بریتنی اسپیرز با خودش ازدواج کرد؛ قبل از او 5 زن دیگر این کار را کرده بودند!

بریتنی اسپیرز با خودش ازدواج کرد! بله درست خواندید! این خواننده مطرح که اتفاقا زندگی بسیار جنجالی و شلوغی هم دارد اخیرا اعلام کرد که با خودش ازدواج کرده است! ما در این نوشتار از صفحه تازه چه خبر خبرنامه به همین موضوع پرداخته ایم. با خبرنامه همراه باشید! بریتنی اسپیرز با خودش ازدواج کرد

کد خبر : 512604
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۳:۵۶
بریتنی اسپیرز با خودش ازدواج کرد؛ قبل از او 5 زن دیگر این کار را کرده بودند!


بریتنی اسپیرز با خودش ازدواج کرد! بله درست خواندید! این خواننده مطرح که اتفاقا زندگی بسیار جنجالی و شلوغی هم دارد اخیرا اعلام کرد که با خودش ازدواج کرده است! ما در این نوشتار از صفحه تازه چه خبر خبرنامه به همین موضوع پرداخته ایم. با خبرنامه همراه باشید!

بریتنی اسپیرز با خودش ازدواج کرد

بریتنی اسپیرز با خودش ازدواج کرد

زندگی جنجالی بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی هرگز باعث شگفتی طرفداران او در سراسر جهان نشده است. در ویدیوی جدیدی که بریتنی در 21 اکتبر منتشر کرد، شخصا اعلام کرد که پس از سه طلاق، بالاخره با خودش ازدواج کرده است. بله درست خواندید! در این ویدئو، بریتنی اسپیرز در لباس یک عروس مسیحی با لباسی سفید همراه با حجاب دیده می شود. توضیح همراه با ویدیو این بود: “روزی که با خودم ازدواج کردم. فکر می کنم این درخشان ترین کاری است که تا به حال انجام داده ام.”

خبر ازدواج بریتنی اسپیرز ممکن است برای طرفدارانش غافلگیر کننده باشد، با این حال، این اولین بار نیست که یک زن این کار را انجام می دهد. در اینجا ما پنج زن دیگر از سراسر جهان را فهرست می کنیم که ازدواج با خود را انجام داده اند.

5 زن که با خودشان ازدواج کرده اند

فهرست زیر حالب و خواندنی است:

کشما بیندو – اولین کسی که در هند با خودش ازدواج کرد

در سال 2022، یک زن هندی به نام Kshama Bindu به عنوان اولین کسی که در این کشور با خودش ازدواج کرد یا سولوگامی (sologamy) انجام داد، خبرساز شد. بر اساس گزارش‌ها، کشما بیندو اهل گجرات هند است و از یک برنامه نتفلیکس برای ازدواج با خودش الهام گرفته است. دلیلش این بود که می خواست روزی عروس شود اما نه زن فلانی!

سولن کری از برزیل

اینفلوئنسر-مدل برزیلی به نام سولن کری که از ناتوانی در یافتن یک شریک مناسب خسته شده بود، در سال 2023 به عنوان یک عمل عشق به خود و استقلال با خود ازدواج کرد. با این حال، یک سال بعد دوباره خبرساز شد– این بار به دلیل طلاق از خود پس از یک سال ازدواج! طبق گزارش‌ها، سولن کری حتی پس از ازدواج با خودش، گاهی احساس تنهایی می‌کرد! پس از 10 جلسه درمانی، او متوجه شد که در زندگی به یک شریک واقعی نیاز دارد و آن زمان بود که تصمیم گرفت از سولوگامی دست بکشد.

سارا ویلکینسون از بریتانیا

شنیدن این خبر که بریتنی اسپیرز با خودش ازدواج کرد ما را به یاد سارا ویلکینسون می اندازد! در انگلستان زنی به نام سارا ویلکینسون در سن 42 سالگی تصمیم به ازدواج گرفت و حتی یک مراسم عروسی مناسب برای خودش برگزار کرد که دوستان نزدیک و خانواده اش در آن حضور داشتند! طبق گزارش ها، سارا ویلکینسون تقریباً 20 سال برای ازدواج خود پس انداز می کرد، اما از آنجایی که نتوانست شریک مناسبی پیدا کند، تصمیم گرفت با خودش ازدواج کند.

کریس گالرا از برزیل

در سال 2021، زنی به نام کریس گالرا از برزیل به دلیل ازدواج با خودش خبر ساز شد. دلیل: در آن زمان، او گفت که این یک عمل عشق به خود برای او بود. با این حال، تنها در سه ماه (90 روز)، کریس نیز پس از ازدواج با خود، خود را طلاق داد، او عاشق کسی شد که می خواست با او ازدواج کند. خب، جهان مطمئناً برنامه های بهتری برای او داشت!

سوفی مور

در اتفاقی عجیب، زنی به نام سوفی مور (25 ساله در سال 2023) اعلام کرد که با خودش ازدواج کرده است. او در فوریه 2023 در توییتی نوشت: “امروز، در جعلی ترین لحظات زندگی ام، یک لباس عروس خریدم و یک کیک عروسی پختم تا با خودم ازدواج کنم.”  با این حال، در 21 فوریه، خانم مور در توییتی اعلام کرد که در حال بررسی طلاق است. او در توییتی نوشته بود: «به‌روزرسانی: یک روز با خودم ازدواج کردم و دیگر طاقت ندارم، دارم بررسی می کنم که موضوع طلاق چگونه است.» این موضوع او را در رسانه‌های اجتماعی بسیار مورد انتقاد قرار داد، به طوری که برخی از مردم او را به استفاده از سولوگامی برای جلب توجه متهم کردند.

کلام پایانی

بریتنی اسپیرز با خودش ازدواج کردبریتنی اسپیرز با خودش ازدواج کرد

به هر روی خبر بریتنی اسپیرز با خودش ازدواج کرد باعث شد تا موضوع سولوگامی باز هم مطرح شود. اینکه این ازدواج ها چقدر واقعی هستند و فرد از چه روی به دنبال ازدواج با خودش می افتد شاید خیلی مهم نباشد اما یکی پیام خیلی ریزی درون آن وجود دارد و آن اینکه عشق به خود از هر چیزی مهم تر است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.