بعید است که ارزهای دیجیتال به روسیه برای دور زدن تحریم ها کمک کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1] به گفته مودی، توانایی روسیه برای استفاده از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم‌های بین‌المللی به دلیل اندازه محدود بازار کریپتو محدود شده است. با وجود افزایش استفاده در تراکنش‌های کوچک، نقدینگی کم عامل دیگری است که روس‌ها را از بهره‌برداری از ابزار بیت کوین و موارد مشابه باز می‌دارد. گزارش مودیز نشان می

کد خبر : 203601
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بعید است که ارزهای دیجیتال به روسیه برای دور زدن تحریم ها کمک کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

به گفته مودی، توانایی روسیه برای استفاده از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم‌های بین‌المللی به دلیل اندازه محدود بازار کریپتو محدود شده است. با وجود افزایش استفاده در تراکنش‌های کوچک، نقدینگی کم عامل دیگری است که روس‌ها را از بهره‌برداری از ابزار بیت کوین و موارد مشابه باز می‌دارد.

گزارش مودیز نشان می دهد که دارایی های رمزنگاری برای روسیه تحریم شده گزینه قابل دوام نیست

سرویس سرمایه گذاران مودیز در گزارشی که این هفته منتشر شد اشاره می کند، تحریم های غرب که به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین بر روسیه تحمیل شده است، این سوال را ایجاد کرده است که آیا شهروندان و دولت روسیه می توانند از ارزهای دیجیتال برای دور زدن محدودیت ها و انجام تراکنش های مالی استفاده کنند.

واحد رتبه بندی اعتبار اوراق قرضه آژانس، افزایش اخیر حجم معاملات کوچک انجام شده توسط روس ها را برجسته می کند. اما نویسندگان همچنین می‌گویند که علیرغم ماهیت ناشناس، دارایی‌های کریپتو برای فرار از جریمه‌های مالی چندان مفید نیستند. آنها اصرار دارند:

با توجه به اندازه محدود و نقدینگی کم بازار روبل به کریپتو، ما بر این باوریم که در حال حاضر، بعید است که دارایی های رمزنگاری راه حل مناسب و کارآمدی برای افراد برای دور زدن تحریم ها ارائه کنند.

مودیز همچنین یادآوری می‌کند که مقامات مسکو اخیراً اعلام کرده‌اند که روسیه ممکن است برای صادرات نفت و گاز خود پرداخت‌هایی را با ارز دیجیتال بپذیرد. با این حال، کارشناسان آن فکر می کنند که باز هم اندازه فعلی بازار و نقدینگی ناکافی این گزینه را نیز تضعیف می کند.

علاوه بر این، پلتفرم‌های کریپتو اغلب موظف به رعایت قوانین ضد پولشویی و اطلاع از نیازهای مشتریان شما هستند و معمولاً در حین ورود به سیستم، مشتریان را بررسی می‌کنند. تحلیلگران خاطرنشان می‌کنند: «یک مکان متمرکز دارایی دیجیتال با غربالگری تثبیت‌شده و فرآیندهای ورود منطبق بر آن می‌تواند حساب‌های فهرست سیاه را پرچم‌گذاری و غیرفعال کند».

در حالی که فعالیت‌های غیرقانونی بازیگران بد که در صرافی‌های رمزنگاری متمرکز یا در پلت‌فرم‌های دارایی دیجیتال غیرقانونی رخ می‌دهند، می‌توانند شناسایی نشده و به مقامات گزارش نشده باقی بمانند، این فعالیت‌ها در حال حاضر به اندازه کافی بزرگ نیستند تا کشورهای تحریم‌شده مانند فدراسیون روسیه را قادر به اجتناب از محدودیت‌های نتیجه‌گیری مودیز کند.

برچسب ها در این داستان

دور زدن، رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، پرداخت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، فرار، تهاجم، مودیز، مجازات‌ها، گزارش، محدودیت‌ها، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، اوکراین، جنگ

آیا فکر می کنید روسیه در تلاش است تا از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم های مالی استفاده کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.