بر اساس رویترز، حواله‌های ارسالی به دلار پادشاه افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: تصویر تصویری اسکناس های 100 دلاری آمریکا را نشان می دهد که در 2 اوت 2011 در توکیو گرفته شده است. رویترز/یوریکو ناکائو/عکس فایل توسط هاریش سریدهان (رویترز) – دریانورد جان خارل رودیکا اخیراً پس از سفری هشت ماهه به مانیل بازگشته و یک خانه شهری در خارج از شهر

کد خبر : 278969
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
بر اساس رویترز، حواله‌های ارسالی به دلار پادشاه افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: تصویر تصویری اسکناس های 100 دلاری آمریکا را نشان می دهد که در 2 اوت 2011 در توکیو گرفته شده است. رویترز/یوریکو ناکائو/عکس فایل

توسط هاریش سریدهان

(رویترز) – دریانورد جان خارل رودیکا اخیراً پس از سفری هشت ماهه به مانیل بازگشته و یک خانه شهری در خارج از شهر خریداری کرده است.

یک مهندس دریایی که امسال در یک نفتکش در سراسر آفریقا و آسیا کار می کرد، رودیکا به دلار دستمزد دریافت می کند و پول نقد اضافی را به خانه باز می گرداند – بخشی از یک روند جهانی که باعث افزایش حجم حواله ها با افزایش دلار شده است.

این پول نقد در کشورهایی مانند فیلیپین که هزینه‌های زندگی در آن‌ها افزایش می‌یابد و راه نجاتی برای خانواده‌ها و حتی برخی از اقتصادهای کوچک‌تر که به آن وابسته هستند، به خوبی دریافت می‌شود. بانک جهانی تخمین می زند که حواله های ارسالی به کشورهای با درآمد پایین و متوسط ​​امسال با 4.2 درصد افزایش به 630 میلیارد دلار خواهد رسید و این جریان نشانه دیگری از پیامدهای گسترده افزایش دلار است.

این شاخص که عملکرد خود را در برابر سبدی از ارزهای اصلی اندازه گیری می کند، امسال 14.5 درصد افزایش یافته است.

این ارز در برابر برخی ارزهای کوچکتر که شاهد جریان های حواله قابل توجهی هستند، مانند تاکای بنگلادش یا روپیه پاکستان، که کارگران را تشویق به ارسال پول نقد اضافی می کند، بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

پانکاج شارما، معاون اجرایی حواله جهانی، گفت: «زمانی که دلار آمریکا تقویت می‌شود، اغلب شاهد افزایش مشتریان جدید ایالات متحده هستیم و همچنین مشتریان در بازارهای خاص از فرصت استفاده می‌کنند تا ارز محلی بیشتری را به خانه برسانند. مدیریت کسب و کار در Remitly

گرافیک: رالی دلار – https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/dwvkdgqaepm/Pasted%20image%201667323078707.png

حجم نقل و انتقالات در Remitly در سه ماهه سپتامبر با 44 درصد افزایش به 7.5 میلیارد دلار رسید. رقیب بزرگتر Wise گفت که حجم معاملات در سه ماهه جولای با 49 درصد افزایش به 24.4 میلیارد پوند (28.2 میلیارد دلار) رسیده است. سهام ویز از ماه جولای بیش از دو برابر شده است.

هولدینگ های MoneyGram International و PayPal (NASDAQ:) نیز در سه ماهه سوم خود افزایشی در گردش مالی و معاملات داشته اند.

این جهش بسیار قابل توجه است زیرا حواله‌ها که ریشه در ضرورت دارد، مدت‌هاست که جریان‌های ثابت و قابل اعتمادی داشته‌اند و به اشتغال و رشد حساس‌تر از حرکت ارز هستند.

دلار نقش بزرگی در حواله‌های حواله ایفا می‌کند، زیرا بسیاری از حقوق‌بگیران به ارز ایالات متحده پرداخت می‌شوند، یا برای مهاجران خارج از کشور در مناطقی مانند هنگ کنگ یا خلیج فارس، ارزهای متصل به آن.

مطمئناً، حرکت ارز انگیزه اصلی چنین پرداخت‌هایی را تغییر نمی‌دهد و بسیاری از کسانی که پول را به خانه می‌فرستند نسبت به آنها حساس نیستند.

آلبرت خاویر، یک فیلیپینی-آمریکایی ساکن ایالات متحده که نزدیک به دو سال است که حواله ارسال می کند، می گوید: “شما هرگز نمی دانید با این نرخ ها چه اتفاقی خواهد افتاد.”

من کاملاً درک می‌کنم که افرادی که منتظر آن هستند و برای نرخ ارز اصلی هدف قرار می‌دهند، اما برای من مهم‌تر این است که خانواده‌ام پول مورد نیاز خود را در زمان نیاز دریافت کنند.»

هنوز، اتحادیه غربی (NYSE:) و وایز هر دو اشاره کردند که قدرت نسبی ارزها بر حجم تاثیر می گذارد، و برای رودیکا، ملوان فیلیپینی، که 26 سال دارد، بالشتکی برای شریک زندگی و دختران دوقلوی او در مواقع نامشخص فراهم کرده است.

خارل گفت: «زمانی که چند سال پیش کارم را در دریانوردی شروع کردم، یک دلار حدود 47 پزو بود، اما در حال حاضر بیش از 58 پزو است.

برخی از ما به دلیل اینکه به دلار آمریکا درآمد داریم، می‌توانیم با تورم مطابقت داشته باشیم یا خیلی تحت تأثیر تورم قرار نگیریم.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.