بنیاد لونا 5040 بیت کوین خریداری کرد و ذخایر Terra به 35767 بیت کوین افزایش یافت – بیت کوین نیوز

در 6 آوریل، داده‌های onchain نشان می‌دهد که کیف پول بیت‌کوین بنیاد Luna Guard (LFG) 5040 بیت کوین به ذخایر خود اضافه کرده است. وجوه اضافه شده در زمان تسویه حساب تقریباً 221 میلیون دلار ارزش داشت. LFG موفق شد بیت کوین ها را خریداری کند در حالی که بیت کوین در 24 ساعت گذشته

کد خبر : 189183
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
بنیاد لونا 5040 بیت کوین خریداری کرد و ذخایر Terra به 35767 بیت کوین افزایش یافت – بیت کوین نیوز


در 6 آوریل، داده‌های onchain نشان می‌دهد که کیف پول بیت‌کوین بنیاد Luna Guard (LFG) 5040 بیت کوین به ذخایر خود اضافه کرده است. وجوه اضافه شده در زمان تسویه حساب تقریباً 221 میلیون دلار ارزش داشت. LFG موفق شد بیت کوین ها را خریداری کند در حالی که بیت کوین در 24 ساعت گذشته 3.9 درصد در برابر دلار آمریکا ضرر کرد.

LFG Dip را می خرد و 5040 بیت کوین بیشتر به دست می آورد

تیم پشتیبان شبکه Terra (LUNA) و سازمان غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور، Luna Foundation Guard (LFG)، به جمع آوری بیت کوین ادامه می دهند. کمتر از یک هفته پیش، Bitcoin.com News در مورد کیف پول LFG گزارش داد و توضیح داد که این کیف پول 30727.97 BTC دارد.

در آن زمان، این انبار با استفاده از نرخ مبادله BTC از شش روز پیش، بیش از 1.4 میلیارد دلار ارزش داشت. تقریباً برای شش روز، ذخیره بیت کوین LFG هیچ سپرده اضافی مشاهده نکرد.

بنیاد لونا 5040 بیت کوین خریداری کرد و ذخایر Terra به 35767 بیت کوین رسید

این در 6 آوریل تغییر کرد، زمانی که کیف پول بیت کوین LFG 2485 بیت کوین در ساعت 6:57 صبح (UTC) دریافت کرد و تا زمانی که در مجموع 5040 بیت کوین اضافه شد به دریافت پرداخت ادامه داد. شایان ذکر است که کیف پول بیت کوین LFG تراکنش های گرد و غباری را دریافت می کند، زیرا این یک اتفاق رایج در کیف پول های شناخته شده با مقادیر قابل توجهی بیت کوین است.

پس از به دست آوردن 5040 بیت کوین، کیف پول LFG اکنون دارای 35767.98 بیت کوین به ارزش 1.58 میلیارد دلار در زمان نگارش این مقاله است. با توجه به لیست بیت کوین Rich که در bitinfocharts.com میزبانی شده است، کیف پول LFG که با عنوان “Luna-LFG” پرچم گذاری شده است، اکنون بیست و یکمین موقعیت کیف پول بیت کوین را در اختیار دارد.

شش روز پیش، این کیف بیست و نهمین کیف پول بزرگ بود. برای اینکه کیف پول بیت کوین LFG از ترازنامه بیت کوین تسلا پیشی بگیرد، این کیف پول به بیش از ۷۱۳۵ بیت کوین نیاز دارد. با وجود این، کیف پول بیت کوین LFG از سایر خزانه داری بیت کوین شرکت های سهامی عام به جز تسلا و میکرواستراتژی بزرگتر است.

ارزش کیف پول LFG در حال حاضر نیمی از ارزش 3 میلیارد دلاری است که بنیانگذار BTC Terra، Do Kwon اشاره کرد که این پروژه در ماه مارس خریداری خواهد کرد. این پروژه موفق به خرید بیت کوین شده است در حالی که قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 3.9 درصد کاهش یافته است.

ارزش دلار بیت کوین در روز چهارشنبه در صرافی Bitstamp به کمترین میزان خود یعنی 43388 دلار کاهش یافت. خرید 5040 بیت کوین توسط LFG نیز به دنبال خرید 4167 بیت کوین توسط Microstrategy در روز قبل صورت می گیرد. خرید Microstrategy در روز سه شنبه موجودی این شرکت را به 129218 بیت کوین رساند.

برچسب ها در این داستان

3 میلیارد دلار، موجودی، بیت کوین، توییت مجله بیت کوین، بیت کوین، موجودی بیت کوین، وثیقه، دو کوون، السالوادور، etfs، آدرس امن Gnosis، کیف پول بیت کوین LFG، LUNA، گارد بنیاد لونا، میکرواستراتژی، شرکت های خصوصی، شرکت های دولتی، BTC گزارش شده خرید، Terra، terra (LUNA)، Terra’s Luna Foundation، آزمایشگاه های terraform، Tesla، Tether، UST

نظر شما در مورد کسب 5040 بیت کوین بیشتر توسط کیف پول بیت کوین بنیاد لونا گارد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، bitinfocharts.com/bitcoin/wallet/Luna-LFG

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.