگونه کارکرد بانک ها عامل تعیین کننده ای در عمیق شدن و طولانی شدن بحران است.

برنانکی در حال حاضر عضو ارشد برنامه مطالعات اقتصادی در موسسه بروکینگز است. دایموند، استاد خدمات ممتاز مرتون اچ میلر در امور مالی در دانشکده بازرگانی غرفه دانشگاه شیکاگو است. Dybvig استاد بانکداری و امور مالی Boatmen’s Bancshares در مدرسه تجارت اولین دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس است.

“برنانکه ما را به مرز فروپاشی رساند”

بسیاری از مردم در رسانه های اجتماعی به دلیل اعطای جایزه برناک کمیته جایزه نوبل را مسخره کردند.

مایکل بری، سرمایه گذار Big Short در توییتی نوشت: «برنانکه جایزه نوبل اقتصاد را دریافت می کند. شوخی نیست.» Alasdair Macleod، رئیس تحقیقات Goldmoney، نوشتاگر قبلا نبود، فکر می‌کنم این نشان می‌دهد که کمیته جایزه نوبل اعتبار خود را از دست داده است.

حشره طلا پیتر شیف توییت کرد:

چقدر مناسب است که بن برنانکی جایزه نوبل اقتصاد را برای تحقیقاتش در مورد بحران مالی که به گرینسپن کمک کرد، دریافت کند. از قضا، بحران مالی بزرگ‌تری که در انتظار اوست، بیشتر متوجه اوست. حیف که کمیته نوبل به اندازه برنانکه از اقتصاد بی خبر است.

مدیر عامل گروه Fiore و بنیانگذار Lionsgate Entertainment فرانک گیوسترا نظر داد: “زبانم بند آمده. جایزه نوبل به فردی که در سال 2009 به ما قول داد که سیاست پولی فدرال رزرو به حالت عادی خود باز خواهد گشت – به این معنی که بانک مرکزی به ترازنامه با اندازه متوسط ​​باز خواهد گشت. در عوض، ما با یک حباب و نابرابری تاریخی مواجه شدیم.»

گابور گورباکس مشاور وانک اشاره شد:

برنانکی ما را به لبه سقوط و زیر کوهی از بدهی با تسهیل کمی رساند. همش کلاهبرداریه آنها حتی دیگر آن را پنهان نمی کنند. در واقع آن را جشن می گیرند.

برچسب ها در این داستان

بن برنانکی، بن برنانکی در علوم اقتصادی، بن برنانکی جایزه نوبل، بن برنانکی جایزه نوبل اقتصاد، رئیس سابق فدرال رزرو، بن برنانکی، فرانک گیوسترا، گابور گورباکس، مایکل بری، جایزه نوبل، جایزه نوبل اقتصاد، پیتر شیف

نظر شما در مورد برنده شدن جایزه نوبل اقتصاد، بن برنانکی، رئیس سابق فدرال رزرو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.