بریتانیا کنفرانس جهانی LGBT+ را به دلیل اختلاف درمانی تبدیل ترنس لغو کرد

[ad_1] بریتانیا قرار بود میزبان کنفرانس Safe to Be Me در لندن در ژوئن باشد تا از دولت‌ها بخواهد با نابرابری و تبعیض مقابله کنند و مردم را قادر سازند تا عاری از تعصب زندگی کنند. اما تصمیم برای ممنوعیت درمان تبدیلی برای همجنس‌گرایان یا دوجنس‌گرایان در انگلیس و ولز، اگرچه نه برای افراد ترنس‌جندر،

کد خبر : 189175
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۴۹
بریتانیا کنفرانس جهانی LGBT+ را به دلیل اختلاف درمانی تبدیل ترنس لغو کرد

[ad_1]

بریتانیا قرار بود میزبان کنفرانس Safe to Be Me در لندن در ژوئن باشد تا از دولت‌ها بخواهد با نابرابری و تبعیض مقابله کنند و مردم را قادر سازند تا عاری از تعصب زندگی کنند.

اما تصمیم برای ممنوعیت درمان تبدیلی برای همجنس‌گرایان یا دوجنس‌گرایان در انگلیس و ولز، اگرچه نه برای افراد ترنس‌جندر، باعث شد تا سازمان‌های خیریه از این رویداد کناره‌گیری کنند و ایین اندرسون، اولین قهرمان کسب‌وکار دگرباشان جنسی در کشور، کار را ترک کند.

اندرسون روز سه شنبه در نامه ای عمومی به نخست وزیر بوریس جانسون گفت که ایجاد خطوط تقسیم اشتباه است. او گفت: «اکنون – بیش از هر زمان دیگری – ما به تساهل و احترام در گفتگوهای ملی خود نیاز داریم.

جانسون گفت که از این واکنش ناراحت است.

او به صدا و سیما گفت: «ما ممنوعیت درمان تبدیل همجنس‌گرایان را خواهیم داشت، که برای من کاملاً نفرت‌انگیز است، اما وقتی از حوزه جنسیت به مسئله جنسیت بروید پیچیدگی‌ها و حساسیت‌هایی وجود دارد.

دولت اعلام کرد کنفرانس را لغو کرده است.

یکی از سخنگویان گفت: «این ناامیدکننده است که ببینیم شرکای خود را از یک کنفرانس بین‌المللی که بر مسائل اساسی حقوق بشری که دگرباشان جنسی با آن‌ها در سرتاسر جهان با آن روبرو هستند کنار می‌روند و در نتیجه ادامه کنفرانس «ایمن برای من» ممکن نخواهد بود. .

دولت جانسون پس از آن که ترزا می در سال 2018 قول داد تا روشی را که هدف آن تغییر یا سرکوب گرایش جنسی یا هویت جنسیتی افراد است، از بین ببرد، تحت فشار فزاینده ای بر روی تبدیل درمانی قرار گرفته بود.

با این حال، برخی از مبارزان علیه ممنوعیت تراجنسیتی ها استدلال کرده بودند، زیرا به گفته آنها می تواند بحث درباره هویت جنسیتی با والدین یا مقامات بهداشتی را پیچیده کند.

جانسون گفت که این موضوع چیزی نبود که من فکر می‌کردم باید با جزئیات زیاد در نظر بگیرم، و افزود که در حالی که با افرادی که می‌خواهند جنسیت خود را تغییر دهند، همدردی می‌کند، اما نگران است که بچه‌ها آنقدر بالغ نیستند که به درمان بدون والدین رضایت دهند. درگیری.

او گفت: “اینها مسائل پیچیده ای هستند و من فکر نمی کنم که بتوان آنها را با یک قانون سریع و آسان حل کرد.”

“برای درست کردن این موضوع نیاز به تفکر زیادی است.”

جیمی والیس، یک قانونگذار در حزب محافظه کار جانسون، هفته گذشته گفت که قصد دارد هویت جنسی خود را تغییر دهد تا اولین نماینده تراجنسیتی آشکار در پارلمان بریتانیا شود. او گفت که از تصمیم تبدیل درمانی به شدت ناامید شده است.

سایر قانونگذاران از این کنفرانس ناامید شدند.

ما چنین فرصت بزرگی داشتیم تا ثابت کنیم بریتانیا (و حزب محافظه کار) مدافع آزادی است. به‌عنوان یک عضو محافظه‌کار از جامعه LGBT+، خیلی اشتباه است که به این نتیجه رسیده‌ایم.»

(گزارش اضافی توسط ویلیام جیمز، آلیستر اسموت و پل سندل؛ ویرایش توسط فرانک جک دانیل، مارک هاینریش و املیا سیتول ماتاریس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.