بعد از BOC، بعدی برای CAD/JPY و USD/CAD چیست؟

چشم انداز دلار کانادا: بانک مرکزی کانادا با تصمیم خود در ماه ژوئن تغییر نامطلوبی انجام داد، که دلار کانادا را در کوتاه مدت در موقعیت مطلوب تری قرار می دهد. نرخ‌های USD/CAD ممکن است فرصتی برای فروش رالی فراهم کنند، در حالی که نرخ‌های CAD/JPY ممکن است به زودی از پرچم اخیر خود خارج

کد خبر : 213375
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
بعد از BOC، بعدی برای CAD/JPY و USD/CAD چیست؟


چشم انداز دلار کانادا:

  • بانک مرکزی کانادا با تصمیم خود در ماه ژوئن تغییر نامطلوبی انجام داد، که دلار کانادا را در کوتاه مدت در موقعیت مطلوب تری قرار می دهد.
  • نرخ‌های USD/CAD ممکن است فرصتی برای فروش رالی فراهم کنند، در حالی که نرخ‌های CAD/JPY ممکن است به زودی از پرچم اخیر خود خارج شوند.
  • با توجه به thه شاخص احساسات مشتری IG، نرخ USD/CAD نزولی داشته باشید سوگیری در کوتاه مدت

BOC Ante را بالا می برد

بانک کانادا امروز هیچ کس را غافلگیر نکرد زمانی که نرخ اصلی خود را به طور کلی 50 بیت در ثانیه به 150 بیت در ثانیه افزایش دادند. بازار بیشتر به راهنمایی‌های آتی BOC اهمیت می‌داد – دامنه و مقیاس افزایش نرخ‌های آینده در چند ماه آینده چقدر خواهد بود. برای این منظور، آنها ناامید نشدند.

یک عبارت کلیدی در بیانیه سیاست ژوئن BOC گنجانده شده بود که به طور قابل توجهی در گزارش قبلی منتشر شده پس از نشست آوریل BOC وجود نداشت. در حالی که هر دو بیانیه سیاست BOC می‌گفتند «tسرعت افزایش بیشتر در نرخ سیاستی توسط ارزیابی مستمر بانک از اقتصاد و تورم هدایت خواهد شد.«تکرار ژوئن همچنین شامل عبارت «شورای حکام آمادگی دارد در صورت نیاز برای تحقق تعهدات خود برای دستیابی به تورم ۲ درصدی، با قوت بیشتری عمل کند.

بنابراین به نظر می رسد که یک BOC جنگ طلب تر وارد شده است. اگرچه اقدام قیمت در نرخ‌های USD/CAD ممکن است فوراً منعکس نشود – به لطف رقابت رقابتی داده‌های اقتصادی ایالات متحده که در ساعت 14 GMT منتشر شد – از تغییرات در بازده اوراق قرضه دولتی کانادا و اقدامات متعاقب آن قیمت در نرخ‌های CAD/JPY مشخص است که BOC امروزی تصمیم نرخ برای دلار کانادا یک مثبت خالص بود.

تحلیل فنی نرخ CAD/JPY: نمودار روزانه (ژوئن 2021 تا ژوئن 2022) (نمودار 1)

نرخ‌های CAD/JPY در هفته گذشته جهش کرده‌اند و ریسک‌پذیری را به دو شکل افزایش داده‌اند: قیمت‌های انرژی بالاتر و افزایش مجدد در بازارهای جهانی سهام. به نظر می رسد که اقدام قیمت غالب از ابتدای آوریل، یک تثبیت جانبی باشد، که در زمینه حرکت قبلی، نشان می دهد که یک پرچم گاو نر در بازه زمانی روزانه شکل گرفته است. با اندازه گیری تقریباً 500 پیپ، نرخ های CAD/JPY ممکن است در هفته های آینده در آستانه صعود به 108.00 باشد.

نرخ‌های CAD/JPY شاهد افزایش سرعت حرکت صعودی هستند. این جفت بالاتر از پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA است که به ترتیب متوالی صعودی است. Daily MACD همچنان به بالاتر از خط سیگنال خود ادامه می‌دهد، در حالی که روزانه Slow Stochastics برای اولین بار از اواخر آوریل به منطقه بیش از حد خرید بازگشته است. بسته شدن به زیر 103.05 این هفته نشان دهنده احتمال بیشتر شروع شکست صعودی است.

تحلیل فنی نرخ USD/CAD: نمودار روزانه (ژوئن 2021 تا ژوئن 2022) (نمودار 2)

پیش بینی دلار کانادا: بعد از BOC، CAD/JPY و آینده چه خواهد شد.  USD/CAD؟

پس از شکست صعودی کاذب بالای مقاومت مثلثی در ابتدای ماه می، نرخ‌های USD/CAD کمتر از حمایت مثلث صعودی تشکیل شده در سال گذشته باقی می‌مانند. اگر مثلث صعودی دیگر الگوی غالب نباشد، از اواخر اکتبر 2021 یک کانال موازی شیب دار به سمت بالا ایجاد شده است. در هر صورت، به نظر می رسد مسیر کوتاه مدت کمترین مقاومت کمتر است. در صورت فرصتی برای “فروش رالی” در برابر 21-EMA روزانه (میانگین متحرک یک ماهه)، نرخ های USD/CAD ممکن است در نهایت برای بازدهی زیر 1.2500 در هفته های آینده در مسیر حرکت قرار گیرند.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/CAD (1 ژوئن 2022) (نمودار 3)

پیش بینی دلار کانادا: بعد از BOC، CAD/JPY و آینده چه خواهد شد.  USD/CAD؟

USD/CAD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 62.94 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.70 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به دیروز 1.66 درصد و نسبت به هفته گذشته 6.58 درصد کاهش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/CAD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی نزولی قوی تری نسبت به USD/CAD می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.