بزرگترین بانک مجازی هنگ کنگ خدمات تبدیل رمزنگاری را ارائه می دهد – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] ZA Bank، بزرگترین وام دهنده فقط مجازی هنگ کنگ، قصد دارد تجارت خود را در بخش دارایی های دیجیتال در حال رشد منطقه گسترش دهد. در حالی که مرکز مالی چین به دنبال پذیرش این صنعت است، این پلتفرم بانکی، تبدیل‌های کریپتو به فیات و خدمات حساب را ارائه می‌دهد. بانک ZA خدماتی را

کد خبر : 345944
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
بزرگترین بانک مجازی هنگ کنگ خدمات تبدیل رمزنگاری را ارائه می دهد – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

ZA Bank، بزرگترین وام دهنده فقط مجازی هنگ کنگ، قصد دارد تجارت خود را در بخش دارایی های دیجیتال در حال رشد منطقه گسترش دهد. در حالی که مرکز مالی چین به دنبال پذیرش این صنعت است، این پلتفرم بانکی، تبدیل‌های کریپتو به فیات و خدمات حساب را ارائه می‌دهد.

بانک ZA خدماتی را به صرافی های رمزنگاری دارای مجوز در هنگ کنگ ارائه می کند

بلومبرگ به نقل از مدیر ارشد وام دهنده گزارش داد، اولین و بزرگترین بانک مجازی هنگ کنگ، که توسط میلیاردر چینی Ou Yaping تأسیس شده است، به دنبال تسهیل نقل و انتقال ارزهای دیجیتال و فیات برای شرکت کنندگان در بخش ارزهای دیجیتال در حال توسعه شهر است.

به گفته مدیرعامل رونالد یو، ZA Bank تبدیل ارز کریپتو به فیات را از طریق صرافی‌های دارای مجوز ارائه می‌کند و به عنوان بانک تسویه حساب برای مشتریانی که سکه‌های دیجیتال را به پلتفرم‌های معاملاتی واریز می‌کنند و می‌خواهند دلار هنگ‌کنگ و آمریکا یا یوان چین را برداشت کنند، عمل می‌کند. آیو اشاره کرد:

برای ده‌ها شرکت علاقه‌مند، بزرگ یا کوچک، از خارج و محلی، مهمترین دغدغه آنها این است که مسیری برای کارکردن داشته باشند.

بر اساس این گزارش، بانک ZA در حال حاضر با دو صرافی مجاز فعلی رمزنگاری در هنگ کنگ، Hashkey و OSL کار می کند. این شرکت قصد دارد این سرویس را به دیگران ارائه دهد زیرا پلتفرم های بیشتری مجوز فعالیت در منطقه اداری ویژه چین را دریافت می کنند.

در دنیای پس از همه‌گیری، هنگ‌کنگ علی‌رغم مشکلات اخیر خود به روی فضای کریپتو باز شده است. با هدف تبدیل شدن به یک مرکز ارزهای دیجیتال، این شهر به دنبال احیای وضعیت خود به عنوان یک مرکز مالی جهانی است.

علیرغم سرکوب فعالیت‌های ارزهای دیجیتال در سرزمین اصلی، نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه فشار هنگ‌کنگ به سمت بازار کریپتو از حمایت پکن برخوردار است. گزارشی در اواخر ماه مارس نشان داد که بانک‌های دولتی چین آماده ارائه خدمات به شرکت‌های ارز دیجیتال در این شهر هستند. یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه چین از راه‌اندازی دو صندوق مبتنی بر رمزارز در اوایل آوریل حمایت کرد.

مقامات هنگ کنگ اکنون در تلاش هستند تا چارچوب قانونی صرافی های ارزهای دیجیتال را اصلاح کنند تا به آنها اجازه دهند برای سرمایه گذاران خرد باز شوند. رگولاتورهای مالی منطقه نیز اقداماتی را برای بهبود دسترسی به خدمات بانکی برای شرکت‌های ارز دیجیتال انجام می‌دهند.

در حال حاضر، ZA Bank قصد دارد فقط با مبادلات دارایی دیجیتال دارای مجوز همکاری کند. به گفته دوون سین، مدیر اجرایی جایگزین، این شرکت بررسی‌های ضد پولشویی (AML) را مطابق با الزامات موجود انجام می‌دهد و در ماه‌های گذشته هیچ مشکلی درباره AML نداشته است.

این بانک مجازی همچنین در حال افتتاح حساب های آنلاین برای استارت آپ های Web3 و سایر شرکت های کوچک و متوسط ​​است. در این گزارش توضیح داده شده است که حدود 100 شرکت از این قبیل پس از آزمایشی در یک سندباکس نظارتی به خدمات آن دسترسی دارند.

برچسب ها در این داستان

حساب ها، بانک، بانکداری، خدمات بانکی، بانک ها، چین، چینی، یوان چین، تبدیل، رمزنگاری، هاب رمزنگاری، صنعت کریپتو، بازار کریپتو، بخش کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، دلار، فیات، مرکز مالی، هنگ کنگ، هنگ کنگ دلار، دلار آمریکا، بانک مجازی، یوان، ZA Bank

آیا انتظار دارید هنگ کنگ به بهبود دسترسی به خدمات بانکی برای شرکت های رمزنگاری ادامه دهد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.