بنیانگذار Terra به خرید 3 میلیارد دلاری بیت کوین اشاره می کند و توکنومیک های جدید مرتبط با بیت کوین را توضیح می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1] بنیانگذار Terra، Do Kwon به خرید آینده 3 میلیارد دلاری بیت کوین برای تامین ذخایر پروتکل در توییتر Space اخیر که با Udi Wertheimer علاقه مند به بیت کوین به اشتراک گذاشته شد، اشاره کرد. در همان Space، Do Kwon مکانیک جدیدی را که اکوسیستم Terra برای استفاده از بیت کوین به عنوان وثیقه

کد خبر : 181703
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
بنیانگذار Terra به خرید 3 میلیارد دلاری بیت کوین اشاره می کند و توکنومیک های جدید مرتبط با بیت کوین را توضیح می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بنیانگذار Terra، Do Kwon به خرید آینده 3 میلیارد دلاری بیت کوین برای تامین ذخایر پروتکل در توییتر Space اخیر که با Udi Wertheimer علاقه مند به بیت کوین به اشتراک گذاشته شد، اشاره کرد. در همان Space، Do Kwon مکانیک جدیدی را که اکوسیستم Terra برای استفاده از بیت کوین به عنوان وثیقه برای استیبل کوین غیرمتمرکز خود، UST معرفی می کند، توضیح داد.

Do Kwon اکوسیستم Terra را به بیت کوین هدایت می کند

Do Kwon، بنیانگذار Terra و Terraform Labs، در توییتر برخی از اطلاعیه های مهم را در مورد آینده اکوسیستم Terra و نشانه های آن اعلام کرد. فضا به میزبانی Udi Wertheimer یکی از این اعلامیه‌ها مربوط به گنجاندن مکانیک توکن‌های جدید است که نوعی بیت کوین را در اکوسیستم Terra در نظر می‌گیرد. در همین راستا، Kwon اعلام کرد که Terra در حال تلاش برای آوردن شکلی از بیت کوین توکن شده به بلاک چین Terra در غیرمتمرکزترین شکل ممکن است.

Kwon همچنین توضیح داد که با گنجاندن بیت کوین، UST به یک استیبل کوین ترکیبی تبدیل می شود و به کاربران اجازه می دهد 1 دلار UST را با 0.99 دلار BTC مبادله کنند. این به طور موثر به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از UST با حق بیمه 1٪، بیت کوین را بازخرید کنند، تقریباً به همان روشی که LUNA در حال حاضر استفاده می شود. کوون تصریح کرد که این مکانیک در آینده نزدیک با جزئیات بیشتری توضیح داده خواهد شد.

وقتی از کوون پرسیده شد که چرا Terra بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره انتخاب کرد، گفت:

منظورم چند دلیل در اینجاست، اما به زبان ساده، بیت کوین تنها دارایی ذخیره سختی است که در ارزهای دیجیتال ثابت شده است… برای کسی که در حوزه رمزنگاری بیت کوین را زیر سوال می برد، بسیار دشوار است.


انفجار بیت کوین

Kwon انتظار دارد که این نسخه توکن شده جدید بیت کوین در اکوسیستم Terra تبدیل به ارز ذخیره واقعی بسیاری از پروتکل های ساخته شده در بالای زنجیره شود و به عنوان بخشی از هر برنامه قرارداد هوشمندی که هر خزانه ای را در اختیار دارد گسترش یابد. با توجه به این موضوع، Kwon اعدادی را در مورد مقدار بیت کوین Terra که در کوتاه مدت خریداری خواهد کرد، اعلام کرد. مدیر عامل Terraform Labs اعلام کرد که این شرکت بودجه ای برای خرید 3 میلیارد دلار بیت کوین در کوتاه مدت دارد و اعلام کرد که بیشتر این بیت کوین هنوز خریداری نشده است.

Do Kwon با اعلام اینکه پروتکل از طریق گارد بنیاد لونا، قصد دارد به خریدار دائمی بیت کوین برای اهداف فوق الذکر تبدیل شود، نتیجه گیری کرد.

نظر شما در مورد اعلان‌های دو کوون در فضای اودی ورتهایمر چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.