بلاک چین بیت کوین در کمتر از 4 ماه از 2 میلیون کتیبه معمولی گذشت – اخبار بیت کوین

بر اساس آمار فعلی، تا 28 آوریل 2023، تعداد نوشته های Ordinal در بلاک چین بیت کوین از 2 میلیون فراتر رفته است. این نقطه عطف در عرض کمی بیش از چهار ماه از زمان ضرب اولین کتیبه Ordinal در 16 دسامبر 2022 در ارتفاع بلوک 767753 به دست آمده است. در مجموع، هزینه های

کد خبر : 352213
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
بلاک چین بیت کوین در کمتر از 4 ماه از 2 میلیون کتیبه معمولی گذشت – اخبار بیت کوین


بر اساس آمار فعلی، تا 28 آوریل 2023، تعداد نوشته های Ordinal در بلاک چین بیت کوین از 2 میلیون فراتر رفته است. این نقطه عطف در عرض کمی بیش از چهار ماه از زمان ضرب اولین کتیبه Ordinal در 16 دسامبر 2022 در ارتفاع بلوک 767753 به دست آمده است. در مجموع، هزینه های ضرب کتیبه 196.22 بیت کوین، معادل 5.78 میلیون دلار بوده است.

اکنون بیش از 2 میلیون کتیبه معمولی در بلاک چین بیت کوین حک شده است

روند کتیبه های Ordinal در بلاک چین بیت کوین به رشد خود ادامه می دهد و در زمان نگارش بیش از 2,116,396 کتیبه کشف شد. این کتیبه ها از فرمت های مختلفی مانند متن، ویدئو، تصویر، اپلیکیشن و صدا تشکیل شده اند.

آمار Dune Analytics نشان می دهد که 67.6٪ از تمام نوشته ها به صورت متن هستند، در حالی که 22.6٪ تصاویر به شکل فایل های JPG یا PNG هستند. علاوه بر این، بیش از 13000 کتیبه Ordinal شامل یک برنامه کاربردی و بیش از 6000 کتیبه تصویر متحرک هستند. مجموعه های متعددی از کتیبه های ترتیبی وجود دارد که محبوبیت پیدا کرده اند و ارزش کف و حجم معاملات هفتگی را مشخص کرده اند.

بلاک چین بیت کوین از 2 میلیون کتیبه معمولی در کمتر از 4 ماه گذشت

طبق داده‌های ordinalswallet.com، بیشترین حجم معاملات در این هفته برای Clay Pepes با 4.57 BTC یا 134082 دلار در حجم معاملات هفت روزه مشاهده شد. مجموعه‌های پس از Clay Pepes از نظر حجم معاملات به ترتیب Sub-100K، Bitcoin Punks، Pixel Pepes، Sub-10K و BTC Machines هستند. در حالی که روند کتیبه‌های Ordinal از 2 میلیون کتیبه فراتر رفت، اما همزمان با کشف یک اشکال بود که منجر به یتیم شدن 1200 کتیبه از این فهرست شد.

Leonidas.ogیک مورخ توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) توضیح داد که کتیبه‌های یتیم درست قبل از کتیبه شماره 420285 رخ داده‌اند. مورخ NFT افزود: «این اشکال تنها به دلیل شمارش کتیبه‌هایی که در اولین ورودی تراکنش وجود داشت، توسط پروتکل ترتیبی ایجاد شد. علاوه بر این، حتی با معرفی ویژگی‌های جدید بلاک‌چین مانند بیت‌کوین Stamps و کتیبه‌های Ordinal مبتنی بر Litecoin، روند کتیبه‌های Ordinal مبتنی بر BTC تحت تأثیر قرار نگرفته است.

در حال حاضر، از زمان شروع پروژه، بیش از 18500 تمبر روی بلاک چین بیت کوین وجود دارد. از سوی دیگر، کتیبه‌های Litecoin Ordinal با 224060 کتیبه، فعالیت بیشتری داشته‌اند، اما روند کتیبه‌های مبتنی بر LTC در چند وقت اخیر کند شده است. علیرغم معرفی این ویژگی‌های جدید، محبوبیت کتیبه‌های Ordinal همچنان در حال رشد است که نشان‌دهنده بازار قوی و انعطاف‌پذیر برای این نوع طرح‌های کلکسیونی دیجیتال است.

برچسب ها در این داستان

بلاک چین بیت کوین، تمبر بیت کوین، فناوری بلاک چین، اشکال، مجموعه ها، ارزهای دیجیتال، دارایی های دیجیتال، لایت کوین، روندهای بازار، NFT ها، کتیبه های معمولی، تجارت

فکر می کنید آینده روند کتیبه Ordinal در بلاک چین بیت کوین چه خواهد بود؟ آیا ما شاهد رشد مستمر محبوبیت خواهیم بود یا در نهایت افزایش خواهد یافت؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.