بر اساس گزارش‌های رویترز درباره حمله قریب‌الوقوع ایران به اسرائیل، پناهگاه‌های امن به دست می‌آید

نوشته کارن برتل (رویترز) – ارزهای پناهگاه امن ین ژاپن و فرانک سوئیس روز سه شنبه پس از گزارش های خبری مبنی بر آماده شدن ایران برای حمله قریب الوقوع موشک بالستیک علیه اسرائیل به دست آوردند، در حالی که داده های شغلی ایالات متحده نشان دهنده بازار کار انعطاف پذیر است. یک مقام ارشد

کد خبر : 503265
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
بر اساس گزارش‌های رویترز درباره حمله قریب‌الوقوع ایران به اسرائیل، پناهگاه‌های امن به دست می‌آید


نوشته کارن برتل

(رویترز) – ارزهای پناهگاه امن ین ژاپن و فرانک سوئیس روز سه شنبه پس از گزارش های خبری مبنی بر آماده شدن ایران برای حمله قریب الوقوع موشک بالستیک علیه اسرائیل به دست آوردند، در حالی که داده های شغلی ایالات متحده نشان دهنده بازار کار انعطاف پذیر است.

یک مقام ارشد کاخ سفید روز سه شنبه گفت که ایالات متحده فعالانه از آمادگی ها برای دفاع از اسرائیل حمایت می کند.

آدام باتن، تحلیلگر ارشد ارز در ForexLive در تورنتو گفت: «بازار تا حد زیادی درگیری خاورمیانه را در ماه گذشته نادیده گرفته است، اما رویارویی مستقیم ایران و اسرائیل همیشه در معرض خطر است.»

ین ژاپن 0.1 درصد در برابر دلار آمریکا تقویت شد و به 143.5 رسید. دلار در برابر فرانک سوئیس تقریباً ثابت بود و در 0.846 قرار گرفت و سودهای قبلی را از بین برد.

0.4% افزایش یافت و به 101.15 رسید.

داده های ایالات متحده در روز سه شنبه یک روز پس از آن که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، احتمال کاهش 50 واحدی دیگر نرخ بهره را در نشست ماه آینده بانک مرکزی ایالات متحده عقب نشینی کرد، اقتصاد قوی را نشان داد.

فرصت های شغلی ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای در ماه آگوست پس از دو کاهش ماهانه متوالی افزایش یافت، اما استخدام نرم بود و با کاهش بازار کار سازگار بود.

مؤسسه مدیریت عرضه (ISM) گفت، تولید ایالات متحده نیز در ماه سپتامبر در سطوح ضعیف‌تر ثابت ماند، اما سفارش‌های جدید بهبود یافت و قیمت‌های پرداختی برای نهاده‌ها به پایین‌ترین حد در 9 ماه گذشته کاهش یافت، که همراه با کاهش نرخ‌های بهره، نوید خوبی برای بازگشت به بازار است. فعالیت در ماه های آینده

معامله گران در تلاش هستند تا احتمال کاهش مجدد نرخ بهره توسط فدرال رزرو را تا 50 واحد پایه در نشست 6-7 نوامبر خود بسنجند.

پاول روز دوشنبه اشاره کرد که فدرال رزرو احتمالاً به کاهش نرخ بهره ربع درصدی ادامه خواهد داد و پس از اینکه داده ها باعث افزایش اعتماد به رشد اقتصادی مداوم و مخارج مصرف کننده شد، «عجله ای نداشت».

بر اساس ابزار FedWatch گروه CME (NASDAQ:) معامله گران با احتمال 41 درصدی برای کاهش 50 واحدی در نوامبر قیمت گذاری می کنند، که از حدود 35 درصد در روز دوشنبه اما از 58 درصد یک هفته قبل کاهش یافته است.

بانک مرکزی ایالات متحده در 18 سپتامبر نرخ های بهره را 50 واحد کاهش داد که پاول آن را “تجدیدسنجی” نامید تا علت کاهش شدید تورم از سال گذشته باشد.

مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد بازار در سیتی ایندکس، گفت: “دری برای کاهش 50 واحدی در ثانیه بسته نشده است، زیرا اگر مخازن داده های اقتصادی وجود داشته باشد، چنین کاهشی تضمین می شود. اما پاول به وضوح فکر می کند که بازارها در مورد کاهش های آتی بیش از حد هیجان زده هستند”.

گزارش غیرتولیدی ISM در روز پنجشنبه و جمعه، گزارش مشاغل دولتی که از نزدیک تحت نظارت قرار گرفته است برای ماه سپتامبر، انتشارات مهم اقتصادی بعدی ایالات متحده است.

به دنبال اظهارات غیرقانونی مقامات بانک مرکزی اروپا (ECB)، یورو آخرین بار با 0.55 درصد کاهش به 1.1075 دلار رسید.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، به پارلمان گفت که “آخرین تحولات اعتماد ما را تقویت می کند که تورم به موقع به هدف باز خواهد گشت” و گفت این باید در تصمیم سیاست 17 اکتبر منعکس شود.

اولی رن، سیاست گذار همچنین گفت که کاهش نرخ تورم منطقه یورو به این معنی است که دلایل بیشتری برای توجیه کاهش نرخ بهره در نشست تعیین سیاست بانک مرکزی اروپا در اکتبر وجود دارد.

داده های یورواستات در روز سه شنبه نشان داد تورم منطقه یورو در سپتامبر برای اولین بار از اواسط سال 2021 به زیر 2 درصد رسید.

تجار همچنین بر دولت جدید ژاپن متمرکز هستند، جایی که شیگرو ایشیبا، نخست وزیر، روز سه شنبه کابینه خود را در حالی که به دنبال التیام اختلافات حزبی و تضمین یک مقام ملی با انتخابات زودهنگام 27 اکتبر است، رونمایی کرد.

علیرغم کاهش لفاظی اخیر در مورد نیاز به عادی سازی سیاست، ایشیبا توسط بازارها به عنوان یک شاهین سیاست پولی تلقی می شود.

خلاصه ای از نشست سپتامبر آنها نشان داد که سیاستگذاران بانک ژاپن در مورد نیاز به کندی افزایش نرخ بهره بحث کردند، زیرا بازارهای پریشان چشم انداز را تیره کرده است، که احتمال افزایش کوتاه مدت نرخ را کاهش می دهد.

دلار استرالیا با 0.32 درصد کاهش به 0.6891 دلار رسید.

خرده‌فروشی استرالیا در ماه آگوست پس از یک جولای ملایم افزایش بیش از حد انتظار داشت، زیرا آب و هوای گرم غیرمعمول باعث افزایش هزینه‌های بهاری شد، نشانه‌ای که مصرف‌کنندگان ممکن است به درآمد اضافی ناشی از کاهش مالیات‌های اخیر دست یابند.

در ارزهای دیجیتال، بیت کوین 1.90 درصد کاهش یافت و به 62570 دلار رسید.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.