بر اثر واژگونی قایق در نزدیکی سنت کیتس حداقل 3 کشته و 13 مفقود شدند

[ad_1] (رویترز) – یک خبرگزاری دولتی اعلام کرد که در اوایل صبح روز سه شنبه پس از واژگونی یک قایق که از کشور همسایه آنتیگوا به جزیره سنت کیتس و نویس در شرق دریای کارائیب سفر می کرد، دست کم سه نفر کشته و 13 نفر ناپدید شدند. سرویس خبری دولتی آنتیگوا ABS در بیانیه

کد خبر : 339715
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۰۷
بر اثر واژگونی قایق در نزدیکی سنت کیتس حداقل 3 کشته و 13 مفقود شدند

[ad_1]

(رویترز) – یک خبرگزاری دولتی اعلام کرد که در اوایل صبح روز سه شنبه پس از واژگونی یک قایق که از کشور همسایه آنتیگوا به جزیره سنت کیتس و نویس در شرق دریای کارائیب سفر می کرد، دست کم سه نفر کشته و 13 نفر ناپدید شدند.

سرویس خبری دولتی آنتیگوا ABS در بیانیه ای اعلام کرد: این قایق که در 12 مایلی (19 کیلومتری) جنوب روستای سنت کیتس کوناری واژگون شد، آنتیگوا را با 32 مسافر ترک کرد و بسیاری از آنها معتقدند مهاجران آفریقایی بودند که به جزیره رسیدند. به عنوان توریست

رسانه های محلی گزارش دادند که صدها پناهجوی کامرونی که از جنگ پنج ساله در منطقه انگلیسی زبان شرقی این کشور گریخته بودند، در ماه های اخیر از طریق پروازهای چارتر که برای مدت کوتاهی از لاگوس پایتخت نیجریه مجاز بودند، به این کشور کارائیب سفر کردند.

در ماه فوریه، یکی از وزیران دولت به رسانه های محلی گفت که از بیش از 900 مهاجری که سوار این پروازها شده اند، نزدیک به 640 نفر در جزیره باقی مانده اند، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا اقامت قانونی به آنها داده می شود یا اخراج می شوند.

در بیانیه‌ای روز سه‌شنبه، گاستون براون، نخست‌وزیر آنتیگوا، گفت که دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به این برادران و خواهران آفریقایی که در آنتیگوا اسیر شده‌اند کمک کند، از جمله با دادن اقامت و فرصت کار به آنها.

براون گفت که دولتش تحقیقاتی را در مورد پرتاب غیرقانونی قایق آغاز خواهد کرد و به آفریقایی‌های آنتیگوا و باربودا توصیه کرد از طرح‌های غیرقانونی اجتناب کنند و با مقامات ایالتی مهاجرت همکاری کنند.

او گفت که دولت به بازماندگان پناه می دهد، تدفین مردگان را ترتیب می دهد و تمام تلاش خود را برای تماس با بستگان آنها به کار می گیرد.

ABS گزارش داد از 16 نفری که از آب بیرون کشیده شده و به سنت کیتس منتقل شدند، دو نفر از اتباع آنتیگوان و باربودان و 14 نفر از کشورهای ناشناس در آفریقا بودند.

سرهنگ تلبرت بنجامین از نیروهای دفاعی آنتیگوا و باربودا به ABS گفت که یک هواپیما برای کمک به جستجوی مفقودان مستقر شده است.

(گزارش توسط سارا مورلند؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس و برندان اوبویل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.