بلیط‌های Devconnect Istanbul Cowork پخش می‌شوند!

با سلام، سازندگان و علاقه مندان اتریوم! ما خوشحالیم که اعلام می کنیم فروش بلیط Devconnect Cowork در استانبول اکنون باز است! 🥳 شما می توانید بلیط های خود را از اینجا دریافت کنیدو همچنین ببینید که وب سایت ما تغییر جدیدی پیدا کرده است! 💅 بلافاصله پس از گرفتن بلیط خود به اینجا بازگردید

کد خبر : 502357
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
بلیط‌های Devconnect Istanbul Cowork پخش می‌شوند!



با سلام، سازندگان و علاقه مندان اتریوم!

ما خوشحالیم که اعلام می کنیم فروش بلیط Devconnect Cowork در استانبول اکنون باز است! 🥳

شما می توانید بلیط های خود را از اینجا دریافت کنیدو همچنین ببینید که وب سایت ما تغییر جدیدی پیدا کرده است! 💅

بلافاصله پس از گرفتن بلیط خود به اینجا بازگردید تا درباره Devconnect Cowork، برنامه ریزی سفر خود به استانبول و آنچه از برنامه Devconnect انتظار دارید بیشتر بدانید.

The Legendary Devconnect Cowork 💻🦄

مفهوم Devconnect تنها به دلیل تیم های مستقلی است که در هفته Devconnect رویدادها را سازماندهی می کنند. هدف ما (تیم Devconnect) این است که بهترین تجربه کاری که تا به حال داشته اید را برای شما فراهم کنیم. ماموریت ما تقویت همکاری و جامعه است. Cowork را نقطه ملاقات، فضای کاری و مکانی برای استراحت در طول Devconnect در نظر بگیرید.

با 10 یورو، در کل هفته Devconnect از 13 تا 19 نوامبر به Devconnect Cowork رسمی دسترسی خواهید داشت. Cowork در خواهد بود مرکز کنگره استانبول (ICC).

سر به وب سایت کاملا جدید ما برای اطلاعات بیشتر در مورد Cowork، و (البته) برای دریافت بلیط خود! هدف ما این است که Devconnect Cowork به تنهایی فرصت های فراوانی برای اتصال، شبکه و یادگیری فراهم کند.

به یاد داشته باشید، برای هر یک از رویدادهایی که می خواهید در آن شرکت کنید، به بلیط جداگانه نیاز دارید. همه رویدادها به طور مستقل میزبانی می شوند و تیم ها تهیه بلیط خود را انجام می دهند. برنامه انتخاب شده ما را بررسی کنید برای پیدا کردن رویدادهای مورد علاقه خود

استانبول، بایت به بایت: راهنمای شهر Devconnect شما 🌇

اکنون که بلیط های Cowork خود را دارید، می توانید برنامه ریزی سفرهای خود را شروع کنید. و دریافت ویزا را فراموش نکنید اگر به یکی نیاز دارید.

در حال آماده سازی هستیم راهنمای جامع شهر برای شما، با هدف آماده کردن شما برای بهترین تجربه Devconnect در استانبول. قبل از رزرو محل اقامت خود آن را بررسی کنید تا ببینید در طول Devconnect در کدام محله ها اقامت را توصیه می کنیم. هنگامی که به رویداد نزدیکتر شدیم، اطلاعات بیشتری را به راهنمای مربوط به حرکت در شهر اضافه خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

برای کسانی که هنوز در مورد انتخاب درست Devconnect استانبول تردید دارند، به ویدیوهایی که جامعه محلی استانبول به اشتراک گذاشته است، نگاهی بیندازید و آنچه را که شهر برای ارائه دارد به نمایش می گذارد. ما یک چالش کوچک در توییتر اجرا کردیم – اگر کنجکاو هستید، به آن سر بزنید راهنمای شهر و برخی از برداشت های دست اول را دریافت کنید. باز هم از همه کسانی که دیدگاه خود را به اشتراک گذاشتند سپاسگزارم!

به روز رسانی برنامه Devconnect 📆

ما همچنین هیجان زده هستیم که برنامه Devconnect سرپرستی ما در حال رشد است! ما چند مورد ارسالی جدید از میزبانان رویداد انجمن دریافت کرده ایم. برنامه را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدام رویداد برای شما مناسب است. به یاد داشته باشید، اینها رویدادهای غواصی عمیق هستند، بنابراین خودتان را بیش از حد رزرو نکنید :). در حالی که فروش بلیت برای Cowork از امروز آغاز می شود (آی!)، رویدادهای مستقل ممکن است هنوز فروش بلیط خود را باز نکرده باشند.

آیا به دنبال سازماندهی رویداد Devconnect خود هستید؟ ما شما را با یک پوشانده ایم راهنمای جامع میزبان رویداد

در Devconnect داوطلب شوید 💪

داوطلبانه اغلب بهترین راه برای شروع در اکوسیستم اتریوم است. برای کسانی که می خواهند این رویداد را از پشت صحنه تجربه کنند و در موفقیت آن سهیم باشند، ما به تازگی برنامه های داوطلبانه را برای Devconnect Cowork باز کرده ایم.

فرم داوطلبانه را پر کنید اینجا!

آماده، تنظیم، برو! 🏁

اگر تا اینجا را بدون تهیه بلیط خوانده اید، اکنون وقت آن است! منتظر به‌روزرسانی‌های مربوط به تقویم و سایر اخبار مرتبط با Devconnect در توییتر باشید @EFDevconent.

فعلاً همین است.

مال شما در عدم تمرکز،

تیم Devconnect





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.