بر اساس برنامه های انتشار اوراق قرضه اتحادیه اروپا توسط رویترز، یورو از پایین ترین سطح 22 ماه گذشته افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: یک صندوق فروشگاهی با واحد پول استرلینگ و یورو در شهر مرزی پتیگو، ایرلند در 14 اکتبر 2016 مشاهده می شود. رویترز/کلوداگ کیلکاین نوشته جان مک کرانک و گرترود چاوز-دریفوس نیویورک (رویترز) – یورو روز سه‌شنبه از پایین‌ترین سطح 22 ماهه در برابر دلار آمریکا که در جلسه قبل به

کد خبر : 175976
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
بر اساس برنامه های انتشار اوراق قرضه اتحادیه اروپا توسط رویترز، یورو از پایین ترین سطح 22 ماه گذشته افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: یک صندوق فروشگاهی با واحد پول استرلینگ و یورو در شهر مرزی پتیگو، ایرلند در 14 اکتبر 2016 مشاهده می شود. رویترز/کلوداگ کیلکاین

نوشته جان مک کرانک و گرترود چاوز-دریفوس

نیویورک (رویترز) – یورو روز سه‌شنبه از پایین‌ترین سطح 22 ماهه در برابر دلار آمریکا که در جلسه قبل به ثبت رسیده بود، افزایش یافت، که به دلیل انتظارات از افزایش هزینه‌های مالی منطقه یورو برای کمک به جبران اثرات اقتصادی درگیری روسیه و اوکراین افزایش یافت. قیمت انرژی و سایر کالاها را بالاتر برد.

ارز واحد اروپا که بیشترین تاثیرات مالی آشفتگی ژئوپلیتیکی را در بازار ارز متحمل شده است، در مقابل ارزهای دیگر مانند ین، فرانک سوئیس و استرلینگ نیز افزایش یافت.

ما عناوین بسیاری را دیده‌ایم که بزرگ‌ترین آن‌ها درباره انتشار اوراق قرضه فراملی در منطقه یورو و در نتیجه احتمال افزایش هزینه‌های مالی در آن منطقه بوده است، به همین دلیل است که شاهد واکنش دلار و یورو به این موضوع بوده‌ایم. سایمون هاروی، تحلیلگر ارشد بازار FX در مونکس اروپا در لندن گفت.

بلومبرگ نیوز روز سه شنبه گزارش داد که اتحادیه اروپا قصد دارد به زودی این هفته اوراق قرضه را در مقیاس بالقوه گسترده برای تامین مالی هزینه های انرژی و دفاعی منتشر کند.

همچنین در روز سه‌شنبه، شاخص بین‌المللی نفت از بالاترین سطح 14 ساله روز دوشنبه، یعنی کمتر از 140 دلار در هر بشکه، حمایت کرد که به تقویت احساسات یورو کمک کرد. هر چند برنت در روز سه شنبه 6.5 درصد افزایش یافت و به 131.11 دلار رسید.

یورو پس از پنج جلسه کاهش در برابر دلار، تا حدودی جایگاه خود را به دست آورد. این رقم در روز دوشنبه از 1.0806 دلار بیش از یک سنت افزایش داشت که پایین‌ترین میزان آن از مارس 2020، زمانی که همه‌گیری کووید-19 اروپا را فرا گرفت.

ارز واحد آخرین بار با 0.3 درصد افزایش به 1.0890 دلار رسید.

یورو در روز دوشنبه برای اولین بار در هفت سال گذشته برای مدت کوتاهی برابر با فرانک سوئیس معامله شد. روز سه شنبه 0.8% افزایش یافت و به 1.012 فرانک رسید.

معامله گران منتظر بازارهای متلاطم در چند ماه آینده هستند، با نوسان سنج یورو/دلار در بالاترین حد خود از زمان هرج و مرج بازار در مارس 2020.

معامله گران همچنین منتظر نشست سیاست گذاری بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه هستند، با چشم انداز رکود تورمی که اقتصاددانان را بر آن می دارد تا پیشنهاد کنند که سیاست گذاران ممکن است افزایش نرخ را تا اواخر سال به تعویق بیندازند.

با افزایش یورو، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از 6 همتای جهانی اندازه گیری می کند، ثابت بود و اندکی پایین تر در 99.15 بود.

با این حال، دلار امن با وجود عقب نشینی جزئی در روز سه شنبه، همچنان یک دارایی مورد تقاضا است. از زمان تهاجم روسیه در 24 فوریه، دلار با تشدید بحران حدود 3.3 درصد افزایش یافته است.

تقاضای دلار آمریکا در بازار مبادلات ارزی نیز مشهود بود. هزینه جمع آوری وجوه به دلار آمریکا در بازار سوآپ یورو 17 واحد پایه به نفع دلار بود. اگرچه این میزان کمتر از سطح هفته گذشته بود که به حدود 40 واحد پایه رسید که بالاترین میزان از مارس 2020 بود.

هنوز اعداد حاکی از آن است که هنوز کمبود دلار در بازارهای تامین مالی وجود دارد. علاوه بر رشد کالاها، جنگ و تحریم‌های غربی متعاقب آن دارایی‌های روسیه را تحت تأثیر قرار داده است و روبل در معاملات بی‌نظم فراساحلی در روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود یعنی 160 دلار در هر دلار سقوط کرد. هر چند روبل روز سه شنبه 2.6 درصد در برابر دلار آمریکا که به 131.5 کاهش یافت، تقویت شد.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.