بعد از تصمیم RBNZ کیوی چه می کند؟

[ad_1] کیوی امروز برای تجارت وحشی در معاملات ارسال شد NZD/USD ممکن است در روز معامله شود ، اما این احساسات در مورد کیوی و قیمت را که در اوایل روز در میان تصمیم سیاست RBNZ مشاهده کرده بودیم ، رد می کند. این جفت ارز قبل از اعلام بانک مرکزی تا 0.6940 پیش رفت

کد خبر : 92031
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
بعد از تصمیم RBNZ کیوی چه می کند؟

[ad_1]

کیوی امروز برای تجارت وحشی در معاملات ارسال شد

NZD/USD ممکن است در روز معامله شود ، اما این احساسات در مورد کیوی و قیمت را که در اوایل روز در میان تصمیم سیاست RBNZ مشاهده کرده بودیم ، رد می کند.

این جفت ارز قبل از اعلام بانک مرکزی تا 0.6940 پیش رفت و سپس به پایین ترین سطح 0.6865 سقوط کرد و قبل از بهبود سریع به حداکثر 0.6950 رسید. در حال حاضر در 0.6923 معامله می شود.

سعی و تفسیر آن مشکل است اما به نظر می رسد معامله گران از لحن مطمئن تری که توسط RBNZ و همچنین مقامات NZ در مورد وضعیت ویروس بیان شده است ، تغذیه می کنند.

اولی امروز OCR خود را بدون تغییر نگه داشت و علیرغم قیمت OIS که نشان دهنده 50-50 نشانگر ورود به رویداد خطر اصلی است ، حرکت منفی کیوی با حمایت روزانه از پایین ترین سطح 20 ژوئیه 0.6880 @ و سطح 0.6900 محدود شد:

NZD/USD D1 18-08

نکته ای که امروز در مورد RBNZ باید به آن توجه کرد این است که به نظر می رسد آنها از آخرین شیوع COVID-19 مبهوت نیستند و متقاعد شده اند که این فقط یک سکسکه موقت است.

اور ، فرماندار RBNZ ، استدلال کرد که اقتصاد هنوز هم در وضعیت خوبی قرار دارد و وضعیت روزهای گذشته آنها را از مسیر تنگ کننده دور نمی کند – حداقل در حال حاضر.

اعلام افزایش نرخ در میان قرنطینه سراسری برای اپتیک مضر است ، بنابراین می توان فهمید چرا آنها امروز این کار را به تعویق انداخته اند. اما به نظر می رسد اظهارات اور نشان می دهد که آنها در صورت امکان شرایط را در فرصت بعدی انجام خواهند داد.

در همین حال ، مقامات ایالت نیوزلند نیز کمک می کنند تا گمانه زنی ها مبنی بر اینکه وضعیت ویروس به چیزی شبیه آنچه ما در نیو ساوت ولز در استرالیا می بینیم تبدیل شود.

بلومفیلد ، رئیس بهداشت نیوزلند می گوید که تعداد موارد مرتبط با آخرین شیوع بیماری باید به حدود 50-100 نفر محدود شود ، بنابراین این امید است.

تصور اینکه چگونه می توان چنین رقمی را در برهه ای از زمان پیش بینی کرد تصور نمی شود ، اما زمان نشان می دهد که وضعیت در نیوزلند در روزهای آینده چقدر جدی یا متشنج خواهد بود.

و این امید تقریباً همان چیزی است که از نظر من دلار کیوی به آن وابسته است.

کاهش ممکن است از دیدگاه فنی همانطور که در بالا اشاره شد محدود باشد و اگر وضعیت ویروس واقعاً مهار شود ، در جستجوی یک بازگشت قوی در کیوی ، ریسک خوبی وجود دارد ، زیرا حتی همه آخرین تقلب ها در پایین آوردن ارز موفق نیستند.

اما باز هم ، بیشتر این خوش بینی بیشتر از هر چیز به کلمه “اگر” بستگی دارد.

من معتقدم که هر جهش عمده ای ممکن است به 0.7000 محدودتر باشد ، اما بازار می تواند بر اساس پیام رسانی سیاست گذاران و قانونگذاران در چشم انداز خوش بینانه تری از نیوزلند پیش قدم شود.

با این اوصاف ، ما مشاهده کردیم که چگونه می توان همه چیز را به سرعت تغییر داد – همانطور که دیروز مشاهده شد – هنگامی که بازار متوجه می شود که شاید خیلی از خود جلوتر رفته است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.