بنیانگذار Keyfi از سلسیوس شکایت کرد – می‌گوید کل سبد وام‌دهنده کریپتو «معروف به بازار» شده است – بیت‌کوین نیوز

در 7 ژوئیه 2022، گردآورنده توکن غیرقابل تعویض (NFT) با نام مستعار معروف به “0xb1” موضوعی در توییتر منتشر کرد که در آن درباره هویت واقعی کلکسیونر و رابطه او با شرکت وام دهنده رمزارز سلسیوس بحث می کند. طبق 0xb1، که با نام دیگر جیسون استون شناخته می‌شود، تیم او «مشکلات عمده‌ای را در

کد خبر : 226382
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
بنیانگذار Keyfi از سلسیوس شکایت کرد – می‌گوید کل سبد وام‌دهنده کریپتو «معروف به بازار» شده است – بیت‌کوین نیوز


در 7 ژوئیه 2022، گردآورنده توکن غیرقابل تعویض (NFT) با نام مستعار معروف به “0xb1” موضوعی در توییتر منتشر کرد که در آن درباره هویت واقعی کلکسیونر و رابطه او با شرکت وام دهنده رمزارز سلسیوس بحث می کند. طبق 0xb1، که با نام دیگر جیسون استون شناخته می‌شود، تیم او «مشکلات عمده‌ای را در نحوه عملکرد شرکت پیدا کرد» و استون به سلسیوس گفت که تیمش در مارس 2021 روابط خود را خاتمه می‌دهد. وقتی تیم شروع به باز کردن موقعیت‌های مخالف کرد، استون می‌گوید سلسیوس آسیب دید. زیان دائمی و او را به دزد بودن متهم کرد.

موسس Keyfi که با نام ‘0xb1’ نیز شناخته می شود، از وام دهنده Crypto Celsius شکایت می کند

جیسون استون، بنیان‌گذار Keyfi، یک استارت‌آپ غیرمتمرکز جمع‌آوری مالی (defi) که سلسیوس در آن سهام داشت، سلسیوس را به اجرای تعدادی استانداردهای بد از جمله «اجرای یک طرح پونزی» متهم کرده است. استون از طریق توییتر به مردم خطاب کرد و از حساب کاربری به نام “0xb1یک نهنگ معروف NFT در صنعت کریپتو با 121200 دنبال کننده توییتر. Bitcoin.com News در اکتبر 2021 گزارش داد که 0xb1 قراردادی با آژانس استعدادهای خلاق Creative Artists Agency (CAA) امضا کرد.

سنگ گفت در روز پنجشنبه، با استفاده از حساب رسمی توییتر 0xb1، که او و “گروهی از افراد با استعداد” آدرس 0xb1 را از آگوست 2020 تا آوریل 2021 مدیریت کردند. او در تاپیک توییتر گفت که احساس می کند “تنها عاقلانه است که در نهایت این را تنظیم کنیم. ضبط مستقیم.» زمانی که سلسیوس تا حدی Keyfi را خریداری کرد، استون توضیح داد که در زمانی که دو شرکت راه‌های جداگانه‌ای را طی کردند، تیم او «نزدیک به ۲ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می‌کرد».

بنیانگذار Keyfi سپس توضیح داد که سلسیوس به او اطمینان داده است که “مدیریت ریسک و پوشش ریسک برای پاسخگویی به نوسانات قیمت‌های توکن وجود دارد.” استون نوشت: “اما در اواخر فوریه 2021، متوجه شدیم که درجه سانتیگراد به ما دروغ گفته است.” آنها فعالیت های ما را پوشش نداده بودند و نوسانات قیمت دارایی های رمزنگاری شده را پوشش نداده بودند. کل مجموعه این شرکت در معرض بازار بود.»

دعوی حقوقی می گوید که درجه سانتیگراد “طرح پونزی را اجرا می کرد”، استون قصد دارد “در نهایت رکورد را ثابت کند”

از حساب توییتر 0xb1، استون همچنین پرونده قضایی را به اشتراک گذاشت زیرا او علیه سلسیوس اقدام قانونی کرده است. جزئیات این دعوای قضایی «افشای اخیر مبنی بر اینکه سلسیوس دارایی‌های لازم برای انجام تعهدات خروج خود را ندارد، نشان می‌دهد که متهمان در واقع یک طرح پونزی را اجرا می‌کردند». با این حال، این دعوا خاطرنشان می کند که طرفین با هم «بدون هیچ گونه توافق نامه کتبی رسمی» عمل کردند و هر دو طرف «در یک شرکت برای «نفع متقابل… بر اساس احترام و اعتماد متقابل» شرکت داشتند.» استون توسط قانون بوتیک کریپتو نمایندگی می شود. شرکت Roche Freedman LLP.

این شکایت و موضوع توییتر استون توضیح می دهد که او بارها تلاش کرد تا اختلافات با درجه سانتیگراد را به صورت خصوصی حل و فصل کند. در پرونده ثبت شده در ایالت نیویورک آمده است: «در 1 سپتامبر 2021، کایل روش، به عنوان وکیل استون و کیفی، مجدداً به آقای هرلی ایمیل زد و از درجه سانتیگراد خواست که پرداخت درآمد را انجام دهد، در غیر این صورت متعهد به پرداخت برای حسابداری و موافقت با میانجیگری سلسیوس نپذیرفت.» استون در پایان موضوع حساب توییتر 0xb1 گفت:

با توجه به گمانه زنی های عمومی در مورد پرداخت بدهی شرکت، و مشاهده من از رابطه سست سلسیوس با حقیقت، من احساس می کنم که فقط عاقلانه است که در نهایت رکورد را ثابت کنم. من علیه سلسیوس اقدام قانونی کرده ام تا این موضوع یک بار برای همیشه حل شود.

برچسب ها در این داستان

آدرس 0xb1، نهنگ NFT 0xb1، حساب توییتر 0xb1، درجه سانتیگراد، پرونده قضایی، وام دهنده رمزنگاری، هجینگ، جیسون استون، شکایت جیسون استون، Keyfi، موسس Keyfi، Kyle Roche، دعوی حقوقی، اقدام قانونی، دادگاه نیویورک، طرح پونزی، ریسک، Roche Freedman LLP، Sovency، بیانیه توییتر

نظر شما در مورد مسائل بین جیسون استون و سلسیوس و شکایت چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس سرمقاله: T. Schneider / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.