بنیاد لونا 1.4 میلیارد دلار بیت کوین خریداری می کند، ذخیره غیرمتمرکز ذخیره به 80394 بیت کوین افزایش می یابد – بیت کوین نیوز

بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد، گارد بنیاد لونا (LFG) توضیح داد که از طریق دو معامله خارج از بورس، 37863 بیت کوین به ارزش بیش از 1.4 میلیارد دلار را به دست آورده است. LFG اکنون 80394 بیت کوین در ذخایر خود به ارزش کمتر از 3 میلیارد دلار با استفاده از

کد خبر : 202933
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
بنیاد لونا 1.4 میلیارد دلار بیت کوین خریداری می کند، ذخیره غیرمتمرکز ذخیره به 80394 بیت کوین افزایش می یابد – بیت کوین نیوز


بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد، گارد بنیاد لونا (LFG) توضیح داد که از طریق دو معامله خارج از بورس، 37863 بیت کوین به ارزش بیش از 1.4 میلیارد دلار را به دست آورده است. LFG اکنون 80394 بیت کوین در ذخایر خود به ارزش کمتر از 3 میلیارد دلار با استفاده از نرخ ارز امروزی در اختیار دارد.

گارد بنیاد لونا 37863 بیت کوین را جذب کرد

در 5 می 2022، گارد بنیاد لونا گزارش داد که 37863 بیت کوین (BTC) را خریداری کرده است که ارزش آن در زمان نگارش این مقاله بیش از 1.4 میلیارد دلار بود. LFG، غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور قصد دارد تا پایان سه ماهه سوم سال جاری 10 میلیارد دلار ذخیره استیبل کوین داشته باشد. در حالی که این سازمان در مجموع 80394 بیت کوین به دست آورده است، LFG همچنین 100 میلیون دلار بهمن (AVAX) برای تقویت ذخایر غیرمتمرکز فارکس UST با ثبات الگوریتمی خریداری کرد.

در حالی که 42530.828 بیت کوین از طریق آدرس عمومی LFG در بلاک چین قابل مشاهده است، 37863 بیت کوین خریداری شده از طریق دو معامله خارج از بورس (OTC) خریداری شده است. طبق بیانیه مطبوعاتی LFG، یک میلیارد دلار UST با کارگزار اصلی Genesis برای BTC معامله شد و دیگر آن را خریداری کرد. 500 میلیون دلار از صندوق تامینی Three Arrows Capital.

بنیانگذار Terraform Labs می گوید ذخیره غیرمتمرکز ذخیره فارکس UST با استاندارد بیت کوین هماهنگ است

دو کوون، موسس و مدیر عامل Terraform Labs در طی این اعلامیه به CNBC گفت که ذخایر ارز ثابت شده با استاندارد بیت کوین هماهنگ است.

کوون خاطرنشان کرد: برای اولین بار، شما شروع به دیدن یک ارز ثابت کرده اید که در تلاش است استاندارد بیت کوین را رعایت کند. بنیانگذار Terraform Labs افزود: “این یک شرط بندی قوی برای این است که حفظ مقدار زیادی از آن ذخایر خارجی در قالب یک ارز بومی دیجیتال یک دستور العمل برنده خواهد بود.” در بیانیه مطبوعاتی آمده است که ارزش خرید LFG زمانی 1.5 میلیارد دلار بود، اما امروز ارزش آن به 1.4 میلیارد دلار BTC کاهش یافته است.

بر اساس پرونده های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کیف پول بیت کوین فعلی LFG اکنون بیش از ذخایر بیت کوین تسلا که تقریباً 42902 بیت کوین است، دارد. با 80,394 بیت کوین, ذخیره LFG تنها 48,824 BTC با 129,218 BTC Microstrategy فاصله دارد. در همین حال، بیت کوین (BTC) در روز پنجشنبه به پایین ترین سطح خود یعنی 36520 دلار سقوط کرد و دارایی اصلی ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 5 درصد کاهش یافت.

هیأت منصفه هنوز در مورد اثربخشی این موضوع صحبت نمی‌کنند، اما من فکر می‌کنم این موضوع نمادین است به این معنا که اکنون در زمانی زندگی می‌کنیم که در آن چاپ پول مازاد در سراسر جهان وجود دارد و سیاست‌های پولی [are] به شدت سیاسی شده است که شهروندانی وجود دارند که خود سازماندهی می کنند تا سعی کنند سیستم ها را به پارادایم قوی تر پول بازگردانند.»

برچسب ها در این داستان

1.4 میلیارد دلار بیت کوین، 1.5 میلیارد دلار، 100 میلیون دلار AVAX، 3 میلیارد دلار در بیت کوین، 37863 بیت کوین، 80394 بیت کوین، بهمن (AVAX)، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، دارایی های کریپتو، دو کوون، lfg، LFG بیت کوین، کیف پول LFG بیت کوین، بنیاد لونا، گارد بنیاد لونا، معاملات OTC، خارج از بورس، استیبل کوین، ترا، بلاک چین ترا، موسس آزمایشگاه های ترافرم، UST، استیبل کوین UST

نظر شما در مورد جمع آوری 37863 بیت کوین توسط گارد بنیاد لونا چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.